Hop til indhold

Fiiiiiiiint jakkesæt til WDS


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er godt nok et super hot sæt....:lun:... det eneste der mangler efter min mening er lommerne til gufferne... :cry:

Du har ret... men det kunne jeg da leve med! Særligt med tanke på, at jeg rent faktisk ikke udstiller egen hund, og derfor faktisk ikke umiddelbart vil kunne bruge sættet lige præcist i dén sammenhæng :oops:

 

Men det er jo... smukt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er godt nok et super hot sæt....:lun:... det eneste der mangler efter min mening er lommerne til gufferne... :cry:

 

Det er rigtig fine sæt i har fundet, jeg fik da også lige lidt blod på tanden og da jeg fortalte til manden at i er ved at kigge på tøj, var hans kommentar " at det kunne han nok tænke og at de ville jeg jo også nok snart begynde at snakke om " det har jeg så taget som et ok, og har derfor bestilt katelog hjem fra bonaparte da jeg foretrækker lange bukser og jeg synes deres forårs kollektion ser spændende ud.

men jeg er meget i tvivl og gode råd modtages gerne, :vedikke:

Det skal jo passe til Enzo som er sort og gylden med lidt gråt i underulden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhh, nu har jeg jo også tilmeldt Vilya.... og er meget spændt :oops:

 

Og så må man shoppe tøj :banan::banan::banan: Skal godt nok også dømme rally, så det kan sagtens ende med, at jeg ikke selv kommer i ringen med hende :megaked: Men det klarer fars eller farmors ejer så.

 

Hvad skal man have på til sådan en lille sort/hvid, kornfed Bille?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Gæst freya3010
Det er rigtig fine sæt i har fundet, jeg fik da også lige lidt blod på tanden og da jeg fortalte til manden at i er ved at kigge på tøj, var hans kommentar " at det kunne han nok tænke og at de ville jeg jo også nok snart begynde at snakke om " det har jeg så taget som et ok, og har derfor bestilt katelog hjem fra bonaparte da jeg foretrækker lange bukser og jeg synes deres forårs kollektion ser spændende ud.

men jeg er meget i tvivl og gode råd modtages gerne, :vedikke:

Det skal jo passe til Enzo som er sort og gylden med lidt gråt i underulden.

 

 

Ihhhh, nu har jeg jo også tilmeldt Vilya.... og er meget spændt :oops:

 

Og så må man shoppe tøj :banan::banan::banan: Skal godt nok også dømme rally, så det kan sagtens ende med, at jeg ikke selv kommer i ringen med hende :megaked: Men det klarer fars eller farmors ejer så.

 

Hvad skal man have på til sådan en lille sort/hvid, kornfed Bille?

 

Jeg synes faktisk at man kan bruge stort set alle farver... dog skal hunden bare ikke gå i ét med ens tøj... helst skal tøjet stå i kontrast. hvis man har en lys hund, ja så skal tøjet være mørkt og omvendt. Dog har jeg nogle gange set at man også har brugt lyst tøj til lyse hunde (dog ikke samme farve som hunden) og det ser også kanont ud. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Denne er helt vildt fiiiin og über-tøset :lun: :klap:

 

Den er heeeeeeelt vild tøset.... og lige mig..:engel:

 

Men jeg kunne nu også godt forestille mig at finde et rødt sæt til WDS, og så lave øreringe og halskæde som matcher... og ikke mindst en showline med røde perler..:yeah::yeah::yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh... jeg begynder at se det sjove ved det der udstillings-noget! Ultimativ undskyldning for at skaje totalt ud til en hunderelevant begivenhed :mrsgreen:

 

... Hvis bare Astagatoren ikke lignede en skildpadde når hun går sammen med mig :vedikke:og dresscoden i Stabyringen ikke mindede mest af alt om jagt-tøj :vedikke:

 

Overvejer stadig det lilla sæt... meget... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hårh... jeg begynder at se det sjove ved det der udstillings-noget! Ultimativ undskyldning for at skaje totalt ud til en hunderelevant begivenhed :mrsgreen:

 

... Hvis bare Astagatoren ikke lignede en skildpadde når hun går sammen med mig :vedikke:og dresscoden i Stabyringen ikke mindede mest af alt om jagt-tøj :vedikke:

 

Overvejer stadig det lilla sæt... meget... :genert:

 

hihi.. jaaaaa.... :klap:

 

jammen du starter da bare en ny dresscode i stabyringen... inden længe vil der være flere som vil gøre det samme... bare vent og se... :5up:

 

Kan godt forstå at du overvejer det sæt, det er ultra lækkert. (findes der en savle smiley et sted.:hmm:), men mon ikke at du kan sætte et lidt raffieneret godbidspose fast et sted.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Aaaahahahahahahaha... Jep, det er lige noget for Splinten :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

*hulker af grin*

 

Det da super flot! Og ikke mere diskussion om hvorvidt man har sort eller hvidt på, til en sort og hvid hund :mrgreen:

 

Apropo - her er en til dig, som passer til Asta, hvis bare vi kunne finde bukser/nederdelen til: Cow Guernsey print lover classic tan wool Jacket cameo - eBay (item 390115024400 end time Mar-05-10 13:29:08 PST)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha - love it!

 

Hold kæft, det der bliver vi da nødt til at eje! NØJ et makkerpar vi kunne blive når vi kommer gående side om side i de der :klap:

Måske vi skulle gøre dem til faste instruktøroutfits i Sabro! HÅRH det kunne være godt - så mangler vi bare Tweesa og Amocca! De kan få deres udleveret sammen med deres diplomer :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha - love it!

 

Hold kæft, det der bliver vi da nødt til at eje! NØJ et makkerpar vi kunne blive når vi kommer gående side om side i de der :klap:

Måske vi skulle gøre dem til faste instruktøroutfits i Sabro! HÅRH det kunne være godt - så mangler vi bare Tweesa og Amocca! De kan få deres udleveret sammen med deres diplomer :banan:

 

Tweesa tænker jeg løve outfit :hmm: Amocca er nok også noget zebra.... eller knaldrødt!!

 

Åh gud..... Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde :mrgreen:

 

Du kan bare sige tak Buddha, og så købe det :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så vidt jeg husker blev vi da for et stykke tid siden enige om at du skulle stille op i et rødt læder outfit. Hvorfor er det nu pludselig ude af billedet:confused::mrgreen:

 

Classic (i den dyre ende):

 

Dsquared² women's leather motorcycle biker pants jacket - eBay (item 200434716495 end time Mar-03-10 05:26:36 PST)

 

 

Eller de lidt frækkere versioner:

 

WOMENS LADIES RED LEATHER MOTORCYCLE CHAPS PANTS : eBay Motors (item 200347001399 end time Feb-22-10 03:34:10 PST)

 

Lip Service womans Red Vinyl Pants - eBay (item 330400758348 end time Feb-07-10 17:40:13 PST)

 

Og jakken:

 

Fab Womens Vintage Ladies Red Leather Jacket - Size 7/8 - eBay (item 250573055656 end time Feb-05-10 19:10:18 PST)

 

eller

 

womens size small motorcycle leather jacket red wilsons - eBay (item 280457210184 end time Feb-25-10 19:42:45 PST)

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:... For det vil også det vildt godt ud... eller noget.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg synes jo bare en aftale er en aftale:engel:

 

Var der noget med Hillerød hvor jeg kan komme og se at du overholder den?

 

Jeg kommer til Hillerød, men der vil stadig være nogle kilo "to go" før jeg stiller op i noget som helst farvede outfit... lædder eller stof:lol:.

 

Mht. til læder, så kan jeg jo købe et par røde skind ballerinaer og tage på i ringen:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...