Hop til indhold

Vinterhund

Gæst Any
 Share

Recommended Posts

Nu er det så længe siden jeg har været her, så I skal da lige have et par vinterhundebilleder :slem:

[ATTACH]21332[/ATTACH]

[ATTACH]21333[/ATTACH]

Ellers går vi bare og hygger os med sneen - Især Jodie.

Som forventet kunne hun slet ikke klare at være alene hjemme, da jeg begyndte at arbejde, men heldigvis kan jeg tit tage hende med til Nakskov. Har fundet nogle gode gåsteder der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

tak for ros til min smukke Jodie:slem:

Til bamseida: Man kan godt se at hundene ligner hinanden - Ked af at høre at Ida ikke er mere... Jodie er samme blanding som Ida, men samojede i stedet for labrador.

Til Gucci: Jo det var planen at jeg skulel have haft en lille hvalp, men desværre døde den få dage inden jeg skulle hente den - Måske fordi den havde spist noget giftigt :megaked:

Det var meget trist... og jeg har ikke mødt en anden hvalp endnu, som jeg synes kunne passe ind i vores hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Gucci: Jo det var planen at jeg skulel have haft en lille hvalp, men desværre døde den få dage inden jeg skulle hente den - Måske fordi den havde spist noget giftigt :megaked:

Det var meget trist... og jeg har ikke mødt en anden hvalp endnu, som jeg synes kunne passe ind i vores hjem.

Åhh hvor tragisk :ae: Jeg undrede mig også over vi ikke havde hørt om nyt om den lille hvalp.

Håber i finder en anden bette vaps, når det passer ind og i finder den rette :-D

Link til indlæg
Del på andre sites