Hop til indhold

Legetøj med pivlyd


MissMilladk
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt en spand godbidder incl. et stykke latexlegetøj til Elvis. Egentlig mest fordi jeg manglede en spand til hans mad, og den havde lige den størrelse, jeg ledte efter :lol: Og det var samtidig nogle rimelige billige godbidder. Nå, men der var så også det her stykke latexlegetøj i, som jeg gav Elvis for en tre kvarters tid siden. Det larmede HELT vildt - dog ikke så længe, for så havde Elvis gnavet hul i det, så lyden åbenbart ikke virkede mere, og da han så havde gnavet et stykke af legetøjet lidt efter, røg det direkte i skraldespanden (billige skrammel :roll:).

 

Men pointen er: hvad skal lyden gøre godt for? Eftersom en hund har bedre hørelse end os mennesker, kunne jeg forestille mig, det lyder temmelig højt i deres øre - det kan da ikke være rart for hunden? Eller er det som et dyr, de er ved at slå ihjel - og så længe det piver, er det ikke død endnu, og derved har de stadig lyst til at lege med det (altså lege at de slår det ihjel)?

Link til indlæg
Del på andre sites

altså Karla elsker elsker elsker sine pivedyr - især en lille grim laksefarvet pivebamse i latex købt for en 10er i maxizoos rodekasse...

 

Hun kan sagtens bære den uden at pive med den og sover også af og til med den... men når den skal leges - så skal den pive...

 

Jeg aner ikke hvad pivet skal gøre godt for - men det tænder min hund i en sådan grad at jeg kan få hende til næsten hvad som helt i toptempo hvis det er pivedyret der er hendes belønning

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...