Gæst mariannaa Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Synes lige i skal se Marco, som jeg i øjeblikket har i pleje. Han bor normalt sammen med sin hundemor, en dame på 81 år, som desværre er meget syg i øjeblikket, og derfor er indlagt. Af samme grund er jeg også bange for at Marco sikkert skal have et nyt hjem snart. Jeg kan desværre ikke selv beholde ham da jeg kun må have en hund her hvor jeg bor. Jeg har dog fået lov til at have ham her ind til der er fundet en løsning. Marco er papilionen (staves?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Han ser nu altså lidt sød ud ham Marco Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Nååååhr han er sød. Mon han kan mærke sin mor er syg. De må savne hinanden frygteligt. Godt du kan tage dig af ham. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Han er en rigtig sød og dejlig hund. Jegtror bestemt han savner sin mor, men samtiddig så tror jeg også han nyder alle de lange gåture han nu får - han har kun fået ganske korte ture det sidste stykke tid, da mor var for syg til at stå op alt for længe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Åh nej, det må være frygteligt for ham at undvære sin mor, gid vi måtte have flere hunde her. Håber helst han kommer hjem til mor igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Godt du kan give ham et godt midlertidligt hjem indtil hans ejer fohåbentlig bliver rask igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Han ser sød ud :hjerte: Hvor er det godt du passer på ham, jeg er sikker på hans mor sætter stor pris på at vide at han er i sikre hænder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Tak skal i have Det er desværre i dag blevet bestemt at Marco skal have et nyt hjem - så hvis i kender nogen som i ved vil være god ved sådan en lille størrelse, så prøv at se min annonce her http://www.hunde-forum.dk/omplaceringshund/13138-marco-papillion-soger-en-ny-hundeelskende-familie.html#post325995 Han bliver hos mig, indtil det helt rigtige sted er fundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 :lun:Hvor er han sød og hvor er det godt du kan tage dig af ham lige nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Han ser godt nok sød ud, og så trist at hans mor ikke kan have ham længere. godt han har det godt hos dig nu og jeg krydser fingre for at han snart får et godt nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts