Gryn Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Groa er vild med A38, men hvor meget må hun få om dagen? Hun vejer omkring 5 kg. Lige nu er hun ikke så glad for det hjemmelavede, men hvis der kommer A38 i så spiser hun med glæde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Er der rationer på? Luna plejer bare at få en ordentlig slat i sit skånekost. Og laver jeg fyldte kong'er, så hælder jeg i, til det har en passende konsistens. Du kan jo købe en med 0,5% fedt i:engel: Så jeg ville da bare give.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Er der rationer på? Luna plejer bare at få en ordentlig slat i sit skånekost. Og laver jeg fyldte kong'er, så hælder jeg i, til det har en passende konsistens. Du kan jo købe en med 0,5% fedt i:engel: Så jeg ville da bare give.. Tak, tænkte der måske er grænser for hvor meget hunden må få. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Tak, tænkte der måske er grænser for hvor meget hunden må få. Måske, men det er vel ikke meget mere end en spiseske hun får, er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Februar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Groa er vild med A38, men hvor meget må hun få om dagen? Hun vejer omkring 5 kg. Lige nu er hun ikke så glad for det hjemmelavede, men hvis der kommer A38 i så spiser hun med glæde. Du må bare se på, hvordan hun tåler det.. Nogle hunde kan slet ikke tåle mælkeprodukter. Ligesom der er børn, der ikke kan tåle dem. Og så skal hun jo selvfølgelig have dækket sine andre behov for næringsstoffer ved siden af. I længden skal hun nok ikke leve af A38:mrgreen:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Jeg tror ikke at der er en regl som sådan... Det eneste der er ulempen ved det, har jeg erfaret, er at Freya f.eks. tager ekstremt meget på af det... så jeg bruger også den på 0,5% til Freya... Så er der jo ikke så meget mælkefedt i, og så tror jeg faktisk at de kan tåle mere af det...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Du må bare se på, hvordan hun tåler det.. Nogle hunde kan slet ikke tåle mælkeprodukter. Ligesom der er børn, der ikke kan tåle dem. Og så skal hun jo selvfølgelig have dækket sine andre behov for næringsstoffer ved siden af. I længden skal hun nok ikke leve af A38:mrgreen:. det kommer hun heller ikke til, Nogle dage får hun en skefuld, andre en teskefuld, det er per dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2010 Noget af martins familie har en hund som er lige lidt større end Groa, og den får en spiseskefuld, for mere skal der ikke til for at behjælpe tarm systemet Og nu er Aslan jo en del større end Groa Men han kan sagtens slubre en masse a38 i sig, dog er en halv liter for meget og så går han fra den. Men kan groa ikke bare få en smule i ved hvert måltid? Har hun tendens til at tage på ? (det erindre jeg ikke at hun har) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2010 Noget af martins familie har en hund som er lige lidt større end Groa, og den får en spiseskefuld, for mere skal der ikke til for at behjælpe tarm systemet Og nu er Aslan jo en del større end Groa Men han kan sagtens slubre en masse a38 i sig, dog er en halv liter for meget og så går han fra den. Men kan groa ikke bare få en smule i ved hvert måltid? Har hun tendens til at tage på ? (det erindre jeg ikke at hun har) Hun får en skefuld om dagen, bruger 0,5 %. Jo vi skal passe lidt på hende, hun er jo neutraliseret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts