Gæst Miss_menelli Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Mig og en veninde har besluttet os for at tage ned til Fredericia Søndag. Det er vores første udstillingsoplevelse, så vi er meget spændte. Men hvem kommer og hvilke dage? Og hvem skal udstille? Som sagt kommer vi søndag, men overvejer om man skulle kikke forbi Lørdag også, hvis der er mange herfra der skal udstille... Og så har jeg en kollega der skal udstille sin Koiker lørdag - Det frister jo også at kommer ned og gramse på ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Jeg kommer søndag - men jeg skal ikke udstille - jeg skal bare heppe på Bimsen og eventuelt andre jeg kender, kigge på lækre vovser, se på hvordan de dygtige handlere gør og lure lidt på staby-konkurrenterne til næste gang Asta og jeg skal i ringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Vi kommer søndag med en bunke løver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 jeg kommer faktisk begge dage... lørdag hvor jeg skal udstille Freya og søndag hvor jeg skal stå i standen med mine liner:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Vi er så også lige kommet frem til at vi kommer lørdag i stedet, da hundetræning ligger søndag kl. 13 - med 1½ times kørsel til og fra fredericia, så bliver det ikke meget vi når at se.... Øøøøv... Vi ellers gerne se hyrdehundende og løverne!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Vores træning ligger så lørdag, så vi kommer søndag. Ville nu gerne have set retrieverne, men vægter træningen højere. Hvis I ser nogle, der ligner "little and large" og som højst sandsynligt snakker om Eddie og Liva, så er det søster og mig Høj og tynd = søster - knap så høj og tyk = mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Vi kommer lørdag.. Debut i mellemklassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Ekaterina og Tweesa kommer søøøhøøøndag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg kommer søndag, for at se og gramse på 3 af "mine" hvalpe der har deres debut i mellemklassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Bimsen og mig kommer søndag ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gizmo&Arnold Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Manden og jeg kommer søndag- dog uden hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Jeg skal ned og gamse på whippets lørdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Manden og jeg kommer søndag- dog uden hund. Nooohhh... I skal med os Lørdag!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Gud hvor pudsigt...Efter at have snakket med og set en masse whippets idag fandt jeg ud af at de er for..hmm...små til mig ! Der kan man bare se - man kan læse nok så meget om en race og være sikker på det LIGE er den der passer - og så er virkeligheden en anden. Jeg må op i nummeret større: En Greyhound Hvor var der mange lækre hunde...Masser af lækre Alaska-mutter lige til at nuppe med i lommet (ok, en stor lomme). Manden var helt solgt da han så mutterne, meeen jeg måtte forklare ham at de ikke lige helt passer til vores krav. Pharaoh hound'sne var også for lækre ! Uha..og Borzoi...fantastisk at se så mange forskellige racer på et sted :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Det er også endt med vi i sidste ende skal derned Søndag - Så må træning være træning... Vi bliver simpelthen nød til at se hyrdehundende. Er der nogen der har lidt mere styr på tidsplanen end jeg har? Kan altså ikke helt gennemskue det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Jeg har navnene på alle de løver der kommer i morgen:pift: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Jeg har navnene på alle de løver der kommer i morgen:pift: :slem: Hvad tid skal i udstille? Vi bliver da nød til at komme og gramse på løverne - Har aldrig set en i levende live, så det er vist ved at være på tide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Hvad tid skal i udstille? Vi bliver da nød til at komme og gramse på løverne - Har aldrig set en i levende live, så det er vist ved at være på tide Vi er flyttet til ring A8 - og skal først på som nr. 60 hund og frem ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Hvad tid skal i udstille? Vi bliver da nød til at komme og gramse på løverne - Har aldrig set en i levende live, så det er vist ved at være på tide Ja det bliver I nødt til...Vi er der hele dagen.. Skal ind engang til sidst. Vi er selvfølgelig blevet flyttet til en anden ring og en anden dommer... Men løverne er gramseklar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Det er også endt med vi i sidste ende skal derned Søndag - Så må træning være træning... Vi bliver simpelthen nød til at se hyrdehundende. Er der nogen der har lidt mere styr på tidsplanen end jeg har? Kan altså ikke helt gennemskue det Hyrderne er i ring A8 og A11 - bedømmelserne starter kl 10 - regn med at en dommer bedømmer ca 20 hunde i timen - du kan se hvor mange der er af hver på ringlisten: Ring 8A 3 Kuvasz 15 Bearded Collie 8 Groenendael 2 Laekenois 2 Malinois 8 Tervueren 14 Border Collie 1 Hollandsk Hyrdehund, ruhåret 2 Polski Owczarek Nizinny 2 Sydrussisk Ovtcharka 1 Tjekko slovakisk Ulvehund 1 Lancashire Heeler 12 Löwchen (flyttet fra ring A 7 ) Ring 11A 7 Schipperke 37 Shetland Sheepdog 3 Australsk Cattledog 4 Australsk Kelpie 1 Puli, hvid 6 Puli, øvrige farver 19 Australian Shepherd Jeg kommer i morgen lidt over 10 og er at finde ved ring 14A i starten, hvor jeg skal lure på stabyer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Ja det bliver I nødt til...Vi er der hele dagen.. Skal ind engang til sidst. Vi er selvfølgelig blevet flyttet til en anden ring og en anden dommer... Men løverne er gramseklar Det lyder godt - Det vil jeg glæde mig til :klap: Hvis vi altså kommer frem - Det sner helt vildt meget lige nu, så er lidt spændt på om vi overhovedet kan komme frem i morgen Hyrderne er i ring A8 og A11 - bedømmelserne starter kl 10 - regn med at en dommer bedømmer ca 20 hunde i timen - du kan se hvor mange der er af hver på ringlisten: Ring 8A 3 Kuvasz 15 Bearded Collie 8 Groenendael 2 Laekenois 2 Malinois 8 Tervueren 14 Border Collie 1 Hollandsk Hyrdehund, ruhåret 2 Polski Owczarek Nizinny 2 Sydrussisk Ovtcharka 1 Tjekko slovakisk Ulvehund 1 Lancashire Heeler 12 Löwchen (flyttet fra ring A 7 ) Ring 11A 7 Schipperke 37 Shetland Sheepdog 3 Australsk Cattledog 4 Australsk Kelpie 1 Puli, hvid 6 Puli, øvrige farver 19 Australian Shepherd Jeg kommer i morgen lidt over 10 og er at finde ved ring 14A i starten, hvor jeg skal lure på stabyer Takker for info - Er mildest talt grøn, når det kommer til udstillinger, så kunne ikke lige gennemskue hvordan man skulle læse det. Men vi når lige borderne og får også set Aussierne! Dem bliver jeg i hvertfald nød til at se Ville også gerne have nået stabyerne, men veninden skal lige på bogudsalg først - De har 50% på en eller anden hundebog hun bare MÅ have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Nu er kagen bagt, tasken er pakket, hunden er groomet og ting er stillet frem, så de er klar til at komme ud i bilen i morgen ... Så må det bare gerne gå godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 jeg har bagt kage :5up: nu skal jeg trisse en lille morgentur med kræet (hun bliver hentet af mine svigerforældre kl 11, så hun får også en hyggelig dag, hun ved det bare ikke endnu )og så kører jeg til fredericia for at se på stabyerne her tl morgen, inden jeg skal heppe på løverne senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts