Hop til indhold

Hundelagkage


Lonny
 Share

Recommended Posts

Man kunne vel også bruge en af de der billige kaviar efterligninger som pynt måske :hmm: og så måske revet ost, hunde guffer osv. Fx sådan nogle så fine kødbens guffer som pynt/drys

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kunne vel også bruge en af de der billige kaviar efterligninger som pynt måske :hmm: og så måske revet ost, hunde guffer osv. Fx sådan nogle så fine kødbens guffer som pynt/drys

 

Jeg havde også overvejet de der små kødben som pynt, jeg tror det vlle være så fint :klap:

 

Alto fik også "lagkage" da han fyldte 1 år :engel: Den var lavet af toastbrød, leverpostej, "flødeskummet" var byttet ud med creme fraise - og pyntet med ost og godbidder :5up: Han syntes det var en ren fest :vuf:

 

Sikke en fin lagkage :klap:

 

Det ender med at jeg slet ikke tør lægge et billede af Luna's lagkage ind, jeg er slet ikke så kreativ som alle jer andre :oops:

 

Men ost ville da være en super idé som topping, måske revet ost :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

De to gange Bassen har fåets føs´das´ kage har gemalen taget rugbrødsskiver som han har delt i trekanter. Mellem dem har har fyldt forskelligt fisk fra dåse. Afslutningsvis blev tun og mayonaise (ja ja men det er kun en gang om året) rørt op til pynt udenpå "kagen" og hele herligheden blev dekoreret med Frolic....mums...syntes dyret...

Link til indlæg
Del på andre sites

De to gange Bassen har fåets føs´das´ kage har gemalen taget rugbrødsskiver som han har delt i trekanter. Mellem dem har har fyldt forskelligt fisk fra dåse. Afslutningsvis blev tun og mayonaise (ja ja men det er kun en gang om året) rørt op til pynt udenpå "kagen" og hele herligheden blev dekoreret med Frolic....mums...syntes dyret...

 

Tun og mayonaise, det er jeg helt sikker på at Luna vil elske, hun vil måske brække sig, men hun vil elske det :blink:

 

Men ellers er hun ikke så glad for fisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tun og mayonaise, det er jeg helt sikker på at Luna vil elske, hun vil måske brække sig, men hun vil elske det :blink:

 

Men ellers er hun ikke så glad for fisk.

 

Så må du blande mayonaisen op med noget andet end fisk. Mayonaise skal der til på hundens føs´da....i det jeg ikke synes, at vi skal være de eneste der fylder sådan noget stads i hunden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du blande mayonaisen op med noget andet end fisk. Mayonaise skal der til på hundens føs´da....i det jeg ikke synes, at vi skal være de eneste der fylder sådan noget stads i hunden :mrgreen:

 

Hun kan godt lide torskerogn, og der var en der foreslog at blande det op med A38, hvis jeg nu lover dig at det i stedet bliver blandet med mayonaise, bliver du så glad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 years later...
Gæst snuseren
Kanon (gammel) tråd og jeg har hermed ideerne til i morgen, for kl 5:28 i morgen bliver vores baby Luna 6 mdr og det må man godt fejre lidt ;)

 

:-D Ja ja, der sker vel heller ikke noget ved, at flytte sådan en fejring til et lidt mindre ukristeligt tidspunkt :slem:....men tillykke med det 1/2 år:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg laver lagkage af mørkt rugbrød uden kerner i. Man kan vælge om den skal være rund eller firkantet. Jeg bruner hakket kylling på en pande og rører det sammen med hytteost - "cremen" smøres mellem bundene og der pyntes med tunguf på tube eller den her hundeleverpostej på tube. På toppen kan man komme små stykker pølse eller strø "chokoladekrymmel" (hunde tør foder) på

 

husk at sætte lys i kagen :mrgreen:

 

PS. ved godt tråden er fra 2010

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg laver lagkage af mørkt rugbrød uden kerner i. Man kan vælge om den skal være rund eller firkantet. Jeg bruner hakket kylling på en pande og rører det sammen med hytteost - "cremen" smøres mellem bundene og der pyntes med tunguf på tube eller den her hundeleverpostej på tube. På toppen kan man komme små stykker pølse eller strø "chokoladekrymmel" (hunde tør foder) på

 

husk at sætte lys i kagen :mrgreen:

 

PS. ved godt tråden er fra 2010

 

Bortset fra lysene, så lyder det som en kage Luna ville elske :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...