Hop til indhold

Fredericia - Hvem kommer hvilke dage?


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Mig og en veninde har besluttet os for at tage ned til Fredericia Søndag.

 

Det er vores første udstillingsoplevelse, så vi er meget spændte.

 

Men hvem kommer og hvilke dage?

Og hvem skal udstille?

 

Som sagt kommer vi søndag, men overvejer om man skulle kikke forbi Lørdag også, hvis der er mange herfra der skal udstille...

Og så har jeg en kollega der skal udstille sin Koiker lørdag - Det frister jo også at kommer ned og gramse på ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi er så også lige kommet frem til at vi kommer lørdag i stedet, da hundetræning ligger søndag kl. 13 - med 1½ times kørsel til og fra fredericia, så bliver det ikke meget vi når at se....

 

Øøøøv... Vi ellers gerne se hyrdehundende og løverne!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores træning ligger så lørdag, så vi kommer søndag. Ville nu gerne have set retrieverne, men vægter træningen højere.

 

Hvis I ser nogle, der ligner "little and large" og som højst sandsynligt snakker om Eddie og Liva, så er det søster og mig :mrgreen:

 

Høj og tynd = søster - knap så høj og tyk = mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Gud hvor pudsigt...Efter at have snakket med og set en masse whippets idag fandt jeg ud af at de er for..hmm...små til mig !

Der kan man bare se - man kan læse nok så meget om en race og være sikker på det LIGE er den der passer - og så er virkeligheden en anden.

Jeg må op i nummeret større: En Greyhound :vuf:

 

Hvor var der mange lækre hunde...Masser af lækre Alaska-mutter lige til at nuppe med i lommet (ok, en stor lomme).

Manden var helt solgt da han så mutterne, meeen jeg måtte forklare ham at de ikke lige helt passer til vores krav.

Pharaoh hound'sne var også for lækre ! Uha..og Borzoi...fantastisk at se så mange forskellige racer på et sted :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Det er også endt med vi i sidste ende skal derned Søndag - Så må træning være træning...

 

Vi bliver simpelthen nød til at se hyrdehundende.

 

Er der nogen der har lidt mere styr på tidsplanen end jeg har?

Kan altså ikke helt gennemskue det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg har navnene på alle de løver der kommer i morgen:pift: :slem:

 

Hvad tid skal i udstille?

 

Vi bliver da nød til at komme og gramse på løverne - Har aldrig set en i levende live, så det er vist ved at være på tide :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad tid skal i udstille?

 

Vi bliver da nød til at komme og gramse på løverne - Har aldrig set en i levende live, så det er vist ved at være på tide :engel:

Ja det bliver I nødt til...Vi er der hele dagen.. Skal ind engang til sidst. Vi er selvfølgelig blevet flyttet til en anden ring og en anden dommer... Men løverne er gramseklar :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også endt med vi i sidste ende skal derned Søndag - Så må træning være træning...

 

Vi bliver simpelthen nød til at se hyrdehundende.

 

Er der nogen der har lidt mere styr på tidsplanen end jeg har?

Kan altså ikke helt gennemskue det :engel:

 

 

Hyrderne er i ring A8 og A11 - bedømmelserne starter kl 10 - regn med at en dommer bedømmer ca 20 hunde i timen - du kan se hvor mange der er af hver på ringlisten:

 

Ring 8A

3 Kuvasz

15 Bearded Collie

8 Groenendael

2 Laekenois

2 Malinois

8 Tervueren

14 Border Collie

1 Hollandsk Hyrdehund, ruhåret

2 Polski Owczarek Nizinny

2 Sydrussisk Ovtcharka

1 Tjekko slovakisk Ulvehund

1 Lancashire Heeler

12 Löwchen (flyttet fra ring A 7 )

 

Ring 11A

7 Schipperke

37 Shetland Sheepdog

3 Australsk Cattledog

4 Australsk Kelpie

1 Puli, hvid

6 Puli, øvrige farver

19 Australian Shepherd

 

Jeg kommer i morgen lidt over 10 :-D og er at finde ved ring 14A i starten, hvor jeg skal lure på stabyer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja det bliver I nødt til...Vi er der hele dagen.. Skal ind engang til sidst. Vi er selvfølgelig blevet flyttet til en anden ring og en anden dommer... Men løverne er gramseklar :mrgreen:

 

Det lyder godt - Det vil jeg glæde mig til :klap:

Hvis vi altså kommer frem - Det sner helt vildt meget lige nu, så er lidt spændt på om vi overhovedet kan komme frem i morgen :shock:

 

Hyrderne er i ring A8 og A11 - bedømmelserne starter kl 10 - regn med at en dommer bedømmer ca 20 hunde i timen - du kan se hvor mange der er af hver på ringlisten:

 

Ring 8A

3 Kuvasz

15 Bearded Collie

8 Groenendael

2 Laekenois

2 Malinois

8 Tervueren

14 Border Collie

1 Hollandsk Hyrdehund, ruhåret

2 Polski Owczarek Nizinny

2 Sydrussisk Ovtcharka

1 Tjekko slovakisk Ulvehund

1 Lancashire Heeler

12 Löwchen (flyttet fra ring A 7 )

 

Ring 11A

7 Schipperke

37 Shetland Sheepdog

3 Australsk Cattledog

4 Australsk Kelpie

1 Puli, hvid

6 Puli, øvrige farver

19 Australian Shepherd

 

Jeg kommer i morgen lidt over 10 :-D og er at finde ved ring 14A i starten, hvor jeg skal lure på stabyer :mrgreen:

 

Takker for info - Er mildest talt grøn, når det kommer til udstillinger, så kunne ikke lige gennemskue hvordan man skulle læse det.

 

Men vi når lige borderne og får også set Aussierne!

Dem bliver jeg i hvertfald nød til at se :mrgreen:

 

Ville også gerne have nået stabyerne, men veninden skal lige på bogudsalg først - De har 50% på en eller anden hundebog hun bare MÅ have ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har bagt kage :5up:

 

nu skal jeg trisse en lille morgentur med kræet (hun bliver hentet af mine svigerforældre kl 11, så hun får også en hyggelig dag, hun ved det bare ikke endnu ;-) )og så kører jeg til fredericia for at se på stabyerne her tl morgen, inden jeg skal heppe på løverne senere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...