Hop til indhold

Charles' og Indys nye venner


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Som nævnt, mødtes jeg med en pige fra mit arbejde i dag, og hendes 5 hunde. Det var frostklart og høj sol, smukt vejr til en gåtur!

Først blev der delt godbider ud :banan:

300110merlinwalkwithMichelle057.jpg

 

og hundene fik lov at hilse

300110merlinwalkwithMichelle046.jpg

 

300110merlinwalkwithMichelle037.jpg

 

skøn mops, Gus.

300110merlinwalkwithMichelle080.jpg

 

Vi gik i næsten 3 timer! Det gik nwmlig ikke så stærkt, for Squish den lille bulldog kan ikke gå ret hurtigt.. :hjerte:

300110merlinwalkwithMichelle100.jpg

 

Vi mødte andre hunde. Charlie blev forelsket i denne pointer tæve, uuuh han flirtede til den helt store guldmedalje :lun: :banan: :vuf:! Den sorte hvalp i forgrunden tilhørte de samme mennesker, og de havde også en lille springer, så der var pludselig 10 hunde samlet på et sted, helt uden problemer.

300110merlinwalkwithMichelle090.jpg

 

Indy og Ralph

300110merlinwalkwithMichelle095.jpg

 

næsten hjemme igen

300110merlinwalkwithMichelle101.jpg

 

Det var dejligt at se Charles med de små. Han var rolig og slet ikke fræk eller voldsom overfor dem :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt nok som en dejlig tur :-D

 

Jeg syntes at det er snyd at I bor så langt væk, for jeg kunne søreme godt tænke mg at komme med på en af jeres ture, de lyder altid så hyggelige :-D

vi ville også gerne have Luna som gåtur-veninde :hjerte: ... det må vente til vi engang kommer hjem :5up:

Dejlige billeder :lun: Der er bare for få af Indy :fornaermet::genert:

men du har jo heller ikke ligefrem sendt masser af lakridser for nyligt, vel? :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo, mit tastatur ville ikke lige lade mig skrive noget! :genert:

 

men nu kan jeg igen :mrgreen: Ville bare sige at jeg faktisk har en pose piratos tilbage fra julen (fra min mor). Det går ikke så stærkt med at spise dem som de andre!

 

Årh, det var godt, så behøver jeg ikke at have dårlig samvittighed over det :mrgreen: Så fortsætter jeg bare jagten på larver :cool: Hvis de nu har gravet sig alt for langt ned i mulden, er der så noget andet som er næsten lige så godt? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...