Gryn Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 https://www.aof.dk/kurser/Foredrag+og+debat/Debat+og+dialog/1565374/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 https://www.aof.dk/kurser/Foredrag+og+debat/Debat+og+dialog/1565374/ nej hvor spændende!! jeg skal helt klart med :banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Eihj det tror jeg da også jeg vil med til!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 ... er også tilmeldt nu :blink::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg har lige sendt et link ud til internatet, så må vi jo se Det lyder godt, og for en gangs skyld overkommeligt i pris :5up: Det eneste problem er afstanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg har meldt mig til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg har meldt mig til Tak for oplysningen Dejligt der er noget i Aalborg :banan:har meldt mig til.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Har også meldt mig til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg er dybt fornærmet Jeg vil også høre Hallgren til den pris - hvorfor kan han ikke komme på den rigtige side af sundet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Der er vi meldt til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg er dybt fornærmet Jeg vil også høre Hallgren til den pris - hvorfor kan han ikke komme på den rigtige side af sundet Sundet?? Er det ikke det der ligger mellem Sjælland og Sverige?? Den anden vej hedder det da bæltet :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg har lige sendt et link ud til internatet, så må vi jo se Det lyder godt, og for en gangs skyld overkommeligt i pris :5up: Det eneste problem er afstanden. Arh, hvad er det, 100 km? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Har også meldt mig til Så kan vi måske køre sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Arh, hvad er det, 100 km? Nok nærmere 120-130 km, der er 80 fra Randers. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg er dybt fornærmet Jeg vil også høre Hallgren til den pris - hvorfor kan han ikke komme på den rigtige side af sundet Ingen ynk herfra Det er SÅ sjældent, at vi jyder har fornøjelsen af interessante foredrag, er vi heldige sker det én gang om året så ingen ynk herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Nok nærmere 120-130 km, der er 80 fra Randers.Ja hvis det er fra centrum til centrum... Men foredraget bliver holdt udenfor Aalborg..meget tæt på motorvejen... Fra os er der 60 fordi det er den "forkerte" side af Aalborg.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Ja hvis det er fra centrum til centrum... Men foredraget bliver holdt udenfor Aalborg..meget tæt på motorvejen... Fra os er der 60 fordi det er den "forkerte" side af Aalborg.. Ved Randers N står der 80, men ved godt det er tæt ved styrstærkeren.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Sundet?? Er det ikke det der ligger mellem Sjælland og Sverige?? Den anden vej hedder det da bæltet :engel: En mindre detajle - vand er vel vand ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Skønt vi bliver så mange her inde fra. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Så kan vi måske køre sammen Lad os lige aftale nærmere, når tiden nærmer sig Jeg kan godt komme lidt i tid bekneb derop hjem intet problem - Men laf os lige tales ved senere, det kan jo være at jeg ser "tid-spøgelser" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 En mindre detajle - vand er vel vand ikke Nope, ikke i dette tilfælde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Slettet af mig selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Så har jeg betalt, glæder mig rigtigt meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Er han meget svær at forstå? (svensk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Er han meget svær at forstå? (svensk) Nej han søger for at tale tydeligt og han bruger også nogle danske ord. Hvis man ikke forstår så skal man bare sige til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts