Lonny Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Canis har 10% rabat på alle deres dvd'er, og de har især mange gode agillity dvd'er Video / DVD om hunde og hundetræning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Det er alts åutroligt de dvd'er skal være så dyre... Nå, men jeg kan varmt anbefale Greg Derretts videoer - han er utrolig dygtig og han viser tingene rigtigt godt synes jeg! Også Crate games er en god dvd til bur-træning og jeg har hørt godt om Susan Garretts 2 x 2 weaves - men har ikke selv set den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Det er alts åutroligt de dvd'er skal være så dyre... Nå, men jeg kan varmt anbefale Greg Derretts videoer - han er utrolig dygtig og han viser tingene rigtigt godt synes jeg! Også Crate games er en god dvd til bur-træning og jeg har hørt godt om Susan Garretts 2 x 2 weaves - men har ikke selv set den De er nemlig dyre, og det var også derfor jeg straks ville vise alle at der var 10% rabat. Men de er også rigtig gode, jeg kan især anbefale "The Fundamentals of Animal Training av Bob Bailey", den syntes jeg var rigtig god, men den er mere generelt om træning og viser ikke nogen specifikke øvelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts