Gæst Any Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Nu er det så længe siden jeg har været her, så I skal da lige have et par vinterhundebilleder :slem: [ATTACH]21332[/ATTACH] [ATTACH]21333[/ATTACH] Ellers går vi bare og hygger os med sneen - Især Jodie. Som forventet kunne hun slet ikke klare at være alene hjemme, da jeg begyndte at arbejde, men heldigvis kan jeg tit tage hende med til Nakskov. Har fundet nogle gode gåsteder der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Hvor er hun altså bare smuk! Man er i hvertfald ikke i tvivl om, at der er border i hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Hvor er hun smuk og sød.:hjerte: Hun ligner meget min Ida, der desværre døde i påsken. Jeg savner hende stadig så meget. Hun var border, golden og labrador. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Smukke tøs :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Hun er meget smuk Nu har jeg undret mig lidt i flere mdr, fik du ikke en hvalp for noget tid siden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Hej alle tak for ros til min smukke Jodie:slem: Til bamseida: Man kan godt se at hundene ligner hinanden - Ked af at høre at Ida ikke er mere... Jodie er samme blanding som Ida, men samojede i stedet for labrador. Til Gucci: Jo det var planen at jeg skulel have haft en lille hvalp, men desværre døde den få dage inden jeg skulle hente den - Måske fordi den havde spist noget giftigt Det var meget trist... og jeg har ikke mødt en anden hvalp endnu, som jeg synes kunne passe ind i vores hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Til Gucci: Jo det var planen at jeg skulel have haft en lille hvalp, men desværre døde den få dage inden jeg skulle hente den - Måske fordi den havde spist noget giftigt Det var meget trist... og jeg har ikke mødt en anden hvalp endnu, som jeg synes kunne passe ind i vores hjem. Åhh hvor tragisk :ae: Jeg undrede mig også over vi ikke havde hørt om nyt om den lille hvalp. Håber i finder en anden bette vaps, når det passer ind og i finder den rette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts