Hop til indhold

Legetøj osv. til den kommende pelsklump ;)


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Det er blevet besluttet at jeg får min hvalp den 26 eller 28 marts :banan:

 

Men men men..

Jeg er selvfølgelig i fuld gang med at finde legetøj til den lille, men jeg synes at alt det legetøj jeg køber ser enormt kedeligt ud :hmm: Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg er et menneske og ikke en hund men altså :blink: Men indtil videre har jeg købt følgende:

 

 

  • Et multifarvet bidereb (som de fleste nok kender)
  • En aktiveringsbold i hvalpestørrelse
  • En fed rund kylling der piver :???:
  • En bold med snor i
  • En slags bold med underlige vinge dimser der er gode for gummerne får de klør

..og så ved jeg ikke hvad jeg mere skal købe :vedikke: Jeg må desværre ikke give den bamser da min mor mener at den ikke kan se forskel på de bamser den får og min søsters bamser :confused: men hvad er der mere jeg kan købe og hvor meget skal jeg købe? :vedikke:

 

Og så lige ét til spørgsmål. Jeg vil meget gerne købe den en dog tornado men jeg ved ikke hvilken en jeg skal vælge :vedikke: Der er den der runde træ-ting men der er også den der blå kødbensformede :confused: Hvilken ville i vælge? Og er der nogen der kender et sted man kan få dem billigt? Jeg synes ikke jeg har fundet en der koster under 300 kr indtil videre og så mange penge har jeg heller ikke da jeg også har en masse andre ting jeg skal købe :vedikke:

 

OPDATERING!

Jeg har lige købt noget mere til hunden:

Kong Classic

Kong Water Wubba

Kong Dental Stick

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke sikker på Pajko, som nu er 12 uger, ville kunne hitte ud af den som 8 ugers hvalp eller nu for den sags skyld.

 

Han gør stadig af sin madbold og tror at så kommer der sikkert mad ud af den :hmm:

 

 

 

Pajko synes brugte toiletruller var det fedeste i verden og han kunne bruge laaaang tid på at splitte sådan en ad. :klap:

Han gider ikke finde godbidder i dem, men at bide dem i stykker er et hit.

Og en gammel brugt sok med knude på eller noget der kan larme inden i er også meget brugt her i huset :mrgreen:

 

 

 

 

I forhold til bamser, så ved jeg ikke om Pajko kan kende forskel på mine (gamle på loftet) eller hans, men han kan i hvert fald heller ikke kende forskel på hans tæppe og vores gulvtæppe.

 

Hvad jeg mener er, at hvis din søster ikke vil have gennemtygget sine bamser, skal de nok ikke ligge så hvalpen kan komme til dem. Den ved jo ikke hvad den må tygge i og hvad den ikke må tygge i. ;-)

 

 

 

 

Håber du kan bruge mit svar, selvom jeg ikke kan svare på det med turbo-dimsen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den kommende hvalp :lol:

 

Du har da fået købt nogle gode ting allerede nu, men jeg ville vælge Tornadoen i plastik. Så er den nemmere at gøre ren :-D

 

Prøv at kikke efter den på engelske sider evt. www.petplanet.co.uk Det kan være du finder den billiger der.

 

Bamser er jo ikke livs nødvendig for hunde, så hvad med at du kikkede efter om ikke du har et par gamle cowboy bukser. Klip benene af dem og slå en stor knude på buksebenet. Det plejer de fleste hunde at være vilde med.

 

God fornøjelse med forberedelserne til hvalpen kommer :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke sikker på Pajko, som nu er 12 uger, ville kunne hitte ud af den som 8 ugers hvalp eller nu for den sags skyld.

 

Han gør stadig af sin madbold og tror at så kommer der sikkert mad ud af den :hmm:

 

 

 

Pajko synes brugte toiletruller var det fedeste i verden og han kunne bruge laaaang tid på at splitte sådan en ad. :klap:

Han gider ikke finde godbidder i dem, men at bide dem i stykker er et hit.

Og en gammel brugt sok med knude på eller noget der kan larme inden i er også meget brugt her i huset :mrgreen:

 

 

 

 

I forhold til bamser, så ved jeg ikke om Pajko kan kende forskel på mine (gamle på loftet) eller hans, men han kan i hvert fald heller ikke kende forskel på hans tæppe og vores gulvtæppe.

 

Hvad jeg mener er, at hvis din søster ikke vil have gennemtygget sine bamser, skal de nok ikke ligge så hvalpen kan komme til dem. Den ved jo ikke hvad den må tygge i og hvad den ikke må tygge i. ;-)

 

 

 

 

Håber du kan bruge mit svar, selvom jeg ikke kan svare på det med turbo-dimsen :blink:

 

Nemlig, men den må heller ikke komme ind på hendes værelse da hun har støvallergi (men hun kan godt tåle hund hun er blevet testet :blink:) så jeg kan ikke se hvorfor min mor ikke vil have at den får bamser :vedikke: Den kommer jo alligevel ikke ind på min søsters værelse så jeg kan ikke se problemet :confused: Men der er heldigvis så meget andet legetøj jeg har bare fundet så mange søde bamser jeg har lyst til at give min hund..

 

Men tak til alle for input :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg faldt lige over den her og den ser da god ud :-D den renser tænder og er god for gummerne osv :klap: så vidt jeg har forstået :oops: Men jeg kan ikke finde ud af hvilken størrelse jeg skal købe :vedikke: (P.S. Jeg skal have en Eurasier han der kommer op på 23-30 kilo som voksen men jeg ved ikke om de mener hvalpe eller voksen vægt på hjemmesiden med legetøjet)

 

http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundespielzeug_hundesport/welpenspielzeug/135989

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg faldt lige over den her og den ser da god ud :-D den renser tænder og er god for gummerne osv :klap: så vidt jeg har forstået :oops: Men jeg kan ikke finde ud af hvilken størrelse jeg skal købe :vedikke: (P.S. Jeg skal have en Eurasier han der kommer op på 23-30 kilo som voksen men jeg ved ikke om de mener hvalpe eller voksen vægt på hjemmesiden med legetøjet)

 

Hundespielzeug und Hundezubehör günstig bei zooplus: Puppy Kong Dental Stick

 

Ligemeget jeg har fundet ud af det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooo din hund kan sagtens lære at kende forskel på bamser, hans bamse er jo HANS! Motor elsker at dræbe sine bamser :lun: Dødødødødødø råber han og kaster sig i hovedet på dem!

 

Han synes også at toiletruller er dejlige. Så dejlige at han spiser lidt af dem :mums:

 

Han har alt muligt legetøj, den der gris som siger øf er han ok glad for, men det bedste han ved, er vores tøj og så sådan en stiv taske/net ting jeg har, har nogle stykker af dem, så han har sin egen men han stikker stadig hele bærret ned i min hver dag når jeg kommer hjem, for tænk hvis der var noget godt deri!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da du har fået rigtig mange gode ting allerede :5up:

 

Jeg synes måske den tornado er lige i overkanten til en helt lille hvalp - den kan den altid få når den bliver lidt større.

 

T-shirt eller strømper med en knude på vækker også her lykke.

De lugter af ejeren. Jeg havde min på et par dage inden hun fik den....

 

Tomme toiletruller har også her været et stort hit, hun er dog ikke længere så vild med dem :vedikke:

 

Vi har en hel kasse af ungernes aflagte bamser stående på stuegulvet (er ikke lykkedes at få solgt endnu :evil: )

Den rører hun ikke, men hendes egne bamser er splittet til atomer.

Nu har hun så fået en ny and - DEN har vakt lykke, så meget at hun ofte tager den og lægger sig i sofaen med den.

 

Og så har jeg ligesom Budda, en skulder(køle)taske. Den skal ALTID undersøges.

Der er nemlig normalt en pære eller et æble i til hende :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooo din hund kan sagtens lære at kende forskel på bamser, hans bamse er jo HANS! Motor elsker at dræbe sine bamser :lun: Dødødødødødø råber han og kaster sig i hovedet på dem!

 

Nurh :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...