Gæst Ninjamor Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Min forlægger har lige smidt nogle ønsker om flere hundefotos i hovedet på mig og jeg har derfor brug for fotomodeller I MORGEN søndag kl ca 12 i Kbh. Hvis du har lyst til at hjælpe vil jeg være taknemmelig. Der er ingen løn og jeg kan ikke garantere at fotosene af din hund kommer med i bogen. Jeg har brug for: Bybillede - Det ville være godt med lidt mere byprægede billeder. Det er ikke alle byer, der er bærbuske og byggepladser på Kunne vi evt. få et billede af en hund i en gade med butikker og med en pose i munden? Eller slalom mellem cykler el. lign? Et billede af mange små hunde Små hunde med opgaver, evt. søger godbidder - kan jeg evt. skaffe Hvalp der snuser til cykel el. lign. Hvalp med grankogle Hvalp der sidder på rumpen og ikke vil længere Hvalp der sover på skødet af sin ejer eller har anden kontakt med sin ejer Gammel hund Gammel hund med frakke på Hvalp og gammel hund sammen Ejer med flere hunde 2 hunde i aktivering samtidig Hundeejere der følges og har deres hunde i snor Indkald - jeg har fået et foto fra Tosa, men i for lav opløsning Hund der snuser eller "oplever" på egen hånd Hund får godbid af ejer på tur Fodersøg Sporsøg Balance på is Hund der klatrer i træ Hund og ejer afslappet på bænk ved havnen - kan jeg evt. skaffe Hund med øjenkontakt - kan jeg evt. skaffe Hvis du vil være med så kontakt mig på [email protected] i dag På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Er det meningen man skal dukke op i morgen og få taget denne type billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Er det meningen man skal dukke op i morgen og få taget denne type billeder? Ja, som der står i første linie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Ja, som der står i første linie Jeg blev bare i tvivl fordi det var så mange forskellige typer af billeder du skulle have taget, og derfor var jeg ikke helt sikker på om de alle kunne tages et sted. Men jeg håber, at du finder en masse der gerne vil deltage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 ps. hvis du kommer til at mangle folk, så må du sige til. Men hvis der kommer alt for mange, så tror jeg ikke at jeg og Luna kommer, da hun jo skal holdes i ro, og jeg godt kan frygte at alt for mange mennesker og hunde måske ikke er sundt for hende i øjeblikket. Men hvis der ikke kommer så mange, så vil vi godt hjælpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg blev bare i tvivl fordi det var så mange forskellige typer af billeder du skulle have taget, og derfor var jeg ikke helt sikker på om de alle kunne tages et sted. Men jeg håber, at du finder en masse der gerne vil deltage Okay, på den måde. Tak det håber jeg også, men det er jo noget kort varsel Det vil foregå på den måde, at når jeg (forhåbentlig) får nogle hunde at arbejde med, finder ud af hvad den enkelte hund skal vise på fotoet og derfra hvor i byen billederne skal tages. Men af praktiske årsager vil jeg gerne have de fleste hunde samlet fra start, da der skal også tages fotos af en større gruppe hunde "på tur". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Hund der klatere i træ... jeg stikker lige hovedet dybt i den anden pc for jeg har et af Jill hvor hun er i vores ene træ på jagt efter katten... tror det er i en rimelig opløsning. Hvis det er noget ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Hund der klatere i træ... jeg stikker lige hovedet dybt i den anden pc for jeg har et af Jill hvor hun er i vores ene træ på jagt efter katten... tror det er i en rimelig opløsning. Hvis det er noget ? Meget gerne Selv har jeg i sin tid taget disse af Stjerne, men der er lige det med øjnene og så ved jeg ikke om opløsningen er god nok Nå, det var det samme foto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg kan ikke deltage, men hvis du er interesseret kan jeg sende billeder af: Gammel hund med frakke på Hvalp og gammel hund sammen Ejer med flere hunde 2 hunde i aktivering samtidig Indkald Hund der snuser eller "oplever" på egen hånd Fodersøg Hund der klatrer i træ Hund med øjenkontakt - kan jeg evt. skaffe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg kunne da godt komme med en hel bunke løver hvis det var :slem: Og så tage den lille choko-hvalp med så du kan se hvor sød han er, selvom han har en "legemsdel" for meget... :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg kan ikke deltage, men hvis du er interesseret kan jeg sende billeder af: Gammel hund med frakke på Hvalp og gammel hund sammen Ejer med flere hunde 2 hunde i aktivering samtidig Indkald Hund der snuser eller "oplever" på egen hånd Fodersøg Hund der klatrer i træ Hund med øjenkontakt - kan jeg evt. skaffe Jeg vil meget gerne se dem! [email protected] jeg vil meget gerne have så mange hundetyper med som muligt Øjenkontaktbilledet har jeg - eller får taget i morgen Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 øv, hvem der bare boede i københavn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg har nogle billeder af spor med Lexus. HVis det var noget?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Min forlægger har lige smidt nogle ønsker om flere hundefotos i hovedet på mig og jeg har derfor brug for fotomodeller I MORGEN søndag kl ca 12 i Kbh. Hvis du har lyst til at hjælpe vil jeg være taknemmelig. Der er ingen løn og jeg kan ikke garantere at fotosene af din hund kommer med i bogen. Jeg har brug for: Bybillede - Det ville være godt med lidt mere byprægede billeder. Det er ikke alle byer, der er bærbuske og byggepladser på Kunne vi evt. få et billede af en hund i en gade med butikker og med en pose i munden? Eller slalom mellem cykler el. lign? Et billede af mange små hunde Små hunde med opgaver, evt. søger godbidder - kan jeg evt. skaffe Hvalp der snuser til cykel el. lign. Hvalp med grankogle Hvalp der sidder på rumpen og ikke vil længere Hvalp der sover på skødet af sin ejer eller har anden kontakt med sin ejer Gammel hund Gammel hund med frakke på Hvalp og gammel hund sammen Ejer med flere hunde 2 hunde i aktivering samtidig Hundeejere der følges og har deres hunde i snor Indkald - jeg har fået et foto fra Tosa, men i for lav opløsning Hund der snuser eller "oplever" på egen hånd Hund får godbid af ejer på tur Fodersøg Sporsøg Balance på is Hund der klatrer i træ Hund og ejer afslappet på bænk ved havnen - kan jeg evt. skaffe Hund med øjenkontakt - kan jeg evt. skaffe Hvis du vil være med så kontakt mig på [email protected] i dag På forhånd tak Meget gerne Selv har jeg i sin tid taget disse af Stjerne, men der er lige det med øjnene og så ved jeg ikke om opløsningen er god nok Nå, det var det samme foto Jeg har nogle billeder af dem jeg har fremhævet, racer: Golden Retr., Schæfer og min egen sorte blandings hund. Øjnene på dine fotos bør kunne fikses, så de ikke lyser gult. Sig til hvis du ønsker jeg skal gøre forsøget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg har nogle billeder af dem jeg har fremhævet, racer: Golden Retr., Schæfer og min egen sorte blandings hund. Øjnene på dine fotos bør kunne fikses, så de ikke lyser gult. Sig til hvis du ønsker jeg skal gøre forsøget Du må meget gerne sende de omtate fotos til mig. Øjnene på Stjerne ser jeg lige på, men tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg har nogle billeder af spor med Lexus. HVis det var noget?:hmm: Jeg vil gerne se dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 øv, hvem der bare boede i københavn... Det synes jeg også ind imellem. Men ellers er jeg vist snarere en "skabsjyde" Havde du ikke et godt foto fra vores tur i Molses bjerge hvor du står stand? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Jeg kunne da godt komme med en hel bunke løver hvis det var :slem: Og så tage den lille choko-hvalp med så du kan se hvor sød han er, selvom han har en "legemsdel" for meget... :pift: Ømmenømme.. Det er jo altså i København det foregår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Tyson og jeg vil gerne med! :banan: Og det vil Aina og Lumi også, skal jeg hilse og sige fra Aina. Skriver lige en mail til dig... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 hvis du ikke får skaffet et gammel hund/hvalp sammen, så har jeg et lager med Speedy og Groa. Glæder mig SÅ meget til din bog kommer på gaden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Vi ville da gerne være model, men bor jo i det mørke jylland, men har tons vis af billeder:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Hvor i KBH foregår det??? Ling og jeg kan godt hvis det har interesse, og det ikke gør noget at han altså har et blindt øje :hmm: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Min forlægger har lige smidt nogle ønsker om flere hundefotos i hovedet på mig og jeg har derfor brug for fotomodeller I MORGEN søndag kl ca 12 i Kbh. Hvis du har lyst til at hjælpe vil jeg være taknemmelig. Der er ingen løn og jeg kan ikke garantere at fotosene af din hund kommer med i bogen. Jeg har brug for: Bybillede - Det ville være godt med lidt mere byprægede billeder. Det er ikke alle byer, der er bærbuske og byggepladser på Kunne vi evt. få et billede af en hund i en gade med butikker og med en pose i munden? Eller slalom mellem cykler el. lign? Et billede af mange små hunde Små hunde med opgaver, evt. søger godbidder - kan jeg evt. skaffe Hvalp der snuser til cykel el. lign. Hvalp med grankogle Hvalp der sidder på rumpen og ikke vil længere Hvalp der sover på skødet af sin ejer eller har anden kontakt med sin ejer Gammel hund Gammel hund med frakke på Hvalp og gammel hund sammen Ejer med flere hunde 2 hunde i aktivering samtidig Hundeejere der følges og har deres hunde i snor Indkald - jeg har fået et foto fra Tosa, men i for lav opløsning Hund der snuser eller "oplever" på egen hånd Hund får godbid af ejer på tur Fodersøg Sporsøg Balance på is Hund der klatrer i træ Hund og ejer afslappet på bænk ved havnen - kan jeg evt. skaffe Hund med øjenkontakt - kan jeg evt. skaffe Hvis du vil være med så kontakt mig på [email protected] i dag På forhånd tak Lidt oplevelse på egen hånd Fodersøg Ovenstående er uredigeret, men kan skæres til og rettes op... Det her er nok desværre for mørkt - men kan prøve at tage det om et sted med mere lys? Sporsøgs belønning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Må vel være oplevelse på egen hånd :genert:men var lige dem jeg havde på den bærbare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Her er lidt af spor, kontakt og hvalp der sover på arm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts