Hop til indhold

Wacky Worm fra West Paw eller lign.??


Gæst RSB
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der ved, om/hvor man kan købe denne her i Danmark - eller, hvor de sender til DK? det er en "Wacky Worm" fra West Paw design. Jeg har ikke kunnet finde den nogle steder, kun på deres amerikanske hjemmeside :cry:

 

Alternativt, er der så nogen, der har forslag til et lignende produkt? Det skal være et stykke legetøj, som man kan trække lidt i - ikke vilde bidelege, men stille og roligt trække tov :blink: Det må ikke være med piv og det skal være så blødt, at når det rammer gulvet, så kommer der ikke et bump :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med ham her [media]http://www.alttilhundogkat.dk/6storage/579/3765/3600_laaaang_hund.jpg[/media]

 

kan købes her http://www.alttilhundogkat.dk/hundelegetoej-i-plys.6?/AAA Alt Legetøj/0A. Leg. Plys./3600 Hundelegetøj Laaang hund, 60 cm. ass. typer....:o)/&showitem=6195

 

edit: så lige der var lyd i ham...

 

alternativt så jeg et tusindben i Jysk lige før jul. Den var omkring 1 meter lang og jeg overvejede at købe den, men kom fra det igen, så ved ikke om de stadig har den

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der ved, om/hvor man kan købe denne her i Danmark - eller, hvor de sender til DK? det er en "Wacky Worm" fra West Paw design. Jeg har ikke kunnet finde den nogle steder, kun på deres amerikanske hjemmeside :cry:

 

Alternativt, er der så nogen, der har forslag til et lignende produkt? Det skal være et stykke legetøj, som man kan trække lidt i - ikke vilde bidelege, men stille og roligt trække tov :blink: Det må ikke være med piv og det skal være så blødt, at når det rammer gulvet, så kommer der ikke et bump :hmm:

 

 

kan man ikke selv lave en af en gammel skisok? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med ham her [media]http://www.alttilhundogkat.dk/6storage/579/3765/3600_laaaang_hund.jpg[/media]

kan købes her Hundelegetøj i plys Alt Legetøj/0A. Leg. Plys./3600 Hundelegetøj Laaang hund, 60 cm. ass. typer....:o)/&showitem=6195

 

edit: så lige der var lyd i ham...

 

alternativt så jeg et tusindben i Jysk lige før jul. Den var omkring 1 meter lang og jeg overvejede at købe den, men kom fra det igen, så ved ikke om de stadig har den

 

Jeg kan prøve at se. Var den uden lyd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder også godt. Vidste slet ikke, at de havde hundeting :oops: Var den også uden lyd?

 

IKEA har hundeting, men ikke hundebamser. Deres børnebamser er dog noget af det bedste jeg har fundet til hunde. De har ikke påsatte øjne og næser - kun broderede - og de har ikke "ris" i numse og lemmer, kun vatfyld (eller det vil sige, jeg ved faktisk ikke hvilket fyld de har - for alle vores IKEA bamser stadig intakte :shock: :5up: )

Link til indlæg
Del på andre sites

IKEA har hundeting, men ikke hundebamser. Deres børnebamser er dog noget af det bedste jeg har fundet til hunde. De har ikke påsatte øjne og næser - kun broderede - og de har ikke "ris" i numse og lemmer, kun vatfyld (eller det vil sige, jeg ved faktisk ikke hvilket fyld de har - for alle vores IKEA bamser stadig intakte :shock: :5up: )

 

Jamen, så vil jeg se om jeg ikke kan finde noget der:klap:. Tak for tippet. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så vil jeg se om jeg ikke kan finde noget der:klap:. Tak for tippet. :5up:

 

Jeg skal i Ikea med svigermor i næste uge, de sender vist ikke små ting ud, så hvis du skal igennem en større rejse for at komme derud, kan jeg sagtens tage en krokodille (eller hvad du nu finder) med, hvis det er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal i Ikea med svigermor i næste uge, de sender vist ikke små ting ud, så hvis du skal igennem en større rejse for at komme derud, kan jeg sagtens tage en krokodille (eller hvad du nu finder) med, hvis det er?

 

 

:kys: Det er vildt sødt af dig :-). Jeg kigger lige på deres hjemmeside og ser om der er noget, der frister så...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal også i bamse hjørnet derude, så en til eller fra :-D

 

Hvilke har du kig på?

Jeg overvejer en af de to krokodiller, den ene er 70 cm og den anden 170, hvilket måske er lige i overkanten :hmm:

Elefanten er da heller ikke til at stå for :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mio har bl.a. de her to fra Ikea, som jeg kan anbefale. Og selvom han fik hunden da han var 8uger gammel, er den stadigvæk hel! :5up:

Den er dog "krympet" noget, for den var næsten større end Mio, da vi fik den?! :vedikke: .. :mrgreen:

 

IKEA | Lege | Tøjdyr, bamser & dukker | FABLER HUND | Tøjdyr

 

0085119_PE212440_S4.JPG

 

IKEA | Lege | Tøjdyr, bamser & dukker | BARNSLIG GIRAFF | Tøjdyr

 

58738_PE164276_S4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke har du kig på?

Jeg overvejer en af de to krokodiller, den ene er 70 cm og den anden 170, hvilket måske er lige i overkanten :hmm:

Elefanten er da heller ikke til at stå for :lun:

 

Jeg har ikke kigget på deres hjemmeside, men den der krokodille er da totalt go'! Jeg skal bare have noget så småt, smalt eller fladt at det ikke opfordrer til humperi :genert: Han gør det næsten ikke mere, men ingen grund til at udfordre skæbnen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...