Hop til indhold

Er dette ondt??


Gæst LouiseBS
 Share

Recommended Posts

Gæst LouiseBS

Jeg var på vej op til bussen den anden dag da jeg så en mand komme gående med sin hund. Hunden var en muskel hund (ved ikke hvilken race præcist). Også fuldstændig lige meget.

Nå men hunden havde et håndklæde spændt fast på hovedet, med en rem rundt om, stramme godt ind.

Hunden kunne ikke se til siderne, kun lige frem. Den gik med hovedet meget lavt.

Jeg ved ikke meget om manden andet end at han er en af områdets alkoholikere, dog virkede han ikke fuld på dette tidspunkt. Han gik meget hurtigt, og hei hunden hver gang den drejede hovedet.

 

Er dette en form for mishandling ? :hmm:

Hvad er formålet med denne form for (træning) ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS

Altså jeg må indrømme at det ikke virkede som om den havde slået sig, altså ville tro forbindingen ville være meget anderledes.

 

Men jo je håber da at der er en grund alla det. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller måske hjemmelavede skyklapper, så den ikke bliver sur og tvær over verden?

 

Også min tanke... Håber sgu for søren da ikke mande har givet sig ud i at klippe ørene af en voksen hund selv :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også min tanke... Håber sgu for søren da ikke mande har givet sig ud i at klippe ørene af en voksen hund selv :shock:

 

Jeg syntes nu også at det at gætte på ørekupering foretaget af manden selv, er et lidt langt spring, i forhold til at man bare har set en hund med et viskestykke om hovedet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes nu også at det at gætte på ørekupering foretaget af manden selv, er et lidt langt spring, i forhold til at man bare har set en hund med et viskestykke om hovedet :blink:

 

Jaja, men man ved jo aldrig hvad sådan nogen kamphunde-ejere kan finde på:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kan jo være den er kuperet og han gør det for at undgå snavs og andet i ørerne...:engel:...

 

En af de ting der kan volde problemer for kuperede hunde er jo netop snavs, vand og andet i ørerne...

 

Det er svært at sige...har selv en bekendt, som har en kampkuperet hund, og jeg tænker da på hvordan den mon har det her i vinterperioden...(samtidig med jeg undrer mig over hvorfor nogen dog klipper ørerne af deres hund...ham jeg kender har dog ikke selv bedt om en kupering, den var sådan da han fik den)

 

Men det er svært at sige hvad årsagen præcis kan være, det kan man kun gisne om....hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...