Adele Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 - Og jeg fik taget billeder af min yndlings-Sherlock På de sidste to billeder er han i gang med at spise sig igennem sneen, ned til grundvandet 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Jeg elsker simpelthen at gå ind og kigge hver gang du har lavet en ny billedtråd med Sherlock Jeg synes han er HF's smukkeste hund :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 hvor er han dejlig.... fantastisk gode billeder af Sherlock:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Jeg elsker simpelthen at gå ind og kigge hver gang du har lavet en ny billedtråd med Sherlock Jeg synes han er HF's smukkeste hund :hjerte: :kys:Hvor er det sødt sagt hvor er han dejlig.... fantastisk gode billeder af Sherlock:lun: Tusind tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 :kys:Hvor er det sødt sagt Og jeg mente det faktisk Før jeg mødte Sherlock og Tacco ven Boris kunne jeg faktisk ikke rigtig lide Collier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joker Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hvor er han bare smuk, en stjerne på 4 poter :lun: og wauw en flot pels han har :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Og jeg mente det faktisk Før jeg mødte Sherlock og Tacco ven Boris kunne jeg faktisk ikke rigtig lide Collier Hehe, så er jeg da glad for at han har været med til at ændre dit syn Sherlock må nu siges at være lidt atypisk. Han har hyrdeinstinktet, er til tider forsigtig og alt det der. Men han er langt fra reserveret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hvor er det en smuk hund og nogle virkelig smukke billeder! Misunder sådan folk som dig der kan forevige øjeblikke som disse på den måde :5up: Jeg har et lille billigt lommekamera og er vildt dårlig til at fotografere ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Godt nok nogle smukke billeder af en smuk hund ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Han er godt nok flot! Jeg er vild med billede 4:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Wauw hvor er de billeder bare gode! :klap: Smukke Sherlock som altid og nr 4 er da helt fantastisk - du burde ønske dig det på et fotolærred! :5up: (kunne faktisk heller ikke lide Collier vildt meget før jeg "mødte" Sherlock, men jeg har desværre også kun mødt et meget dårligt eksemplar, der en dag pludselig havde en chihuahua i munden ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Elsker virkelig de billeder hvor han bider i sneen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Wauw nogle lækre billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ååårh:lun: Han er altså bare så fantastisk smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Tak for de søde ord, alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Samanta Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Super billeder af en super smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Lige et billede fra i dag. Fart over feltet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts