Hop til indhold

tilbage igen


Gæst Ina
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har tidligere været medlem herinde - men fik for en længere periode travlt med mine egne hjemmesider. Disse er nu godt i gang - så jeg mener jeg af og til kan få tiden til at være lidt med herinde.

 

Jeg har pt. to beagler - Charlie på 5 år og Oscar på 2½. Her i forsommeren får jeg endnu en beagle - hvad den skal hedde er endnu ikke bestemt - men jeg er lige nu løbende i kontakt med min opdrætter. Jeg glæder mig (selvfølgelig) meget til at få endnu en beagle.

Min erfaring ligger på racen beagle og i sær det at have flere hunde sammen - deres sprog/adfærd mv. overfor hinanden. Udover det har der været hunde i stort set hele mit liv så jeg har en god portion erfaring at give væk af.

 

-Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Tak for jeres hilsner :-D

 

Om alt går vel kommer der hvalpe i marts - og en af dem skal jeg så have. Vi ved ikke helt endnu om tæven er drægtig så jeg følger spændt udviklingen :mrgreen:

Under alle omstændigheder bliver det en han som de to andre jeg har. Alle mine hunde kommer fra Kennel Famous Joker, i Haderslev.

 

-Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...