Hop til indhold

Anders Hallgren i Ålborg


 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
I morgen :banan::banan:

 

 

nogen der måske har lyst til at mødes?

- jeg har nemlig lige fundet af at busser passer ad H. til og har en masse tid i Ålborg, både før og efter :engel::blink:

 

Jeg er pludselig usikker på, om jeg i det hele taget kommer :cry: jeg er nemlig blevet tem'lig forkølet :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Æv, hvorfor ser jeg først den her tråd nu? :stupid:

 

Skal besøge Kency i morgen aften - ville ellers rigtig gerne have set det foredrag.. men det må blive en anden gang, så må jeg holde lidt øje fremover ;-) Men god tur til alle jer der skal afsted, kom lige med et referat herinde, please? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg har lige fået besked fra forlaget om at min bog er kommet fra trykkeriet og vil blive præsenteret i aften ved Hallgrenforedraget, så hvis der er interesse kan den ses der.

 

Øv a9 god bedring

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået besked fra forlaget om at min bog er kommet fra trykkeriet og vil blive præsenteret i aften ved Hallgrenforedraget, så hvis der er interesse kan den ses der.

 

Øv a9 god bedring

De havde kun et par stykker med :megaked:

Men jeg nåede at sikre mig en :mrgreen: samt et par andre titler også..

Og så var det den bedste aften i meget lange tider..Hyggede os vildt sammen med potil.. tror det er lang tid siden jeg har haft det så sjovt :klap: ikke fordi der var noget nyt eller banebrydende med AH..bevares han var sjov, men han blev sq slået med mange længder af spørgerne bagefter :banan: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også det var rigtig godt. Hvor var han sympatisk. Og jeg blev positivt overrasket over, at jeg rent faktisk kunne forstå svensk.:-D

 

He he - ja spørgerne med de lidt tabubelagte emner :mrgreen: og så skulle forklare det til én, der ikke taler dansk..

 

Jeg genkendte desværre ikke nogen herinde fra. Men hvis nogen var i tivivl om, hvem jeg var så var det mig (os), der kom ½ time for sent. :oops::roll: :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
De havde kun et par stykker med :megaked:
Hmm?

 

Men jeg nåede at sikre mig en :mrgreen: samt et par andre titler også..

 

Dejligt

 

Og så var det den bedste aften i meget lange tider..Hyggede os vildt sammen med potil.. tror det er lang tid siden jeg har haft det så sjovt :klap: ikke fordi der var noget nyt eller banebrydende med AH..bevares han var sjov, men han blev sq slået med mange længder af spørgerne bagefter
:banan: :mrgreen:

 

 

Næh det med nyherderne er heldigvis, kan man sige, efterhånden behrænset.

 

Fortæl, fortæl, hvilke spørgsmål var så morsomme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm?

 

 

 

Dejligt

 

:banan: :mrgreen:

 

 

Næh det med nyherderne er heldigvis, kan man sige, efterhånden behrænset.

 

Fortæl, fortæl, hvilke spørgsmål var så morsomme?

Det var ikke spørgsmålene der var sjove, men spørgern..

Jeg fatter seriøst ikke hvorfor folk begiver sig ud i lange forklaringer med besynderlige hjemmelavede ord..I stedet for at kalde en spade for en spade.. fx: Når jeg er i hundeskoven så jumber min hund på de andre.. AH: gumper?? Spørger:jumber..pinker.. Efter utallige forsøg fandt AH endelig ud af det:Voldtægt?? Hvis konen havde sagt parrer eller knepper, havde han vidst det fra starten...

En anden kunne ikke holde hendes søns hund selvom den havde pghalsbånd på.. I Bruxelles..Og hun forstod ikke hvad franskmændene sagde..øh??? Jeg forstår ikke jyderne men sad jeg og galpede op om det?

Nå ja og den værste en hanhund der dryppede på gulvet..dyppede? næ dryppede, strintede,,,nå du mener tisser indenfor? nej, hormoner der drypper ud af dimsen. Så var han da helt tabt af det danske sprog.. Og mig? jeg var syg af grin.. Så snak dog et sprog man forstår :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det var ikke spørgsmålene der var sjove, men spørgern..

Jeg fatter seriøst ikke hvorfor folk begiver sig ud i lange forklaringer med besynderlige hjemmelavede ord..I stedet for at kalde en spade for en spade.. fx: Når jeg er i hundeskoven så jumber min hund på de andre.. AH: gumper?? Spørger:jumber..pinker.. Efter utallige forsøg fandt AH endelig ud af det:Voldtægt?? Hvis konen havde sagt parrer eller knepper, havde han vidst det fra starten...

En anden kunne ikke holde hendes søns hund selvom den havde pghalsbånd på.. I Bruxelles..Og hun forstod ikke hvad franskmændene sagde..øh??? Jeg forstår ikke jyderne men sad jeg og galpede op om det?

Nå ja og den værste en hanhund der dryppede på gulvet..dyppede? næ dryppede, strintede,,,nå du mener tisser indenfor? nej, hormoner der drypper ud af dimsen. Så var han da helt tabt af det danske sprog.. Og mig? jeg var syg af grin.. Så snak dog et sprog man forstår :damn:

 

Ja, det er ikke nemt at forstå "slang" på et andet sprog.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er ikke nemt at forstå "slang" på et andet sprog.
Og netop derfor bør man snakke så "rent" dansk som muligt..

En besynderlig ting jeg lagde mærke til var, at kun kvinder stillede spørgsmål, men så snart foredraget var slut, valfartede mændene op og spurgte Anders Hallgren "har du lige 5 minutter, jeg vil godt spørge om noget".. Er et en generel mandeting eller er det en jydeting?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

De havde kun et par stykker med :megaked:

Men jeg nåede at sikre mig en :mrgreen: samt et par andre titler også..

Og så var det den bedste aften i meget lange tider..Hyggede os vildt sammen med potil.. tror det er lang tid siden jeg har haft det så sjovt :klap: ikke fordi der var noget nyt eller banebrydende med AH..bevares han var sjov, men han blev sq slået med mange længder af spørgerne bagefter :banan: :mrgreen:

 

 

Ja, det var jo super hyggeligt og sjovt :mrgreen::blink:

spørgerne var guld!! :klap:

En Jumbe :stupid:

[media]http://www.korup-ubberud-lokalhistorisk.dk/Fototek/Jumbe.jpg[/media]

 

 

og tusind tak fordi du kørte mig helt hjem :hjerte:

- der sparede jeg lige ventetid + transport på 2½ time :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var jo super hyggeligt og sjovt :mrgreen::blink:

spørgerne var guld!! :klap:

En Jumbe :stupid:

[media]http://www.korup-ubberud-lokalhistorisk.dk/Fototek/Jumbe.jpg[/media]

 

 

og tusind tak fordi du kørte mig helt hjem :hjerte:

- der sparede jeg lige ventetid + transport på 2½ time :blink:

Det var så lidt..Vi havde det jo ganske hyggeligt hele aftenen :mrgreen:

Det var lige nøjagtig sådan en jumbe jeg fik på nethinden... og så pinky og brain der kørte rundt efter lækre hunde i den i hundeskoven :klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...