Hop til indhold

Smuk film-musik...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Havde sådan lyst til at lave en tråd, der omhandler themesong's fra film/musical's, alle er vekommende til at komme med deres inputs, også Disney sange er velkommende i denne tråd, så gå amok folkens:blink:

 

Jeg starter hårdt ud med Theme-musikken fra Requiem for a Dream, jeg giver mig gåsehud hver gang jeg hører de smukke violiner:

 

YouTube - Requiem for a Dream Soundtrack - Theme Song

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde sådan lyst til at lave en tråd, der omhandler themesong's fra film/musical's, alle er vekommende til at komme med deres inputs, også Disney sange er velkommende i denne tråd, så gå amok folkens:blink:

 

Jeg starter hårdt ud med Theme-musikken fra Requiem for a Dream, jeg giver mig gåsehud hver gang jeg hører de smukke violiner:

 

YouTube - Requiem for a Dream Soundtrack - Theme Song

 

Må indrømme at jeg også er helt vild med den :5up:

 

Der udover kan jeg godt lide Pippins sang fra LotR, sidder altid og tuder når jeg ser scenen hvor han synger den.

 

 

 

Er overbevist om at jeg nok skal komme med flere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må indrømme at jeg også er helt vild med den :5up:

 

Der udover kan jeg godt lide Pippins sang fra LotR, sidder altid og tuder når jeg ser scenen hvor han synger den.

 

 

 

Er overbevist om at jeg nok skal komme med flere :mrgreen:

 

Uhh ja, jeg begynder altid at tude i den del af filmen, og så fortsætter jeg ellers bare til slutningen:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh ja, jeg begynder altid at tude i den del af filmen, og så fortsætter jeg ellers bare til slutningen:megaked:

 

Hihi det lidt ligesom mig! :megaked::megaked: like a baby....herren i huset er det det samme med :mrgreen:

 

 

Hjælp - min status blev lige ændret til H-F Afhængig!! men okay det vidste jeg jo godt jeg var ;)

Redigeret af Belzique
status
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...