GRAND DANE Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 er der nogle af jer som har forsøgt at stelle op til x-faktor??. er bar nyskerig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 er der nogle af jer som har forsøgt at stelle op til x-faktor??. er bar nyskerig. Nej, men har du????:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Nix men undrer mig hver gang jeg ser det over, at der ikke er nogen med jeg kender Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Nej, men har du????:banan::banan: nej det har jeg sanlig ikke og har hellerikke nogle planer om det. vis jeg ville begynde af synge ville jeg begynde af gå til sang jeg har selvinsekt vilket der tilsyneladne er nogle som mangler. jeg har ingen planer så bbbaaaaaarrrreeeee rolig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Nix men undrer mig hver gang jeg ser det over, at der ikke er nogen med jeg kender har du da mange hårbørste sangere i omgangs kresen:lol:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 har du da mange hårbørste sangere i omgangs kresen:lol:. Ja eller måske mere mikrofon sangere Jeg arbejder med live koncerter.. men åbenbart melder man sig ikke til x-faktor, hvis man allerede har et band. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts