Gæst Ronja Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Hejsa, Da jeg er ny herinde, ville jeg lige præsentere os Jeg hedder Britt og har sammen med min mand købt en dejlig Golden Retriever hvalp Ronja. Hun er en Golden Retriever af den klassiske type (altså jagttypen, ikke udstilling) og født den 19.oktober 2009. Hun er stambogsført og kan oplyse at faderen er Tanjin Gismo og moderen er Foglmann's Artemis. Hun er en rigtig dejlig men bestemt og frisk og selvstændig dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er hun dog bare smuk velkommen til og god fornøjelse med Ronja! Går I på jagt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hejsa, Da jeg er ny herinde, ville jeg lige præsentere os Jeg hedder Britt og har sammen med min mand købt en dejlig Golden Retriever hvalp Ronja. Hun er en Golden Retriever af den klassiske type (altså jagttypen, ikke udstilling) og født den 19.oktober 2009. Hun er stambogsført og kan oplyse at faderen er Tanjin Gismo og moderen er Foglmann's Artemis. Hun er en rigtig dejlig men bestemt og frisk og selvstændig dame Nåårh lille vaps velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 :hjerte: Hvor er hun dog skøn og smuk !! Jeg er den største retriever-fan! Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er hun bare utrolig smuk Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Ej hvor er hun dejlig! Stort tillykke med hende Jeg er selv ret vild med Foglmann's Dina (har dog ikke mødt hende), der må være noget med de gener, der giver max dejlige vovser! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ronja Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Ja synes Foglmann's hunde er så smukke! Vi er SÅ glade over at have valgt en hvalp derfra. Hun skal bruges til jagt, min mand er ivrig jæger, men tanken er at hun også skal have markprøverne:lol: Hun bliver næsten kun smukkere og smukkere for hver uge, vil se om jeg kan lægge flere billeder ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 velkommen til og en dejlig hund du har fået dig der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts