Hop til indhold

Den positive tråd


Lonny
 Share

Recommended Posts

Åååårhh søde hvalpe! Ja der er bare ikke noget bedre end hvalpe som bare skal ud og se! Det lyder som om i har gjort det super fint :lun:

 

 

 

Det kom også helt bag på mig - nok også på Motor :lol:

Apropo træning er vi nu nede på at han kan sætte sig 5-6 gange i minuttet :mrgreen:

 

Øøøh, går det ikke den forkerte vej, så vidt jeg husker var han oppe på 7-8 gange sidst :confused: Og skal man ikke op på, i stedet for ned på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 447
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øøøh, går det ikke den forkerte vej, så vidt jeg husker var han oppe på 7-8 gange sidst :confused: Og skal man ikke op på, i stedet for ned på :blink:

 

Ikke hos os :lol::oops: Tror bare jeg dropper sæt dig, og finder på noget sjovere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke hos os :lol::oops: Tror bare jeg dropper sæt dig, og finder på noget sjovere :-D

 

Han må jo heller ikke lære at sætte sig når i nu skal være sådan nogle udstillingshajer - det er meget bedre med 'stå' (siger eksperten:genert:)

 

Så det er jo faktisk rigtig positivt at han ikke vil sætte sig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han må jo heller ikke lære at sætte sig når i nu skal være sådan nogle udstillingshajer - det er meget bedre med 'stå' (siger eksperten:genert:)

 

Så det er jo faktisk rigtig positivt at han ikke vil sætte sig:mrgreen:

 

Ja og du skulle se hans dæk her til aften, jeg kunne nå at lave en kop kaffe mens Motor lagde sig :lun:

 

Det plejer jeg også, så er det ikke fordi vi ikke kan, vi gider bare ikke :fornaermet:

 

 

 

:lol:

 

Præcis! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Du glemte vist lige at vedhæfte billederne...:engel:

 

Så fik vi da taget lidt billeder på den 2. tur i byen med de små poder. Vi stødte godt nok ikke på nogle Franske bulldogs, men de fik da viklet et fremmed barn ind i hundesnoren :lol:

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Nuttet%20Hvalpe/IMG_1493.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Nuttet%20Hvalpe/IMG_1495.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/IMG_1497.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi da taget lidt billeder på den 2. tur i byen med de små poder. Vi stødte godt nok ikke på nogle Franske bulldogs, men de fik da viklet et fremmed barn ind i hundesnoren :lol:

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Nuttet%20Hvalpe/IMG_1493.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Nuttet%20Hvalpe/IMG_1495.jpg[/media]

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/IMG_1497.jpg[/media]

 

Hold da op hvor er de bare søde i de små blå dækkener :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Hold da op hvor er de bare søde i de små blå dækkener :hjerte:

 

Ja. de fryser for et godt ord, og i den størrelse har de slet ikke godt af at blive gennemkolde. Men de skal jo også ud og opleve, så min søster gik i gang med symaskinen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja. de fryser for et godt ord, og i den størrelse har de slet ikke godt af at blive gennemkolde. Men de skal jo også ud og opleve, så min sødster gik i gang med symaskinen :engel:

 

Det gør din søster dælme godt - Synes hun skulle begynde at sælge ud af dem.

 

Ville da godt aftage sådan en, i Bamses størrelse!

 

Men lyder til i gør et rigtig godt stykke arbejde med dem og de ser ud til at tage det i stiv arm :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Det gør din søster dælme godt - Synes hun skulle begynde at sælge ud af dem.

 

Ville da godt aftage sådan en, i Bamses størrelse!

 

Men lyder til i gør et rigtig godt stykke arbejde med dem og de ser ud til at tage det i stiv arm :5up:

 

De har taget det rigtigt fint, faktisk langt bedre end forventet. Den ene af de tre er flyttet hjem til dens nye familie i dag, så det er jo både en god, men også vemodig oplevelse.

 

Dæknerne er rigtig fine og i vandtæt stof, men hvis du skal have hende til at lave et på bestilling, skal du nok skrive til hende selv. Jeg sætter et link til hendes hjemmeside, der er en mailadresse. Hun vil jo skulle bruge Bamses mål ;-)

 

http://www.kl-bostonterrier.dk/tokks1.htm

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
De har taget det rigtigt fint, faktisk langt bedre end forventet. Den ene af de tre er flyttet hjem til dens nye familie i dag, så det er jo både en god, men også vemodig oplevelse.

 

Dæknerne er rigtig fine og i vandtæt stof, men hvis du skal have hende til at lave et på bestilling, skal du nok skrive til hende selv. Jeg sætter et link til hendes hjemmeside, der er en mailadresse. Hun vil jo skulle bruge Bamses mål ;-)

 

http://www.kl-bostonterrier.dk/tokks1.htm

 

Hvor dejligt - Det må være spændende at se de små, blive så store at de skal videre til nye hjem, selvom jeg godt kan forstå det er svært at sige farvel!

Og hvor er de bare kære :lun:

 

Vil da lige se om jeg ikke kan lokke med den selvudnævnte finansminister - For de er dælme fine, de dækner.

 

Og tror godt Bamse kunne bruge et, selvom han er semi langhåret. Han snotter konstant for tiden, så tror han fryser lidt, på trods af al pelsen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lavede trippel-øvelse i dag!

 

Vi var lige gået ud og rundt om hjørnet, jeg så slet ikke at der stod en mand for enden af huset, op ved nogle træer, med en hund, men det gjorde Motor og løb derover.

Han spurgte om det var en hanhund, og han stod så der fordi hans hund var i løbetid. Hun gad ikke Motor, klart nok, og efter lidt baksen fik jeg ham væk - det fede er altså, at han er ret god til ret hurtigt bare at gå med videre, når man ligesom er nået et par meter væk.

 

Nå aflevere ting, og så gav jeg ham snor på, da vi jo skulle forbi manden igen på vej hjem.

Motor kom i tanke om / så hunden, og lavede vildt flyv hop fordi han ville derhen - samtidigt med at hunhunden begyndte at pive, og er der noget Motor ikke kan ha', så er det når hunde piver, så han kom også med et klynk. Mén! Motor var så sulten så det ost jeg havde i lommen, det var alligevel bedre - så jeg fik øvet ignorer hund, ignorer hund der piver OG ignorer hunhund i løbetid på en gang :klap:

 

Det var virkelig ikke lang tid han gik bananas - og jeg gjorde alt det rigtige for en gangs skyld, gik foran ham så jeg stod imellem ham og den anden hund, fik ham i en bue udenom samtidigt med jeg fik kontakt til ham - jaaaaahh! Så øvede vi gå pænt resten af vejen hjem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi da taget lidt billeder på den 2. tur i byen med de små poder. Vi stødte godt nok ikke på nogle Franske bulldogs, men de fik da viklet et fremmed barn ind i hundesnoren :lol:

 

 

Nååårh hvor er de nuser! Ærgeligt jeg bor så langt væk, ellers havde vi fluks stillet op til lege date :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Nååårh hvor er de nuser! Ærgeligt jeg bor så langt væk, ellers havde vi fluks stillet op til lege date :lun:

 

Ja kunne det ikke have været herligt :klap:Jeg mangler i det hele taget nogle, som vil stille op til en lege date. For vores flok kan godt have lidt nok i sig selv, så jeg vil så gerne have de to, der stadig bor hjemme hos os, ud på et par lege dates. Eller bare på gåtur med andre hunde. Jeg beholder selv den ene :lol:, som hedder Andersand.

 

Måske et nyt billed af en af dem kan lokke nogle frem :slem:

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Nuttet%20Hvalpe/IMG_1511.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja kunne det ikke have været herligt :klap:Jeg mangler i det hele taget nogle, som vil stille op til en lege date. For vores flok kan godt have lidt nok i sig selv, så jeg vil så gerne have de to, der stadig bor hjemme hos os, ud på et par lege dates. Eller bare på gåtur med andre hunde. Jeg beholder selv den ene :lol:, som hedder Andersand.

 

Måske et nyt billed af en af dem kan lokke nogle frem :slem:

 

[media]http://i803.photobucket.com/albums/yy316/Katja8Maria/Nuttet%20Hvalpe/IMG_1511.jpg[/media]

 

Ja det lokker da, men synes også der er en anelse langt til Lolland.

Men hvis i skal på udflugt længere nord på kan vi da sagtens finde ud af noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi køre gerne op midt på sjælland en eftermiddag, hvor det kan passe med arbejde :engel:

 

Ja det er jo lige det med arbejdet der skal passe ind. Jeg kender ikke rigtig så mange steder syd for København, og hvis det skal være en hverdag skal det ikke være længere væk end s-toget, da jeg tidligst er hjemme kl 16.

 

Og så skal det jo også lige passe så vi kan få smidt Motor & Motormor ind i bilen:mrgreen:

 

Ellers kan jeg weekender i marts (ikke den første)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lavede trippel-øvelse i dag!

 

Vi var lige gået ud og rundt om hjørnet, jeg så slet ikke at der stod en mand for enden af huset, op ved nogle træer, med en hund, men det gjorde Motor og løb derover.

Han spurgte om det var en hanhund, og han stod så der fordi hans hund var i løbetid. Hun gad ikke Motor, klart nok, og efter lidt baksen fik jeg ham væk - det fede er altså, at han er ret god til ret hurtigt bare at gå med videre, når man ligesom er nået et par meter væk.

 

Nå aflevere ting, og så gav jeg ham snor på, da vi jo skulle forbi manden igen på vej hjem.

Motor kom i tanke om / så hunden, og lavede vildt flyv hop fordi han ville derhen - samtidigt med at hunhunden begyndte at pive, og er der noget Motor ikke kan ha', så er det når hunde piver, så han kom også med et klynk. Mén! Motor var så sulten så det ost jeg havde i lommen, det var alligevel bedre - så jeg fik øvet ignorer hund, ignorer hund der piver OG ignorer hunhund i løbetid på en gang :klap:

 

Det var virkelig ikke lang tid han gik bananas - og jeg gjorde alt det rigtige for en gangs skyld, gik foran ham så jeg stod imellem ham og den anden hund, fik ham i en bue udenom samtidigt med jeg fik kontakt til ham - jaaaaahh! Så øvede vi gå pænt resten af vejen hjem :-D

 

Hold da op hvor er I seje, tænk sig at du næsten uden problemer fik har til at gå forbi en løbsk tæve :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en succes oplevelse fra i dag :mrgreen:

 

Den startede godt nok mindre godt ud med at Luna var i gang med at grave et kæmpe hul ude i vores græsplæne...

 

Jeg var inde i køkkenet, så jeg opdagedet det først da hun var halvvejs nede til kineserne :blink:

 

Jeg åbnede køkkendøren, sagde HEY for at få hendes opmærksomhed, og da jeg havde den, så sagde jeg "slut", hvorefter hun stoppede med det hun var i gang med. Og til sidst kaldte jeg hende ind, og hun tøvede lige i et halvt sekund, hvorefter hun spænede ind til mig :klap:

 

Tænk sig, at jeg kan kalde hende væk fra et gravehul, hendes yndlingsbeskæftigelse, hvor er hun altså bare god :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig flot Luna!!! :klap: Håber hun fik en rigtig god beløøning for at være så dygtig.

 

Da jeg var ude at gå i mørket i aftes kommer vi forbi et par unge knægte, der er meget engagerede i en samtale - de bliver lidt forskrækkede over at se Ozzie, og den ene hyler op og springer til siden og er tydeligvis utryg ved hende... Ozzie lader sig ikke mærke med noget (hun er vant til sære folk :mrgreen:) og går bare stille og roligt forbi dem.

 

Da vi er et par meter fra dem kommer der et forsigtig "Hallo dame" og den knægt, der ikke sprang til siden, spørger, om han må hilse på Ozzie. Det får han lov til, og han aer Ozzie lidt. Efter lidt tid tager den anden knægt mod til sig og spørger om han også må hilse.

 

Han kommer lidt forsigtigt hen imod Ozzie og stikker en hånd hen mod hende, og hun slikker ham venligt på hånden og lader ham ae hende lidt på hovedet, før hun mener at hun har gjort sin pligt, og går hen og sætter sig på plads hos mig. :-D

 

Så bliver hun ellers rost til skyerne - drengen, der var noget usikker på hende, er vældig stolt over at hun slikkede på ham, det må klart betyde at hun kunne lide ham. :lol: Den anden dreng kommenterer at hun er flot og dygtig - og altså det kan jeg jo kun give ham ret i. :engel::mrgreen:

 

Så dejligt når folk, der er lidt usikre, kan få hilst på Ozzie og se at hun er helt fredelig. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig flot Luna!!! :klap: Håber hun fik en rigtig god beløøning for at være så dygtig.

 

Da jeg var ude at gå i mørket i aftes kommer vi forbi et par unge knægte, der er meget engagerede i en samtale - de bliver lidt forskrækkede over at se Ozzie, og den ene hyler op og springer til siden og er tydeligvis utryg ved hende... Ozzie lader sig ikke mærke med noget (hun er vant til sære folk :mrgreen:) og går bare stille og roligt forbi dem.

 

Da vi er et par meter fra dem kommer der et forsigtig "Hallo dame" og den knægt, der ikke sprang til siden, spørger, om han må hilse på Ozzie. Det får han lov til, og han aer Ozzie lidt. Efter lidt tid tager den anden knægt mod til sig og spørger om han også må hilse.

 

Han kommer lidt forsigtigt hen imod Ozzie og stikker en hånd hen mod hende, og hun slikker ham venligt på hånden og lader ham ae hende lidt på hovedet, før hun mener at hun har gjort sin pligt, og går hen og sætter sig på plads hos mig. :-D

 

Så bliver hun ellers rost til skyerne - drengen, der var noget usikker på hende, er vældig stolt over at hun slikkede på ham, det må klart betyde at hun kunne lide ham. :lol: Den anden dreng kommenterer at hun er flot og dygtig - og altså det kan jeg jo kun give ham ret i. :engel::mrgreen:

 

Så dejligt når folk, der er lidt usikre, kan få hilst på Ozzie og se at hun er helt fredelig. :klap:

 

:5up:

 

Men tænk at der er nogle, der er usikre på Ozzie, hun ser da så dejlig ud. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig flot Luna!!! :klap: Håber hun fik en rigtig god beløøning for at være så dygtig.

 

Da jeg var ude at gå i mørket i aftes kommer vi forbi et par unge knægte, der er meget engagerede i en samtale - de bliver lidt forskrækkede over at se Ozzie, og den ene hyler op og springer til siden og er tydeligvis utryg ved hende... Ozzie lader sig ikke mærke med noget (hun er vant til sære folk :mrgreen:) og går bare stille og roligt forbi dem.

 

Da vi er et par meter fra dem kommer der et forsigtig "Hallo dame" og den knægt, der ikke sprang til siden, spørger, om han må hilse på Ozzie. Det får han lov til, og han aer Ozzie lidt. Efter lidt tid tager den anden knægt mod til sig og spørger om han også må hilse.

 

Han kommer lidt forsigtigt hen imod Ozzie og stikker en hånd hen mod hende, og hun slikker ham venligt på hånden og lader ham ae hende lidt på hovedet, før hun mener at hun har gjort sin pligt, og går hen og sætter sig på plads hos mig. :-D

 

Så bliver hun ellers rost til skyerne - drengen, der var noget usikker på hende, er vældig stolt over at hun slikkede på ham, det må klart betyde at hun kunne lide ham. :lol: Den anden dreng kommenterer at hun er flot og dygtig - og altså det kan jeg jo kun give ham ret i. :engel::mrgreen:

 

Så dejligt når folk, der er lidt usikre, kan få hilst på Ozzie og se at hun er helt fredelig. :klap:

 

Årh, er der noget bedre end når ens hund er med til at overbevise nogle usikre børn om at hunde er søde :hjerte:

 

Det var godt nok en dejlig historie :klap:

 

ps. Og ja, Luna fik en levergodbid for at komme :-D

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja: Ja, det er der faktisk... jeg forstår det heller ikke. :vedikke::mrgreen: Som regel, når jeg får spurgt ind til det, handler det om at de er bange for schæfere - så godt at Ozzie kan lære dem at schæfere skam sagtens kan være søde og rare.

 

Lonny: det var godt hun fik noget lækkert. :cool: Og ja, det er bare så dejligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...