Hop til indhold

Fiiiiiiiint jakkesæt til WDS


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Ja sidder her og får helt lyst til at få købt mig et nyt jakkesæt til WDS... Jeg har i sort, men jeg mangler virkelig noget med farver.

 

Jeg ved at der er en del som er begyndt at købe dem i udlandet, men hvor i ****** kan man finde dem:hmm:.... jeg har kigget lidt på ebay...meeeeeeen har prøvet at få tilsendt en lidt stor pakke, hvorefter man får et fiiiiiint brev fra postdanmark om at man liiige skal betale moms, og ja så et gebyr til dem også på 150kr....

 

Men til jer udstillingsfolk, kender i til nogle gode hjemmesider hvor der sælges skirts suits?? (udover ebay)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har efterhånden købt sådan 6-8 stykker på ebay, og er på det sidste sluppet udenom told og moms. Muligvis fordi man satte nye grænser for hvornår der skal fortoldes når der handles udenfor EU - eller også har jeg bare været heldig.

 

De fleste af de jeg har købt, har kostet omkring 40-60$. Det dyreste er selve forsendelsen, der snildt løber op i 30-40$. Men stadig langt, langt billigere end herhjemme og et meget bredere udvalg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
moms paa udelandske pakker er vel kun hvis de kommer fra lande udenfor EU?

 

Det er det ja... Det ville derfor være helt fantastisk hvis der er forhandlere her i europa af disse jakkesæt.

 

Ellers må jeg jo bare bestille fra staterne og håbe på at post danmark ikke fanger pakken..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg har efterhånden købt sådan 6-8 stykker på ebay, og er på det sidste sluppet udenom told og moms. Muligvis fordi man satte nye grænser for hvornår der skal fortoldes når der handles udenfor EU - eller også har jeg bare været heldig.

 

De fleste af de jeg har købt, har kostet omkring 40-60$. Det dyreste er selve forsendelsen, der snildt løber op i 30-40$. Men stadig langt, langt billigere end herhjemme og et meget bredere udvalg.

 

Det ender nok også med at det bliver ebay som jeg kigger på en ekstra gang...

 

Men hvordan og hvorledes med størrelserne.. passer de fint eller er de større i det end normalt nu når de kommer fra USA??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundet to mærker, som jeg syntes sidder godt på mig, og som jeg ved mange andre går efter (dumme mig, at give mig selv konkurrence nu), og det er Le Suit og Kasper. Her bruger jeg en US 6, og er normalt en størrelse 38.

 

Ofte skal nederdelene lægges op, så det er muligt at løbe godt i dem. Men jakkerne syntes jeg har passet fint. Langt de fleste sælgere er også virkelig søde til at sætte størrelser på. Faktisk har jeg været mest uheldig med de ting, jeg har fundet herhjemme på Trendsales, hvor intet rigtigt passede mig.

 

Plejer at regne inch til 2,5 (tror nok det mere præcist er 2,54 noget cm).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok nu skal i ikke dømme mi gsom en totalt granny, men....

 

I tøjbutikker til damer i deres bedste alder, kan man finde nogle rigtig fine og lidt funky jakke-nederdele og skjorter. Jeg har selv fundet nederdele og skjorter til når jeg skulle servere, og der var dresscode på...

 

Og man ligner ikke en over 50 i dem:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok nu skal i ikke dømme mi gsom en totalt granny, men....

 

I tøjbutikker til damer i deres bedste alder, kan man finde nogle rigtig fine og lidt funky jakke-nederdele og skjorter. Jeg har selv fundet nederdele og skjorter til når jeg skulle servere, og der var dresscode på...

 

Og man ligner ikke en over 50 i dem:drille:

 

Sandt - hører man kan finde noget hos Brandtex eller lignende. Det er bare aldrig selv lykkedes mig. Kigger også i ny og næ hos genbrug rundt omkring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg har fundet to mærker, som jeg syntes sidder godt på mig, og som jeg ved mange andre går efter (dumme mig, at give mig selv konkurrence nu), og det er Le Suit og Kasper. Her bruger jeg en US 6, og er normalt en størrelse 38.

 

Ofte skal nederdelene lægges op, så det er muligt at løbe godt i dem. Men jakkerne syntes jeg har passet fint. Langt de fleste sælgere er også virkelig søde til at sætte størrelser på. Faktisk har jeg været mest uheldig med de ting, jeg har fundet herhjemme på Trendsales, hvor intet rigtigt passede mig.

 

Plejer at regne inch til 2,5 (tror nok det mere præcist er 2,54 noget cm).

 

men en størrelse 38 er da normalt US 8 ikke??...

 

Ej men du får ikke konkurrence på den front får vi bruger ikke samme størrelse..;-)...

 

men det vil sige at jeg i princippet skal gå en størrelse ned end jeg plejer eller??... ej men det vil bare være så død surt at have bestilt noget hjem, pakken bliver taget i post dk, moms, og gebyr til posten og så er det for stort...øv..

Link til indlæg
Del på andre sites

men en størrelse 38 er da normalt US 8 ikke??...

 

Ej men du får ikke konkurrence på den front får vi bruger ikke samme størrelse..;-)...

 

men det vil sige at jeg i princippet skal gå en størrelse ned end jeg plejer eller??... ej men det vil bare være så død surt at have bestilt noget hjem, pakken bliver taget i post dk, moms, og gebyr til posten og så er det for stort...øv..

 

Det står der ihvert fald på mit H&M tøj, at det svarer til...

 

Men hellere for stort så det kan lægges ind, end for småt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

mk101.... hvordan går det med at vaske dine sæt??... synes nemlig at der på mange af dem står Dry clean, hvilket jeg går ud fra er rensning... men kan de tåle at komme i vaskemaskinen, da de bliver udsat for guffer såsom roast beef og andet oksekød i lommerne herfra...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

mk101.... hvordan går det med at vaske dine sæt??... synes nemlig at der på mange af dem står Dry clean, hvilket jeg går ud fra er rensning... men kan de tåle at komme i vaskemaskinen, da de bliver udsat for guffer såsom roast beef og andet oksekød i lommerne herfra...:lol:

 

Eftersom jeg holder mig nede i omtalte prisklasse, syntes jeg mange af dem er i noget polyester eller acetat blanding, og det må jeg indrømme ryger direkte i vaskemaskinen.

 

Har en veninde, der har et find sæt, hvor der ryger frikadeller i hendes fine, røde glinsende sæt. De pletter formår hendes renseri at få has på, så tænker det kan lade sig gøre. Men er personligt en gris med mine ting, så foretrækker det kan ryge til vask.

 

Hør og bomuld kan have det med at krybe lidt, men i så fald siger man typisk max. 5% og kun i længden. Alternativt ved jeg af nogen, der monterer godbidstaske på inderside af nederdelen, så det fiskes frem derfra. Overvejer selv at anskaffe mig gode gammeldags svedbånd, som jeg kan stoppe godbidderne ind under - så er de lette at få fat i, og pletter ingen steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Eftersom jeg holder mig nede i omtalte prisklasse, syntes jeg mange af dem er i noget polyester eller acetat blanding, og det må jeg indrømme ryger direkte i vaskemaskinen.

 

Har en veninde, der har et find sæt, hvor der ryger frikadeller i hendes fine, røde glinsende sæt. De pletter formår hendes renseri at få has på, så tænker det kan lade sig gøre. Men er personligt en gris med mine ting, så foretrækker det kan ryge til vask.

 

Hør og bomuld kan have det med at krybe lidt, men i så fald siger man typisk max. 5% og kun i længden. Alternativt ved jeg af nogen, der monterer godbidstaske på inderside af nederdelen, så det fiskes frem derfra. Overvejer selv at anskaffe mig gode gammeldags svedbånd, som jeg kan stoppe godbidderne ind under - så er de lette at få fat i, og pletter ingen steder.

 

Hihi... Ja jeg må jo bare fortsætte kuren og så håbe på at kunne finde et flot sæt til wds... for jeg gider ikke stille i sort den dag... det kan sgu godt være at vi ikke kommer langt til wds, meeeeeen vi behøver jo ikke at "sørge" på forskud.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi... Ja jeg må jo bare fortsætte kuren og så håbe på at kunne finde et flot sæt til wds... for jeg gider ikke stille i sort den dag... det kan sgu godt være at vi ikke kommer langt til wds, meeeeeen vi behøver jo ikke at "sørge" på forskud.:lol:

 

Skal der være fest, så lad der! Jeg er på. Har allerede købt et til WDS - selvom jeg stadig tror, at jeg ikke melder nogle af mine egne til. Til gengæld har min opdrætter så mange hunde der skal vises (de har gode overtalelsesevner til at få ejerne til at melde til - skønt betingelsen er, at det ofte er opdrætter og os bucket bitches der ender med at vise hunden), så i ringen skal jeg nok komme.

 

Eneste krav til mit eget højt profilerede sæt - det kræver at jeg har været rigtig gode venner med solen forinden. Og så skal nedernedelen måske også lige sys lidt ind i siderne, da de mange læg har det med at få den til at flagre lidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Fine sæt man kan finde :lun:

 

 

... men absolut intet i min størrelse :megaked:

 

Mht. told, så er det kun når du handler udenfor EU. Når du handler i fx USA kan du få de fleste private til at nedskrive værdien og/eller sende pakken som gave, på den måde slipper du for det meste for tolden :-)

 

Er du sikker på at der ikke er noget i din størrelse??... du kan trykke udvidet søg, så kommer der nemlig flere størrelser frem:5up:

 

Hihi... ja, for ikke så længe siden fik jeg tilsendt et SD kort som kostede mig ca. 45$.... de skrev gift og 10$ på pakken - så den fløj lige igennem:lol::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Skal der være fest, så lad der! Jeg er på. Har allerede købt et til WDS - selvom jeg stadig tror, at jeg ikke melder nogle af mine egne til. Til gengæld har min opdrætter så mange hunde der skal vises (de har gode overtalelsesevner til at få ejerne til at melde til - skønt betingelsen er, at det ofte er opdrætter og os bucket bitches der ender med at vise hunden), så i ringen skal jeg nok komme.

 

Eneste krav til mit eget højt profilerede sæt - det kræver at jeg har været rigtig gode venner med solen forinden. Og så skal nedernedelen måske også lige sys lidt ind i siderne, da de mange læg har det med at få den til at flagre lidt...

 

Hihi... helt enig... man kan lige så godt gøre lidt ud af det nu når man er i gang..:5up:

 

Foreløbig regner jeg ikke med at jeg kommer i ringen mere end den ene gang... men man kan jo aldrig vide:cool:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du sikker på at der ikke er noget i din størrelse??... du kan trykke udvidet søg, så kommer der nemlig flere størrelser frem:5up:

 

Hihi... ja, for ikke så længe siden fik jeg tilsendt et SD kort som kostede mig ca. 45$.... de skrev gift og 10$ på pakken - så den fløj lige igennem:lol::5up:

Ikke så vidt jeg kan se :megaked: Jeg bruger str 34, det svarer vel til en 2'er eller 4'er - ik!? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ikke så vidt jeg kan se :megaked: Jeg bruger str 34, det svarer vel til en 2'er eller 4'er - ik!? :hmm:

 

Umiddelbart tror jeg det er en 4'er... men jeg kan se at mk101 går en størrelse ned nu når det kommer fra USA...:hmm:

 

Men du kan jo altid få det lagt ind:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Ekaterina.... her er et link fra ebay... jeg har begrænset søgningen så kun størrelse 2 og 4 fremgår... og så kun sæt: new with tags, og new without tags...:5up:..

 

Der er nogle rigtig lækre sæt ind imellem.:lun:

 

http://clothing.shop.ebay.com/Suits-/63865/i.html?Condition=New%253A%2520With%2520Tags%7CNew%253A%2520Without%2520Tags&Style=Skirt%2520Suit&_nkw=suit&_catref=1&_dmpt=US_CSA_WC_Suits&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282&Size=2%7C4

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...