Gæst majajosefine Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 (rettet) Hejsa folkens Jeg er så heldig, at have fundet en mops, som vi skal ud at hente på fredag - Egon.:banan: Kan simpelthen ikke vente. Er bare faldet for denne race med det samme. Det er ikke lige den kønneste race, men jeg elsker den bare. Her er der nogle billeder af min dejlige mopse dreng. I er meget velkommen til at ligge nogle billeder ind, jer der har mops.. - Selvfølgelig også jer andre :blink: 1. Billede: Olsen & Egon. 2. Billede: Egon 3. Billede: Egon. 4. Billede: Mor - Olivia. 5. Billede: Far - Viggo. Redigeret Januar 25, 2010 af majajosefine Olsen & Egon, Egon, Egon, Mor - Olivia, Far - Viggo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tepsil Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hej Egon og den lykkelige ejer jeg har oz lige købt en mopsedreng han er født d 21 oktober og bare såååå dejlig Jeg har 2 andre racer i forvejen så var lidt spændt, men det er gået helt fint:hjerte: den lille cairn terrie jeg har er en steriliseret hun hund på 6 år hun er lidt bestem men han bider jo osse godt til, det skal han jo lige lære gør ondt. Det går fint med og komme ud i kuuuuulden ,havde oprettet en tråd om han ikke ville ud når det var så koldt men det er hjulpet de 2 første dage savnede han sin Mor og Far og søskende så vi tog ham med under dynen så nu er der 2 under dynen. den store vil ikke i soveværelset. Hjertelig tillykke med din lille ny hvalp om ønske om alt godt Hilsen lisbeth og brutus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hej Lisbeth & Brutus. Nøøøj, hvor ser de søde ud sammen . Synes virkelig også at de sorte mopser er søde. Har i købt ham ved en kennel? - Hvilken? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Ej hvor sød! Jeg kan simpelthen ikke stå for billeder af små mopser! Jeg får sådan lyst til endnu en :hjerte: Her er min lille Oskar på 29 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tepsil Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hei igen han er købt privat i kbh ps jeg har ellers sat profilbillede på men det vil ikke komme frem har gjort det mindre men det vil ik hvordan har du fået dit på ?? hilsen brutus og lisbeth:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hei igen han er købt privat i kbhps jeg har ellers sat profilbillede på men det vil ikke komme frem har gjort det mindre men det vil ik hvordan har du fået dit på ?? hilsen brutus og lisbeth:lun: Du skal gå ind på Dit kontrolpanel og trykke Rediger Avatar og finde billedet Det billede du har tilføjet, vises kun inde på din egen profil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hei igen han er købt privat i kbhps jeg har ellers sat profilbillede på men det vil ikke komme frem har gjort det mindre men det vil ik hvordan har du fået dit på ?? hilsen brutus og lisbeth:lun: du skal gå ind der hvor der står "rediger avatar" for at få billede på ude i dine indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ej hvor sød! Jeg kan simpelthen ikke stå for billeder af små mopser! Jeg får sådan lyst til endnu en :hjerte: Her er min lille Oskar på 29 uger Ej, hvor er han dog kær, kan nu heller ikke stå for din Oskar, bette prop:lol: ps jeg har ellers sat profilbillede på men det vil ikke komme frem har gjort det mindre men det vil ik hvordan har du fået dit på ??hilsen brutus og lisbeth Jeg havde det samme problem, men efter en times tid, fandt jeg da ud af hvordan . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ej, hvor er han dog kær, kan nu heller ikke stå for din Oskar, bette prop:lol: . Hehe mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ej hvor er de bare kære allesammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ej hvor er de bare kære allesammen! Mange tak, kan heller ikke stå for sådanne små væsner . Lige til noget andet: Hvordan har du fået en tekst under det du skriver, altså: Søger lege kamerater! Til Azza altså :blink: Er nemlig ny herinde. Har ledt og ledt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Mange tak, kan heller ikke stå for sådanne små væsner . Lige til noget andet: Hvordan har du fået en tekst under det du skriver, altså: Er nemlig ny herinde. Har ledt og ledt. Under Dit kontrolpanel og så under rediger signatur, i vestre side Men det vist noget med at man skal skrive 50 indlæg før man kan.. Men kan faktisk ikke huske det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Under Dit kontrolpanel og så under rediger signatur, i vestre side Men det vist noget med at man skal skrive 50 indlæg før man kan.. Men kan faktisk ikke huske det Okay, tak.. har kun skrevet 30 indlæg, så det er nok derfor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tepsil Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Ej hvor sød! Jeg kan simpelthen ikke stå for billeder af små mopser! Jeg får sådan lyst til endnu en :hjerte: Her er min lille Oskar på 29 uger deiiiiligt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Okay, tak.. har kun skrevet 30 indlæg, så det er nok derfor Hehe jah måske:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 deiiiiligt billede Ja, Oskar er bare super kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Held og lykke med din lille mops De er bare for kære!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Held og lykke med din lille mops De er bare for kære!! Mange tak, nu er der ikke længe til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts