Hop til indhold

Ninkamus


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

Ja søgte jo lidt på google og fandt frem til dette site :cool:

 

Jeg har pt ikke selv hund, men er opvokset med schæfer, og min lillesøster har nu to dejlige hunde en lille blanding af noget labador og en kleiner munsterlænder.

 

Jeg selv drømmer om schæfer hvilket min kæreste også gør - vi har begge haft denne race da vi var børn og jeg har en veninde hvis forældre og hende selv har hver deres pragt eksemplar af dejlige langhåret schæferhunde.

 

Pt må jeg "nøjes" med mine 4 kaniner.

Kalle Kanin, Kashmir, Kevin og Peppers - alle mine kaniner bruges til hop - jep i læste rigtig, jeg går nemlig til kaninhop og konkurrencer med mine kaniner :mrgreen:

 

Billeder og mine kaniner kan ses på min hjemmeside ninkamus.dk - se under stald Ninkamus, det er nemlig mine kaniner.

 

Ellers er jeg en glad og frisk ung kvinde (tøs) på snart 24 år (puha hvor bliver jeg dog egentlig gammel :shock:)

Jeg bor sammen med min kæreste i lejlighed, men da jeg er færdig med mi uddannelse til sommer håber vi på at vi kan få vores eget, gerne noget der er lidt landligt :mrgreen:

 

Det var vidst lidt "kort" omkring mig :blink:

 

/Lotte Svendsen (Ninkamus)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til HF :vinken:

 

Kan godt forstå, at du og din kæreste har kastet Jeres kærlighed på schæferen :cool: det er uden tvivl fantastisk skønne hunde :lun: :lun:

 

Jeg kommer selv fra en schæfer-tosset familie :engel: siden den første fik pote i familien for godt 25 år siden, har vi mindst har én i den nærmeste familie :klap: lige p.t. har vi 8 voksne :lun: mine forældre har 1, min søster og svoger har også 1, hvilket jeg også selv må nøjes med :( men min bror og svigerinde er så heldige at have 5 :hjerte: Min bror og svingerinde har desuden 8 baby schæfere :lun: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey alle sammen

 

Tak for den varme modtagelse :klap:

Håber også jeg bliver glad for at følge lidt med herinde og forhåbentlig lærer lidt inden jeg skal have første egen pote i huset :-D

 

luckyluna: Kalle er en lille blandingskanin af ukendt race, plejer at joke med at han er af race Dværgkanin (da nogen tror dette er en race - det er kun en betegnelse :mrgreen:)

Kashmir er ren hollænder men fejltegnet i følge standarten.

Kevin er DV med ca 1/16 del løvehovede, og Peppers er en rundkørsel af DV, hollænder og belkiskharer.

 

a9: Du må endelig fortælle hvad du ved om denne dejlige race, har da et par spørgsmål i forhold til at det skal være gårdhund (vi vil gerne have en lille egendom - så ikke sådan hundegårds hund) og så noget med hvad man kan forvente i forhold til det sociale, vil jo gerne kunne tage den med til mine søster mv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst FrøkenWhipsy

Hej Lotte!

Velkommen til hundeforum. Har lige været inde og se dine kaniner - de er godt nok bedårende :mrgreen:

 

- Og tillykke med "jeres lille landsted" ! Jeg flytter også selv midt december og kan i den forbindelse få realiseret drømmen om hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Velkommen Lotte og hyggeligt at møde dig og dine kaniner:hjerte: herinde! :vinken: :blink:

 

(jeg er selv ny herinde og har end ikke fået præsenteret mig endnu...:oops:)

 

så mødtes vi alligevel på et "fælles" forum :-D

 

Dejligt at se dig herinde - hvordan går det med de to kaniner??

Her nyder kaninerne livet - skal jo snart have dem hjem til mig eftersom vi her i december skal flytte :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissCharlie
så mødtes vi alligevel på et "fælles" forum :-D

 

Dejligt at se dig herinde - hvordan går det med de to kaniner??

 

Ja kaninverdenen er ikke så nem... :???:

 

Mine to kaninbamser trives og er det skønneste kaninkærestepar. :hjerte: (begge neutraliserede)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...