Hop til indhold

Hvor er det altså dejligt


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi gik en tidlig eftermiddags tur i lørdags, da vi skulle til thy.

 

Vi gik op på hundemarken for der er rigtig gode chancer for at møde andre hunde:-D

 

Vi var ikke mere end lige nået ind på marken før der kom en lille lab for at hilse på os:lun: Ejeren blev så lidt nervøs for lexus, og mere eller mindre i panik skriger ååååhhh neeej ikke en af dem:skraek:

Der gik ikke mange sekunder før hendes rædsel blev til Jamen er det ikke ham lexus!!:-D:-D Jeg kunne jo så ikke lyve...Jo det er lexus:lol::lol::lol:

Hundene hyggede sig i en god time, og til sidst smed de sdig, men kunne ikke holde sig fra hinanden... Det der med at de ligger ned og leger:lun::lun:

 

Jeg bliver stadig lidt rørt når lexus' ry løbert i forvejen...Det er bare SÅ ufatteligt dejlig!!!!:mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad faen i helvede har i lavet i Thy, og hvorfor kom i ikke forbi til en kop kaffe, hva hva hva:fornaermet:

:lol::lol:

Undskynd á helvede til:lol: Vi var oppe og få lidt af min livret...

GRATIS MAD:mums:

Det er min bedste vens ælste pap-datter der lige er flyttet sammen med hendes kærste, og så var vi inviteret på middag.

 

Vi kan da kikke forbi en anden dag...:hmm:

Skal Lexus med?

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol:

Undskynd á helvede til:lol: Vi var oppe og få lidt af min livret...

GRATIS MAD:mums:

Det er min bedste vens ælste pap-datter der lige er flyttet sammen med hendes kærste, og så var vi inviteret på middag.

 

Vi kan da kikke forbi en anden dag...:hmm:

Skal Lexus med?

Hehe det tror jeg ikke ville falde i god jord hos kattene, men Jacob ville sikkert blive glad for en stor hund i huset, men vi må se om der ikke bliver noget komsammen her til sommer, hvor jeg også kan have den gamle jordfræser med, så kan i jo også få lov til at se en gammel ikkeovervægtig labrador:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...