Hop til indhold

eget køns agration for han hun vem er verst?


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

læste lige en tråd om løsehunde kan ikke lige huske titlen men jeg kan finde den igen vis det er meget vektigt men ivertfal kom jeg lige til at

tenge på om i ved vilket køn som er verst til at blive eget kønsagrasivvitet??

 

ved godt det måske er let svert at give et presis svar men vad

mener i om den sag,???

 

 

ups det var det forkerte forum.

Redigeret af GRAND DANE
ups
Link til indlæg
Del på andre sites

Ofte er det hannerne der har de værste tildenser til eget kønsaggrasion, efter min erfaring vil jeg dog ikke gå så langt som at sige at det helt klart er mest udbredt blandt hanner, for det syntes jeg nu er lidt forskelligt, men ja, ofte er der flere hanhunde, der ikke kan med andre hanhunde, end der er tæver der ikke kan med andre tæver.

 

MEN, tilgengæld er problemet temmelig tit største med de tæver der HAR eget kønsaggrasion, fremfor med de hanner der har det, for når først tæver kommer op at slås for alvor, så slås de ofte til døden, hvor i mod hannerne tit "bare" lige skal sætte hinanden på plads -men det kan nu altså også være slemt nok!

 

Hvordan det lige forhold sig med GD'er og eget kønsaggrasion, det ved jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ofte er det hannerne der har de værste tildenser til eget kønsaggrasion, efter min erfaring vil jeg dog ikke gå så langt som at sige at det helt klart er mest udbredt blandt hanner, for det syntes jeg nu er lidt forskelligt, men ja, ofte er der flere hanhunde, der ikke kan med andre hanhunde, end der er tæver der ikke kan med andre tæver.

 

MEN, tilgengæld er problemet temmelig tit største med de tæver der HAR eget kønsaggrasion, fremfor med de hanner der har det, for når først tæver kommer op at slås for alvor, så slås de ofte til døden, hvor i mod hannerne tit "bare" lige skal sætte hinanden på plads -men det kan nu altså også være slemt nok!

 

Hvordan det lige forhold sig med GD'er og eget kønsaggrasion, det ved jeg ikke.

 

kan man sige noget ud fra racens størelse eller racens generalle tempermang. ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...