Hop til indhold

Billeder af Tweety, Bitten og Dolph


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Ja vi er på rekreation i Esbjerg lige nu, og her skal jeg love for der er fart over feltet!

 

Dolph og Bitten har lavet poolkanten om til Nürnberg-ringen og løber mindst ti runder i TOP-fart.. Mine nerver kan slet ikke holde til det, Dolph virker så overmodig - og ofte ved at skride ud over kanten..

 

Bitten ved dog hun ikke er hurtig nok til at indhente Dolph, heldigvis er hun klogere - så hun tæver rundt med ham, men stopper så brat og vender om på en tallerken.. Og Dolph, som ikke er den hurtigste knallert på havnen, opdager ingenting og fortsætter lige ind i Bitten som bare venter på ham :D

 

Ellers kommer der lige lidt billeder af tre glade hunde, Tweety eeeeelsker besøg - og syntes at hvert minut sovet, er et minut spildt!

 

Bitten på gulvet.. hvor blev min sol stråle af?!

 

2201_Bitten_gulv_1.jpg

 

Erjsh - mors lille lækkerbidsken

 

2201_Dolph_profil_1.jpg

 

Men sådan en bliver også træt..

 

2201_Dolph_sofa_1.jpg

 

Og selv hyper Tweety KAN gasse ned - hvis ALLE andre også gør det ;)

 

2201_Tweety_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det skønne billeder :D

 

Er tweety helt ok med I er der nu ?

 

Hilsen Susanne.

 

 

Tweety er bare mere end ok - hun gøede da vi kom, men da hun kom rundt om hjørnet var det bare ren gensynsglæde!

Hende og Dolph brugte så to timer på at spurte rundt i huset, de var bare så glade..

 

Bitten er mere stille, men hun vil gerne være med af og til - så det er bare super duper :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...