Dinah Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 . . . . . nu også på billeder, hvor jeg var sikker på, at hun lå under sofaen og sov. Men da jeg kom hjem og så billedet:shock: :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Ha hun har bare fundet ud af hvor sød hun ser ud på billeder, ganske enkelt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Lille linselus :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Ha hun har bare fundet ud af hvor sød hun ser ud på billeder, ganske enkelt Lille linselus :klap: det mest mærkelige er, at jeg ikke så hende, da jeg tog billedet, men hun må ha sneget sig i billedet på listig vis:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Perspektivet er for øvrigt lidt sjovt, det ligner en miniaturehund ved siden af en kæmpe gigantbaby. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 Perspektivet er for øvrigt lidt sjovt, det ligner en miniaturehund ved siden af en kæmpe gigantbaby. hehe ja nemlig:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts