Gæst Ina Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Hej Jeg har tidligere været medlem herinde - men fik for en længere periode travlt med mine egne hjemmesider. Disse er nu godt i gang - så jeg mener jeg af og til kan få tiden til at være lidt med herinde. Jeg har pt. to beagler - Charlie på 5 år og Oscar på 2½. Her i forsommeren får jeg endnu en beagle - hvad den skal hedde er endnu ikke bestemt - men jeg er lige nu løbende i kontakt med min opdrætter. Jeg glæder mig (selvfølgelig) meget til at få endnu en beagle. Min erfaring ligger på racen beagle og i sær det at have flere hunde sammen - deres sprog/adfærd mv. overfor hinanden. Udover det har der været hunde i stort set hele mit liv så jeg har en god portion erfaring at give væk af. -Ina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 velkommen tilbage igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Hej, jeg kan godt huske dig og undrede mig over, hvor du pludselig blev af. Velkommen tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Velkommen tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Velkommen, tilbage :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Velkommen tilbage. Lyder spændende at du snart skal have en beagle mere - en han eller tæve? hvilken opdrætter er det fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hej Tak for jeres hilsner Om alt går vel kommer der hvalpe i marts - og en af dem skal jeg så have. Vi ved ikke helt endnu om tæven er drægtig så jeg følger spændt udviklingen Under alle omstændigheder bliver det en han som de to andre jeg har. Alle mine hunde kommer fra Kennel Famous Joker, i Haderslev. -Ina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hej og velkommen tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jamen hej og velkommen tilbage:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts