Hop til indhold

Hundelagkage


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har fødselsdag pålørdag, og i anden anledning får vi også gæster på lørdag, men nu har jeg sagt til gæsterne at de skal huske at have gave med til Luna :blink:

 

Men så skal det søreme da også ligne en rigtig fødselsdag, og derfor skal Luna da have en lagkage med ét lys i :mrgreen:

 

Har I nogen gode opskrifter på en hundelagkage?

 

Og har I evt. andre sjove forslag til en hundefødselsdag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Humm :hmm:

 

Rugbrød som bunde og leverpostej som creme ?

En stor hakkebøf måske ?

 

God fest og håber hun får hvad hun ønsker sig :mrgreen:

 

Og tillykke med på lørdag til Luna :vuf:

 

Tak :mrgreen:

 

Ja, jeg overvejede også at udskære nogle runde rugbrødskiver, og lægge leverpostej i mellem, men hvad skal der så uden på? Der skal jo være en eller anden form for creme, som helst ikke er lortebrun :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :mrgreen:

 

Ja, jeg overvejede også at udskære nogle runde rugbrødskiver, og lægge leverpostej i mellem, men hvad skal der så uden på? Der skal jo være en eller anden form for creme, som helst ikke er lortebrun :lol:

 

Vi plejer at lave følgende :

 

3 skiver toastbrød rundskåret, leverpostej imellem en stor skive spegepølse på toppen, flødeskum rundt i kanten pyntet med coktailspølser .:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor er de fine, sådan en skal Luna da have :klap:

 

Måske vil jeg så lige bruge fiffet med at blande torskerogn i flødeskummet, bare for at det bliver en lille smule anderledes :-D

 

Det er jo kun fantasien der sætter grænserne, lagkagerne er opfundet af mine piger som også har lavet dem:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo kun fantasien der sætter grænserne, lagkagerne er opfundet af mine piger som også har lavet dem:-D

 

Jeg syntes det er er rigtig godt fundet på :-D

 

Og du har ret, det er jo kun fantasien der sætter grænser, vores hunde er da heldigvis glade for det meste, og ligeglade med at kagen måske alligevel ikke kom til at se helt sådan ud som vi havde planlagt det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi holdt føs'da' for Noomi og to af hendes søskende var der naturligvis også hundelagkage :madtid: De var lavet af 3 pitabrød, leverposteg som det ene lag, dåsemad som lag nr. 2, som glasur var der smøreost naturel og som lys to tyggestænger :mrgreen: De faldt i ret god jord skulle jeg hilse at sige :mrgreen:

 

Den ser også rigtig god ud :5up:

 

Ih, nu ved jeg jo slet ikke hvilken model jeg skal gå efter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Victor's fødselsdag fik både gæster og Vic tunlagkage, nu fordi han er så bette så kan han alligevel ikke spise sådan en hel hunde-lagkage alene, så istedet så planlagde jeg en hel hundemenu :mrgreen:

 

Det er lidt som svensk smörgåstårtå.

 

Som hvad :confused:

 

Jeg læser det som smør-gås-tærte :lol:

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Til Victor's fødselsdag fik både gæster og Vic tunlagkage, nu fordi han er så bette så kan han alligevel ikke spise sådan en hel hunde-lagkage alene, så istedet så planlagde jeg en hel hundemenu :mrgreen:

 

Det er lidt som svensk smörgåstårtå.[/QUOTE]

 

Som hvad :confused:

 

Jeg læser det som smør-gås-tærte :lol:

 

Som svensk smørrebrøds lagkage

 

smörgåstårta - Google-søgning

 

Jeg lavede lag med tunmousse efter karolines,et lag med salat, rejer, æg, kaviar, tomat osv. osv., og så undlod jeg bare citron på det Vic skulle have. Det er simpelthen smørrebrød uden skorpe lag på lag.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Som svensk smørrebrøds lagkage

 

smörgåstårta - Google-søgning

 

Jeg lavede lag med tunmousse efter karolines,et lag med salat, rejer, æg, kaviar, tomat osv. osv., og så undlod jeg bare citron på det Vic skulle have. Det er simpelthen smørrebrød uden skorpe lag på lag.

 

Det lyder da som noget både jeg og Luna ville elske :mums:

 

Gåse-tærte:lol:

 

Jeg tænkte jo nok at det ikke kunne passe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Uh, tillykke til Luna :banan:

 

Chacco fyldte 2 år d. 6/2.

Han fik grisehaler, tørret pølser også en rigtig lækker rød aktivitets bold :blink:

 

Også havde han også en stor del i aftensmaden, hvor han fik en lækkkkkkkerrrrr hakkebøf :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...