Nollike Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Jeg var med Noomi i mosen til morgen og vi mødte en border collie som hun hilste på. Flere gange vendte den rundt og skubbede til Noomi med måsen og nu er mit spørgsmål: Hvad betyder det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret April 10, 2008 Rapporter Share Besvaret April 10, 2008 Et skub med bagdelen bruges for at understrege at hunden er venlig. Thailo bruger det meget men i en lidt hurtig version, så det kommer til at ligne et cirkelspark. Han har "fældet" en del små hunde i sin iver for at fortælle at han ikke gør noget. :? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret April 10, 2008 Rapporter Share Besvaret April 10, 2008 Jeg var med Noomi i mosen til morgen og vi mødte en border collie som hun hilste på. Flere gange vendte den rundt og skubbede til Noomi med måsen og nu er mit spørgsmål: Hvad betyder det? "Måseskub" er en del af leg/legeopfordring og Noomi er selv rigtig god til det på træningspladsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2008 Den så bestemt heller ikke uvenlig ud da den gjorde det. Mit forslag var at den ville fortælle at den var sød og rar (og det havde den klart ret i ), men ejeren mente at det var noget andet, hun vidste bare ikke hvad. Men det kan jeg så fortælle hende næste gang. Tak! Irene: Syntes nok at der var noget om at Noomi gjorde det samme, det sagde min far da han kom hjem med hende sidst, men jeg var ikke sikker og synes ikke at jeg har set det selv... Men jeg må kigge lidt bedre efter så Misty: Hæ, jeg har da ikke set Thailo lave cirkelspark, men det vil jeg så se frem til Måske han kan trænes op til at gøre det SAMTIDIG med at han laver U-bevægelser med hovedet og gør på kommando? (fnis fnis) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret April 10, 2008 Rapporter Share Besvaret April 10, 2008 Misty: Hæ, jeg har da ikke set Thailo lave cirkelspark, men det vil jeg så se frem til Måske han kan trænes op til at gøre det SAMTIDIG med at han laver U-bevægelser med hovedet og gør på kommando? (fnis fnis) Nu er han jo ved at være en gammel dreng, så det er ikke så tit han gør det mere men når Noomi går i løbetid, skal du nok få det at se. Så vil Thailo nemlig gerne lege med damer. :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2008 Misty: Hæ, jeg har da ikke set Thailo lave cirkelspark, men det vil jeg så se frem til Måske han kan trænes op til at gøre det SAMTIDIG med at han laver U-bevægelser med hovedet og gør på kommando? (fnis fnis) Nu er han jo ved at være en gammel dreng, så det er ikke så tit han gør det mere men når Noomi går i løbetid, skal du nok få det at se. Så vil Thailo nemlig gerne lege med damer. :wink: Så kan vi bruge det som indikator for hvornår hun er ved at komme i løbetid. Når hun får et cirkelspark, så skal jeg til at være opmærksom Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts