Hop til indhold

Frække hunde


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Jeg har søgt, og kan ikke finde en tråd om frække hunde, jeg kunne smide det her billede i, jeg tog af Victor igår :mrgreen:

 

 

Andre med bisse-hunde der vil vise deres kunster?

 

Her er hvor Victor åbenbart opholder sig, når jeg er i bad :lol: Kom ind i stuen, og der lå han, jeg sagde grinende "jamen Victor ligger du på bordet?" så kiggede han bare lige så nonchalant, som om han sagde "ja og, det har du måske et problem med, eller?" :cool:

 

Det er taget i en spøjs vinkel, fordi han er hurtig fra det ene til det andet, så jeg skulle lige fange ham inden han smuttede hen for at hilse eller drille katten, han har så meget for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kan jeg også være med :-D

 

I sommers gik jeg og plantede blomster, og jeg satte alle de tomme urtepotter op i en kasse og op på havebordet, uden for Luna's rækkevidde, men alligevel kom hun løbende med en tom urtepotte hver gang jeg havde ryggen til :confused:

 

Og langt om længe fandt jeg ud af hvor hun fik dem fra...

 

3826904613_a82e2d9e8d.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan godt glemme alt om at rydde op, med en hund i huset/på bordet :mrgreen:

 

Der sidder hun da godt:lun:

 

Ja, det gør det i alt fald ikke lettere :lol:

 

Desværre har hun ligesom Viktor fundet ud af at komme op på spisebordet, men hun er jo ikke en fin lille sag som Viktor, men vejer derimod 22 kilo, så jeg syntes ikke at det er så smart...

 

Hvordan hun så får sine 22 kilo smidt helt lydløst op på det spisebord, det er mig stadig en gåde :confused:

Jeg kan stå 2 meter fra hende, og alligevel ikke høre at hun kommer op på spisebordet, måske kan hun flyve :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det gør det i alt fald ikke lettere :lol:

 

Desværre har hun ligesom Viktor fundet ud af at komme op på spisebordet, men hun er jo ikke en fin lille sag som Viktor, men vejer derimod 22 kilo, så jeg syntes ikke at det er så smart...

 

Hvordan hun så får sine 22 kilo smidt helt lydløst op på det spisebord, det er mig stadig en gåde :confused:

Jeg kan stå 2 meter fra hende, og alligevel ikke høre at hun kommer op på spisebordet, måske kan hun flyve :hmm:

Nej :lol:

 

Vores sofabord er så også kun 30 cm højt, så det er nok derfor ham kan komme derop, Vic er lige knap 28 cm høj.

 

Hun snige-hopper, som en ninja:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej :lol:

 

Vores sofabord er så også kun 30 cm højt, så det er nok derfor ham kan komme derop, Vic er lige knap 28 cm høj.

 

Hun snige-hopper, som en ninja:blink:

 

så er det jo også lidt lettere at komme derop når bordet ikke er så højt :-D

 

Men vores bord er normal højde, og altså dobbelt så højt som hende selv, så det er mig stadig en gåde hvordan hun gør det lydløst :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har søgt, og kan ikke finde en tråd om frække hunde, jeg kunne smide det her billede i, jeg tog af Victor igår :mrgreen:

 

 

Andre med bisse-hunde der vil vise deres kunster?

 

Her er hvor Victor åbenbart opholder sig, når jeg er i bad :lol: Kom ind i stuen, og der lå han, jeg sagde grinende "jamen Victor ligger du på bordet?" så kiggede han bare lige så nonchalant, som om han sagde "ja og, det har du måske et problem med, eller?" :cool:

 

Det er taget i en spøjs vinkel, fordi han er hurtig fra det ene til det andet, så jeg skulle lige fange ham inden han smuttede hen for at hilse eller drille katten, han har så meget for ;-)

 

Hvad andet havde du da ventet, når du lægger "puder" frem til ham på bordet :blink: :engel:

 

Jacki kan dog uden puder :stupid:

 

a9-albums-jacki-picture2533-jeg-sidder-ligesa-fint-her-mor.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Min gamle Smukke havde grønt kort til borde såvel som alle andre steder.

Mi casa, es su casa! :banan:

 

Men nu, med 30 kilo hund hjemme hos min mor, forbliver køkkenbordet uberørt. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

fandt lige lidt her frække jubi som springer op på bordene og springer over børnegittereret hvis hun vil og frække xaro som er en tyv uden videre og en stor en af slagsen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Må jævnligt lige smide en hund ned fra bordet, da de bruger spisebordet som udkigspost :stupid:

 

Men jeg kom i tanke om en episode, hvor vi havde besøg af en lille pige, som åbenbart var så interessant, at en af hundene bare måtte op til hende. og inden jag når at lægge kameraet fra at tage det første billed, er Tami nået at hoppe op i barnevognen.

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Herlige%20Billeder/H-202.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Herlige%20Billeder/H-203.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Herlige%20Billeder/H-205.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jævnligt lige smide en hund ned fra bordet, da de bruger spisebordet som udkigspost :stupid:

 

Men jeg kom i tanke om en episode, hvor vi havde besøg af en lille pige, som åbenbart var så interessant, at en af hundene bare måtte op til hende. og inden jag når at lægge kameraet fra at tage det første billed, er Tami nået at hoppe op i barnevognen.

 

Årh hvor er hun kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jævnligt lige smide en hund ned fra bordet, da de bruger spisebordet som udkigspost :stupid:

 

Men jeg kom i tanke om en episode, hvor vi havde besøg af en lille pige, som åbenbart var så interessant, at en af hundene bare måtte op til hende. og inden jag når at lægge kameraet fra at tage det første billed, er Tami nået at hoppe op i barnevognen.

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Herlige%20Billeder/H-202.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Herlige%20Billeder/H-203.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Herlige%20Billeder/H-205.jpg[/media]

 

Hvor er hun sød, dejligt at have så børneglad en hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

1. billede: Jeg sidder inde i stuen og glad kommer Lumi hoppende ind i stuen med en hel wc-rulle i munden, hvilket får mig til at tænke lidt...der var ikke nogen HEL wc-rulle andet end i den ny uåbnede pakke med 8 wc-ruller....og jo da - hun havde haft fat i SAMTLIGE 8 :stupid:

 

2. billede: Læg mærke til glasset i hendes seng. Det har hun HELT selv hoppet op på sofabordet og hentet :shock: Hun tog det lige så fint i hanken og hoppede ned med det i munden. Nåede ikke at reagere, men så det bare fra sofaen. Var meget imponeret over at hun kunne holde det relatitivt tunge glas, mens hun hoppede ned, helt uden at tabe det.

 

De sidste billeder: Lumi havde en skofetish som hvalp - så grinern ud når hun kom løbende ind med Simons sko, som var samme størrelse som hende :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
1. billede: Jeg sidder inde i stuen og glad kommer Lumi hoppende ind i stuen med en hel wc-rulle i munden, hvilket får mig til at tænke lidt...der var ikke nogen HEL wc-rulle andet end i den ny uåbnede pakke med 8 wc-ruller....og jo da - hun havde haft fat i SAMTLIGE 8 :stupid:

 

2. billede: Læg mærke til glasset i hendes seng. Det har hun HELT selv hoppet op på sofabordet og hentet :shock: Hun tog det lige så fint i hanken og hoppede ned med det i munden. Nåede ikke at reagere, men så det bare fra sofaen. Var meget imponeret over at hun kunne holde det relatitivt tunge glas, mens hun hoppede ned, helt uden at tabe det.

 

De sidste billeder: Lumi havde en skofetish som hvalp - så grinern ud når hun kom løbende ind med Simons sko, som var samme størrelse som hende :mrgreen:

 

 

Små kære uldtotter kan man da ikke blive gal på :engel: Der er jo ikke langt fra total bølle til total genial. Vi har selv fire små 5 ugers Boston terrier hvalpe løbende rundt i stuen lige nu og starter derfor dagen med at slå korsets tegn og håber bare på en minimalisering af skaderne :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...