Hop til indhold

Sne sne sne.. Freya og hendes ven Zappa.


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Næsten alt sneen var fyet væk fra marken i morges, så der var rig lejlighed til at spæne rundt og te sig fjollet...:lol:... Vi mødte også lige Freyas ven Zappa (og lufter) så der blev ikke sparet på krudtet der.:lol:

 

MEN ikke alt sneen er føget væk. Freya fandt sig også lige et par snedriver. Nogle stod hun i og andre skulle liiiige undersøges.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er bare noget over samojeden, især når man ser den i sne :lun:

 

Da Thomas var på vej hjem fra skoven med Ling i dag, valgte han at gå over boldbanen - det måtte han dog opgive, da der var så meget sne, at Ling forsvandt ned i den, og ikke kunne hoppe igennem den som han plejer :shock: Der er bare kommet meget sne...

 

Ja tak, vi har også fået meget:shock: Og selvom det føg i morges gik jeg stadig i sne til knæene.. Da vi var næsten hjemme mødte vi en af Luna's legekammerater.. En lille JRT tæve.. hun hoppede rundt:lol: Øj hun hyggede sig:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak, vi har også fået meget:shock: Og selvom det føg i morges gik jeg stadig i sne til knæene.. Da vi var næsten hjemme mødte vi en af Luna's legekammerater.. En lille JRT tæve.. hun hoppede rundt:lol: Øj hun hyggede sig:lol::lol:

 

Ling synes at sne er fantastisk, så længe det er hvor han kan løbe løs, og hvor der ikke bliver saltet. Han bliver helt hvalpet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ling synes at sne er fantastisk, så længe det er hvor han kan løbe løs, og hvor der ikke bliver saltet. Han bliver helt hvalpet :hjerte:

 

Luna har også teet sig som en teenager på hele turen:lol: I 3 timer fræsede hun rundt i høj sne og teede sig som en tosse. Jeg var til gengæld helt færdig og var i tvivl om jeg overhovedet ville holde til hele turen:mrgreen:

 

Men ja, jeg elsker når hun opfører sig sådan:lun: Vi prøver igen i morgen MED kamera (så gider hun nok ikke:roll::mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...