sonja77 Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 ... der blev skrevet inden forum gik ned? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 ... der blev skrevet inden forum gik ned? pist borte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 pist borte :megaked: så mange kloge ord :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bellapigen Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Så er det ikke bare mig der er blevet skør. :klap: Jeg kunne ikke finde den jeg selv havde oprettet, og var sikker på at det var mig der ikke kunne finde ordentlig rundt :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Så var der slet ikke nogen som så at puttegrisen - forhåbentlig - snart kommer i lykkelige omstændigheder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Så var der slet ikke nogen som så at puttegrisen - forhåbentlig - snart kommer i lykkelige omstændigheder Jeg syntes jeg så et indlæg i oversigten om, at hun var kommet i løbetid 3 måneder før tid, og at du havde travlt? Kan det passe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Så var der slet ikke nogen som så at puttegrisen - forhåbentlig - snart kommer i lykkelige omstændigheder Jo, jeg så det -og kommentere det Og så skulle jeg videre og er så åbenbart gået glip af noget i mellemtiden her på HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jeg har fået mail om en pb fra Lonny, men den er pist borte - så det er også pb'er der er fordampede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jeps - pb fra formiddagen er også forsvundet. Havde skrevet en til en lege-date på søndag - men heldigvis gik jeg ind og tjekkede i eftermiddag om den var i udbakken - men nej. Jeg kunne godt forestille mig, hvor kold jeg ellers ville have været på søndag ved at stå og vente på det aftalte sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts