MissMilladk Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Jeg synes lidt, det her er et halvdumt spøgsmål, men hvis der nu er en, der ligger inde med et guldkorn, vover jeg pelsen alligevel :blink: Jeg synes, det er halvbesværligt at få tørfoder ned i en f.eks. en aktivitetsbold. I dag har jeg også lige udskiftet bolden med en tom juicekarton m/huller i for forandringens skyld, og jeg ville ikke lave hullerne så store, at det blev for nemt - men det betyder så også, at det var sværere for mig at få tørfoderet derned i :stupid: Mine almindelige tragte er for små til, at tørfoderet kan gå igennem; jeg er dog efterhånden ved at være ret ferm til at bruge min hånd som tragt i stedet, men hvad gør I andre? Jeg synes ligesom, jeg mangler en "ting" med en hældetud, men ved ikke lige, hvad det skulle være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg synes lidt, det her er et halvdumt spøgsmål, men hvis der nu er en, der ligger inde med et guldkorn, vover jeg pelsen alligevel :blink: Jeg synes, det er halvbesværligt at få tørfoder ned i en f.eks. en aktivitetsbold. I dag har jeg også lige udskiftet bolden med en tom juicekarton m/huller i for forandringens skyld, og jeg ville ikke lave hullerne så store, at det blev for nemt - men det betyder så også, at det var sværere for mig at få tørfoderet derned i :stupid: Mine almindelige tragte er for små til, at tørfoderet kan gå igennem; jeg er dog efterhånden ved at være ret ferm til at bruge min hånd som tragt i stedet, men hvad gør I andre? Jeg synes ligesom, jeg mangler en "ting" med en hældetud, men ved ikke lige, hvad det skulle være Jeg laver en tragt med min ene hånd og hælder så i med den anden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg aser og masser - og hundene står og glo på imens, også lidt aktivering i form af forhåbeningens glæde :blink: Sodavandflaske er også super gode, de store er de sværreste. ... forresten så pas på med mælkekartoner. Sidste år blev en hvalp kvalt i en mælkekarton ... pas også på med ting hunden kan stikke tungen i, der skal være et lille hul et anden sted, således at der ikke kan dannes et vakum inde i beholderen. Sidste år måtte en hund få amputeret tungen pga. af dette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg aser og masser - og hundene står og glo på imens, også lidt aktivering i form af forhåbeningens glæde :blink: Sodavandflaske er også super gode, de store er de sværreste. ... forresten så pas på med mælkekartoner. Sidste år blev en hvalp kvalt i en mælkekarton ... pas også på med ting hunden kan stikke tungen i, der skal være et lille hul et anden sted, således at der ikke kan dannes et vakum inde i beholderen. Sidste år måtte en hund få amputeret tungen pga. af dette Ja, man skal ikke lade hunden være alene med sådanne ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hvordan kan den blive kvalt i en mælkekarton Men jeg synes ikke, I er ikke til megen hjælp med emnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg har aldrig problemer med dette, men jeg fodrer også med Olivers, og deres foder er altså ret småt, passer perfekt i størrelsen til aktivitetsbolde :klap: EDIT: Hvis nu du er snu :slem: så går du ind på deres hjemmeside og bestiller en masse gratis foderprøver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts