Hop til indhold

Hundeudstillinger


Gæst Bettemus83
 Share

Recommended Posts

Gæst Bettemus83

Hejsa!

 

Min store hundehvalp på 6 måneder, skal lige vænnes til haller, højtalerlyde osv, før jeg skal til udstilling med ham igen i Brædstrup til marts.

 

Er der derfor nogen der kan fortælle mig om der er nogle udstillinger(gerne raceklubbers små udstillinger)i midt/østjylland men også i sønderjylland hvor jeg har en del familie og venner.?

 

Synes det er lidt tidskrævende at skulel gå ind på de forkellige raceklubbers hjemmesider for at opsnuse nærtkommende udstillinger/skuer :blink:

 

På forhånd tak!

 

Mvh

Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg tror desværre at det bliver svært at finde nogle udstillinger/skuer her i februar som du kan nå at tilmelde da de fleste har sluttet tilmeldingsfristen...

 

Men, du kan prøve at kontakte kreds 4 som har et skue her sidst i februar og spørge om du kan få et A nr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre at det bliver svært at finde nogle udstillinger/skuer her i februar som du kan nå at tilmelde da de fleste har sluttet tilmeldingsfristen...

 

Men, du kan prøve at kontakte kreds 4 som har et skue her sidst i februar og spørge om du kan få et A nr.

 

Tror bare det var tanken at de skulle ud som gæster, så hunden kunne snuse til atmosfæren uden "forventningspresset"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Jeg fandt nogle skuer og udstillinger på DKK's side som jeg har har noteret mig. Så må jeg se at komme afsted med den bette. Men bliver da lidt underligt at skulle afsted alene(tror ikke kæresten gider slæbes med når Charlie ikke skal udstilles men bare kigge på!). Men måske er der nogle søde mennesker der gerne vil snakke:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83
:lol:... oki... jammen så er der kreds 4 skue sidst i februar:engel:

 

Var det det i Christiansfeld? Jeg skal jo alligevel den vej(E45) når jeg skal besøge mine forældre. Så kan jeg jo nemt kigge forbi med hunden og så køre videre når det keder mig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Var det det i Christiansfeld? Jeg skal jo alligevel den vej(E45) når jeg skal besøge mine forældre. Så kan jeg jo nemt kigge forbi med hunden og så køre videre når det keder mig:blink:

 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er i christiansfeld eller stepping... Så jeg skal også lige selv skrive til dem på et tidspunkt...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det er Stepping d. 28. feb. Tilmeldingsfristen er vist overskredet.

 

Freya er tilmeldt... men jeg var bare lidt forvirret om det bliver holdt i christianfeld eller stepping... på deres egen hjemmeside skriver de stepping men på hundeweb christiansfeld.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Ja nu er jeg da også helt forvirret!!

 

Når jeg søger på Tørvebjergvej 24 på krak ender jeg i Bredebro!

 

Nogen der kender adressen til skuet i Stepping?

Kan intet finde på kredsens hjemmeside om adressen og på hundeweb på DKK står der ovenstående adresse som jo åbenbart var en blindgyde!!:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83
7. marts er der retriever skue i Vonge/Kollemorten.

 

Jeg kommer også på skuet i Brædstrup, skal dog ikke udstille da Cajsa er barberet skaldet på lænden. Men tager hende måske med for træningens skyld.

 

Arrh det e rda kun 20 min. kørsel fra Brædstup! Det er noteret!:-D

 

Jeg har lige meldt Charlie til Brædstrup skue - så måske ses vi!! Jeg kender ingen andre der skal afsted. Det er kun vores 2.gang i Brædstrup, og den her gang er Charlie's opdrætter ikke med til at rådgive osv. Det er nok mig der skal i ringen med ham og det bliver så MIN første gang - Så bliver lidt skræmmende:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrh det e rda kun 20 min. kørsel fra Brædstup! Det er noteret!:-D

 

Jeg har lige meldt Charlie til Brædstrup skue - så måske ses vi!! Jeg kender ingen andre der skal afsted. Det er kun vores 2.gang i Brædstrup, og den her gang er Charlie's opdrætter ikke med til at rådgive osv. Det er nok mig der skal i ringen med ham og det bliver så MIN første gang - Så bliver lidt skræmmende:genert:

Godt du kan bruge det :-D

Vi ses da helt sikkert! Har jeg Cajsa med er jeg nem at kende, bare kig efter den eneste golden med skaldet plet :blink:

Ellers er jeg omgivet af shibaer, de skiller sig som regel ud på skuer:mrgreen:

 

Håber din debut kommer til at gå godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja nu er jeg da også helt forvirret!!

 

Når jeg søger på Tørvebjergvej 24 på krak ender jeg i Bredebro!

 

Nogen der kender adressen til skuet i Stepping?

Kan intet finde på kredsens hjemmeside om adressen og på hundeweb på DKK står der ovenstående adresse som jo åbenbart var en blindgyde!!:hmm:

 

Jeg har skrevet til kreds 4 og fået adressen:5up:

 

Trekløverhallen, Østre Alle 30, Stepping, 6070 Christiansfeldt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...