Hop til indhold

Anders Hallgren i Ålborg


 Share

Recommended Posts

Det var så lidt..Vi havde det jo ganske hyggeligt hele aftenen :mrgreen:

Det var lige nøjagtig sådan en jumbe jeg fik på nethinden... og så pinky og brain der kørte rundt efter lækre hunde i den i hundeskoven :klap::banan:

 

 

hahaha... ja selvfølgelig :klap::klap::klap:

Der var virkelig sort snak for alle pengene, altså fra spørgernes side :slem: :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Og netop derfor bør man snakke så "rent" dansk som muligt..

En besynderlig ting jeg lagde mærke til var, at kun kvinder stillede spørgsmål, men så snart foredraget var slut, valfartede mændene op og spurgte Anders Hallgren "har du lige 5 minutter, jeg vil godt spørge om noget".. Er et en generel mandeting eller er det en jydeting?:vedikke:

 

MANDETING :-D

 

Det samme til træning, de færreste mænd stiller spørgsmål i teoridelen/afslapningsdelen, de venter til man kommer i nærheden og så har de liiige et spørgsmål. Og ikke til træningen, men til et problem de har derhjemme altså det der virkelig tager tid - og ofte noget jeg allerede har haft rundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og netop derfor bør man snakke så "rent" dansk som muligt..

En besynderlig ting jeg lagde mærke til var, at kun kvinder stillede spørgsmål, men så snart foredraget var slut, valfartede mændene op og spurgte Anders Hallgren "har du lige 5 minutter, jeg vil godt spørge om noget".. Er et en generel mandeting eller er det en jydeting?:vedikke:

 

Tror det er en generthedsting... Måske også rimelig skrækkende med en stor kvindeflok der brøler af grin. :genert:

 

Når det så er sagt, så ville jeg da også gerne have hørt spørgsmålene og fået svarene. Men var jo pænt gået, da foredragsholder sagde ''ikke flere spørgsmål''. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men da han snakkede om Serotonin/Nor-adrenalin-balancen lyttede jeg en ekstra gang og tænker lidt om det er et problem der kan gøre sig gældende for alle små Terrier-fætre?

 

for så er jeg jo på rette spor med "godbidder til den humørsyge" i forhold til Flipsedyrets tendens til stress :vedikke:

Ninjamor: jeg fulgte også dit råd, fra en anden tråd, om at begrænse ham i at moonwalke og det har bare gjort underværker :5up::hjerte:

 

- de sidste par uger har bare været præget af positiv forandring i den lille fyrs liv, så nu glæder jeg mig til at få den bog der hedder "sjov på turen med din hund" som Hallgren varmt anbefalede :slem::blink::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Men da han snakkede om Serotonin/Nor-adrenalin-balancen lyttede jeg en ekstra gang og tænker lidt om det er et problem der kan gøre sig gældende for alle små Terrier-fætre?

 

Hvad sagde han specifikt om den balance?

 

for så er jeg jo på rette spor med "godbidder til den humørsyge" i forhold til Flipsedyrets tendens til stress :vedikke:

 

Du synes de virker?

 

Ninjamor: jeg fulgte også dit råd, fra en anden tråd, om at begrænse ham i at moonwalke og det har bare gjort underværker :5up::hjerte:

 

- de sidste par uger har bare været præget af positiv forandring i den lille fyrs liv,

 

Dejligt at høre!

 

Man skal passe på med det moonwalknoget, se bare hvordan det gik en vis mr. Jackson :cry:

 

 

så nu glæder jeg mig til at få den bog der hedder "sjov på turen med din hund" som Hallgren varmt anbefalede :slem::blink::hjerte:

 

Ej GJORDE han? Jeg ved han har bogen, så det er jeg da glad for!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad sagde han specifikt om den balance?

at der var for meget Noradrenalin og for lidt serotonin og at Tryptofan'et i for eks. "godbidder til humørsyge" ville afhjælpe det - sådan i en forenklet version, men som jeg forstod det, så kunne ubalancen være racebestemt eller størrelsesbestemt måske?

 

Du synes de virker?

Ja, nu hvor jeg er blevet mere konsekvent med den daglige dosis, så synes jeg helt klart at jeg kan se forandring, men han har kun fået dem fast i to ugers tid endnu....

 

 

Dejligt at høre!

Ja, det er også en fryd at opleve :hjerte:

 

 

Man skal passe på med det moonwalknoget, se bare hvordan det gik en vis mr. Jackson :cry:

ja, pyha, det er jo virkelig sundhedsskadeligt :hmm:

Tror også at flipsedyret nyder at være lidt mere i ro, nu skal vi bare lige lære at abstrahere lidt fra alle de lækre katte, ænder og fasaner som vi også møder på vores tur :mrgreen::stupid::slem:

 

 

Ej GJORDE han? Jeg ved han har bogen, så det er jeg da glad for!

han nåede vist også at anbefale den en eller to gange til nogle af spørgerne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...