Agnete87 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Havde sådan lyst til at lave en tråd, der omhandler themesong's fra film/musical's, alle er vekommende til at komme med deres inputs, også Disney sange er velkommende i denne tråd, så gå amok folkens:blink: Jeg starter hårdt ud med Theme-musikken fra Requiem for a Dream, jeg giver mig gåsehud hver gang jeg hører de smukke violiner: YouTube - Requiem for a Dream Soundtrack - Theme Song Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Min ynglings sang fra Breakfast at Tiffany's Fra Armagedon Fra Tommelise Fra Stegte Grønne Tomater YouTube - Paul Young -- What Becomes of the Brokenhearted -- ikke en theme song men super smuk fra Ally McBeal YouTube - Josh Groban - You're Still You Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Havde sådan lyst til at lave en tråd, der omhandler themesong's fra film/musical's, alle er vekommende til at komme med deres inputs, også Disney sange er velkommende i denne tråd, så gå amok folkens:blink: Jeg starter hårdt ud med Theme-musikken fra Requiem for a Dream, jeg giver mig gåsehud hver gang jeg hører de smukke violiner: YouTube - Requiem for a Dream Soundtrack - Theme Song Må indrømme at jeg også er helt vild med den :5up: Der udover kan jeg godt lide Pippins sang fra LotR, sidder altid og tuder når jeg ser scenen hvor han synger den. Er overbevist om at jeg nok skal komme med flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Må indrømme at jeg også er helt vild med den :5up: Der udover kan jeg godt lide Pippins sang fra LotR, sidder altid og tuder når jeg ser scenen hvor han synger den. Er overbevist om at jeg nok skal komme med flere Uhh ja, jeg begynder altid at tude i den del af filmen, og så fortsætter jeg ellers bare til slutningen:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Hih, så var jeg her lige igen Er jo liiiidt bidt af Twilight og der er to sange fra filmene jeg er lidt crazy med Denne her: Bon Iver - Roslyn og denne her: Lykke Li - Possibility Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Mad World med Gary Jules er en af de bedste sange der er lavet... har snydt lidt og fundet ud af den er en af tema-sangene i "Donnie Darko"...så den må tælle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 (rettet) Uhh ja, jeg begynder altid at tude i den del af filmen, og så fortsætter jeg ellers bare til slutningen:megaked: Hihi det lidt ligesom mig! :megaked: like a baby....herren i huset er det det samme med Hjælp - min status blev lige ændret til H-F Afhængig!! men okay det vidste jeg jo godt jeg var Redigeret Januar 24, 2010 af Belzique status Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Så har jeg fundet lidt flere:mrgreen: Fra Nordkraft: Fra Mulin Ruge:lun:: YouTube - 7) Soundtrack of Moulin Rouge ~ Children of the Revolution Fra Spirit the stallion of cimarron: YouTube - Spirit-Stallion of the Cimarron-You can't take me... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Mad World med Gary Jules er en af de bedste sange der er lavet... har snydt lidt og fundet ud af den er en af tema-sangene i "Donnie Darko"...så den må tælle... LINK!!! - eller du får tæsk med en våd sok:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 LINK!!! - eller du får tæsk med en våd sok:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 LINK!!! - eller du får tæsk med en våd sok:fornaermet: næh... smuk smuk sang.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Finding Neverland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 og selvfølgelig og det her remix af den originale disney sang og selvfølgelig Alle fra Pirates of the Caribbean Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 næh... smuk smuk sang.... Så er det jo godt andre kan linke Er helt enig i at det er en smuk smuk sang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts