Hop til indhold

Brummen/knurren af bl.a. tv og vinduer.


Gæst BellaDiva
 Share

Recommended Posts

Gæst BellaDiva

Jeg kunne rigtig godt bruge et råd eller to..

 

bella knurrer utrolig tit, - ikke aggressivt og det udvikler sig ikke nødvendigvis til gøen. Alle dyr i fjernsynet knurrer hun af, ligesom hun ofte står og brummer af vinduet. Det er faktisk rigtig irriterende, for jeg kan mærke på mine gæster at de synes det er ubehageligt.

 

Hvad jeg har forstået så bunder det i usikkerhed? Men er der noget jeg kan gøre for at skabe en tættere tillid i sådanne situationer og hvordan skal jeg håndtere det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Brummen af vinduerne, er det kun når det er mørkt og hun kan se sit eget spejlbillede? For i så fald kan et par gardiner vel klare problemet der?

 

Jeg har trænet Karla fra at gø af fjernsynet, ved at belønne hende for at tie stille ;-)

 

Klik/ros og belønning FØR hun når at gå igang - hun ville altid vældigt gerne fortælle især hunde og heste, at de skulle skride ud af hendes stue...

 

Det har virket rigtigt fint - og gik ret hurtigt. Nu om dage er der ingenting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Vore hunde , især Rotterne er meget obs på hvad der er i TV. De kan godt se hvis det er en hund der ser truende ud og kan godt finde på at skælde den ud.

Vi stopper dem naturligvis, da det kan ende med at en af den i bar iver hopper op ad fjernsynet og det er ikke så smart.

 

Her er et par billeder at Mille der syntes at de store Kronhjorte var meget spændende. Hun gørde ikke ad dem, men hun brugte 10- 15 minutter på at "se Fjernsyn"

 

[ATTACH]20666[/ATTACH]

 

[ATTACH]20667[/ATTACH]

 

De små hunde kan godt finde på at brumme af deres eget spejlbillede i vinduerne.

 

Jeg syntes ikke det er irriterende, men afledning som Amocca skriver er en god vej at gå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BellaDiva

Tak for svar.. Ja altså, det er et skråvindue, så muligheden for at det er hende selv hun knurrer af er ret stor. - Nogle gange kan det også være en fugl eller noget der sidder derude.

 

Jeg må vidst have lidt kylling i lommen når jeg ser tv fra nu af.. :-D

 

Men ja, hun er meget interesseret i tv'et og det er også hyggeligt nok når de sådan sidder og ser med. Det kan bare godt være en belastning med en konstant brummen under station2 hundepatrulje f.eks..

 

Hun går også tit rundt bare og småbrummer lidt, hvis naboens børn larmer for meget eller lignende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...