Gæst freya3010 Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Næsten alt sneen var fyet væk fra marken i morges, så der var rig lejlighed til at spæne rundt og te sig fjollet...... Vi mødte også lige Freyas ven Zappa (og lufter) så der blev ikke sparet på krudtet der. MEN ikke alt sneen er føget væk. Freya fandt sig også lige et par snedriver. Nogle stod hun i og andre skulle liiiige undersøges. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Smukke billeder af smukke hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Dejlige billeder af nogle lækre hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Skønne billeder :5up: - er især vild med billede nummer 5 - glæden næsten stråler ud af dem ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg er helt vild med billederne 10 og 11 rigtig gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hvor ser de glade ud... Freya i sit rette element :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Uh hun er dejlig, vi glæder os meget til at møde hende:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Uh hun er dejlig, vi glæder os meget til at møde hende:vuf: taaak:engel: Jeg glæder mig også vildt meget til Freya og Samsons play date:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 ÅÅÅÅÅRHH! Hvor er de dog bare vildt søde!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Smukke billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Årh hun er altså ret fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Der er bare noget over samojeden, især når man ser den i sne Da Thomas var på vej hjem fra skoven med Ling i dag, valgte han at gå over boldbanen - det måtte han dog opgive, da der var så meget sne, at Ling forsvandt ned i den, og ikke kunne hoppe igennem den som han plejer Der er bare kommet meget sne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Der er bare noget over samojeden, især når man ser den i sne Da Thomas var på vej hjem fra skoven med Ling i dag, valgte han at gå over boldbanen - det måtte han dog opgive, da der var så meget sne, at Ling forsvandt ned i den, og ikke kunne hoppe igennem den som han plejer Der er bare kommet meget sne... Ja tak, vi har også fået meget:shock: Og selvom det føg i morges gik jeg stadig i sne til knæene.. Da vi var næsten hjemme mødte vi en af Luna's legekammerater.. En lille JRT tæve.. hun hoppede rundt:lol: Øj hun hyggede sig:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Ja tak, vi har også fået meget:shock: Og selvom det føg i morges gik jeg stadig i sne til knæene.. Da vi var næsten hjemme mødte vi en af Luna's legekammerater.. En lille JRT tæve.. hun hoppede rundt:lol: Øj hun hyggede sig:lol: Ling synes at sne er fantastisk, så længe det er hvor han kan løbe løs, og hvor der ikke bliver saltet. Han bliver helt hvalpet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Ling synes at sne er fantastisk, så længe det er hvor han kan løbe løs, og hvor der ikke bliver saltet. Han bliver helt hvalpet :hjerte: Luna har også teet sig som en teenager på hele turen:lol: I 3 timer fræsede hun rundt i høj sne og teede sig som en tosse. Jeg var til gengæld helt færdig og var i tvivl om jeg overhovedet ville holde til hele turen:mrgreen: Men ja, jeg elsker når hun opfører sig sådan:lun: Vi prøver igen i morgen MED kamera (så gider hun nok ikke:roll:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts