sally Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Vrå højskole har for andet år, en uges højslole opholde for hunde og deres ejere! Sally, min datter på 12år og jeg var afsted sidste år - en super skøn uge:klap:- som jeg kun på det varmeste kan anbefale. se på www.vraahojskole.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Vrå højskole har for andet år, en uges højslole opholde for hunde og deres ejere! Sally, min datter på 12år og jeg var afsted sidste år - en super skøn uge:klap:- som jeg kun på det varmeste kan anbefale. se på www.vraahojskole.dk Lyder spændende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Marts 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2010 Spændende! Der tror jeg mig og Bella melder os.. Kommer i og Sally igen i år? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts