Hop til indhold

Brug for fotos af hunde


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Jeg har masser af gode fotos med Pelle på - alene, så det jeg skal bruge er nogle mennesker så der er lidt liv på billederne.

 

Kødboller i vand - hvordan? Hvis det er i en balje eller lignende så er det ikke lige det. Hvis det er naturens vand så joe.

 

Du må gerne vise det du har.

 

Stillbilleder hvor hundene bare står og er smukke er ikke det jeg skal bruge, men hvis de laver noget man kan se hvad er, så jo tak.

 

Jeg vil gerne have så stor variation i racer/typer som muligt

Så tror jeg ikke jeg har noget , det jeg tænkte på var fodersøgning i balje ja.

Nu spammer jeg med nogle billeder alligevel :lol: selvom du nok ikke kan bruge dem.

 

Ja standard gåtur billeder har vi alle jo :lol: Det jeg havde i tankerne var bare et strandbilled hvor cujo nyder solen.

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-blandet-ting-picture9287-nyder-solen.jpg[/media]

 

Vores kontakt billed er ikke min bedste vinkel :oops:

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-blandet-ting-picture9283-cujo-og-far.jpg[/media]

 

det her kontakt billed er genialt :klap:

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-blandet-ting-picture9637-cujo-traener-pokerfjaes-med-kat.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dejligt foto.

 

Det jeg mangler mest er fotos som tydeligt viser "vi er på tur" altså noget med sele/halsbånd og line på og/eller løse hunde på tur, hvor man også kan se ejeren.

Ellers er det "bare havebilleder" og det er ikke den historie jeg fortæller i bogen.

 

Giver det mening?

 

Jeg tror rigtig mange ikke får taget billeder på tur i byen - incl. os selv.

 

Tror det eneste jeg har der viser at vi faktisk er i byen er dette - og vi går da ellers forholdsvis mange ture i byen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvad med en lille musling i cykelkurv? :engel: Kan godt skaffe sådan et billede i højere opløsning. :slem:

[ATTACH]21565[/ATTACH]

 

Jatak, for jeg kommer jo ind på at ikke alle har bil, men hunden alligevel skal ud at opleve, men Sonja, helst med dig (eller en anden) på cyklen så det er et "naturligt" billede for situationen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg tror rigtig mange ikke får taget billeder på tur i byen - incl. os selv.

 

Tror det eneste jeg har der viser at vi faktisk er i byen er dette - og vi går da ellers forholdsvis mange ture i byen:blink:

 

Fint, hvis jeg må bruge det til at illustrere en hund der trækker?

 

I bogen går jeg nemlig efter at inspirere hundejerne til at deres hunde ikke skal trække :-D

 

Edit: Nu kunne jeg også se det store billede og se at han ikke trækker..

 

har du fotoet i høj opløsning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fint, hvis jeg må bruge det til at illustrere en hund der trækker?

 

I bogen går jeg nemlig efter at inspirere hundejerne til at deres hunde ikke skal trække :-D

 

Du må bruge det til hvad du vil, men jeg ved ikke om jeg har det i en opløsning der er høj nok.

Så vidt jeg kan se er det 1911x1515 pixels, 855 KB - er det stor nok?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jatak, for jeg kommer jo ind på at ikke alle har bil, men hunden alligevel skal ud at opleve, men Sonja, helst med dig (eller en anden) på cyklen så det er et "naturligt" billede for situationen

 

Sonja, så må vi jo lave en aftale om at du skal ud og cykle mens jeg tager et billede af dig - men først i næste uge:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Du må bruge det til hvad du vil, men jeg ved ikke om jeg har det i en opløsning der er høj nok.

Så vidt jeg kan se er det 1911x1515 pixels, 855 KB - er det stor nok?

 

Forlæggeren vil have dem i megabyte og helst også taget på højkant...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja så kan jeg nok desværre ikke hjælpe, det største jeg har er dette og det er 1028 KB - og det er jo ikke specielt meget bybillede selvom det er på amager fælled og heller ikke på højkant:mrgreen:

 

Ellers et dejligt foto.

 

Ikke alt behøver være byfotos, men det er vigtigt at der er mennesker med så det ikke bare ligner opstillede fotos af en hund, men man kan se der er "en historie" i det.

Cykelfotos vil jeg dog gerne havei et synligt bymiljø.

 

Fotos af hund og ejer på vej ud at gå tur fra en opgang kan også bruges :-D

 

Jeg forsøgte i søndags men alle dørene til opgangene var låste, så vi forsøgte med en port .

 

Eller gennen en havelåge uden - hunden trækker vel at mærke

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers et dejligt foto.

 

Ikke alt behøver være byfotos, men det er vigtigt at der er mennesker med så det ikke bare ligner opstillede fotos af en hund, men man kan se der er "en historie" i det.

Cykelfotos vil jeg dog gerne havei et synligt bymiljø.

 

Fotos af hund og ejer på vej ud at gå tur fra en opgang kan også bruges :-D

 

Jeg forsøgte i søndags men alle dørene til opgangene var låste, så vi forsøgte med en port .

 

Eller gennen en havelåge uden - hunden trækker vel at mærke

 

Ja som sagt, så er jeg jo også en af dem der ikke rigtig får taget billeder når vi går i byen:blink:

 

Men hvis der er noget specifikt du mangler ift. bybilleder, så kan du da liste det, så kan det da være jeg kan alliere mig med Sonja eller Buddha og vi så kan få taget nogen (på højkant).

Men så kan det først blive i næste uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja som sagt, så er jeg jo også en af dem der ikke rigtig får taget billeder når vi går i byen:blink:

 

Men hvis der er noget specifikt du mangler ift. bybilleder, så kan du da liste det, så kan det da være jeg kan alliere mig med Sonja eller Buddha og vi så kan få taget nogen (på højkant).

Men så kan det først blive i næste uge.

 

tak, jeg ser lige hvad der mangler når jeg får fotosene fra i søndags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg vil gerne sige tak for hjælpen med at skaffe fotos :klap:

 

Og til jer i søndags: Så havde jeg faktisk kaffe, te, cacao og varm solbærsaft med til os.

Jeg glemte det bare :damn:

 

Undskyld...:stupid:

 

Men det giver måske anledning til at vi må mødes igen til flere fotos :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder, din kæreste (eller hvem det nu er) ser godt nok utrolig koncentreret ud på billede 3:mrgreen:

 

Det er min kæreste.. Men man skal jo også koncentrere sig, når det er første cykeltur med den lille ny i kurven (tror jeg det var). Hvis man rent faktisk kunne se Louie havde det været et fint billede.. Så tænkte man kunne lave en lille collage og sætte det sammen med et af dem med close-up i kurven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak for en hyggelig tur! :klap:

 

Også i Søndermarken bagefter...hehe Møffemor, godt du kunne se statuen :slem:

 

Selvom vi havde dine lækre kødbidder, så var Lumi en slem slem lømmel igen :stupid:

Men igår gik jeg en tur på parkkirkegården med hende og øvede indkald med resten af dine lækre kødbidder og der var hun bare SÅ god!! :klap: Blev helt "høj" af den succesfulde tur :-D

 

Glæder mig til at se ALLE billederne :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...