Hop til indhold

Hva' søren er hun for én ?


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Det er også derfor jeg er i tvivl om det virkelig er grunden til, at de skal af med hunden - så hvis du virkelig er interesseret, kunne I jo måske godt lave en aftale om at du først aftager Røde Ræv til sommer?

 

Alternativt burde en af de græske foreninger kontaktes, hvis han virkelig er en græker som ikke må omplaceres.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fremsendt billedet til GH , og ingen kan genkende denne hund, så måske den er fra DFAS????

Jeg har også selv fulgt en del med på GH ´s sider og tror jeg ville have genkendt den, hvis altså ikke den var meget lille da den kom til DK;

 

 

Hun er kun 9mdr, så kunne sagtens have været en lille én da hun kom til Danmark :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hun er så ung , kan hun jo kun have været i DK max i 6 måneder. Da hvalpe skal have en vis størrelse før de får rabiesvaccinene.

Og så ville en af formidlerer da helt sikkert huske hende.Altså hvis hun var fra GH. Men hun kan også være hjemtaget privat.Eller af DFAS.

Men smuk og speciel det er hun virkelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan hvalpe fra Grækenland ikke importeres til DK før de er blevet rabiesvaccineret? Ved at hvalpe fra mange andre lande i hvert fald godt må, hvis man blot søger om dispensation.

 

Og jeg synes da inde på GF's side, at jeg nogle gange har læst, at der er hvalpe, som får familier i DK uden at de endda blevet annonceret på hjemmesiden, men ja, som du siger så burde nogle fra GF jo genkende denne mystiske blanding :) Det er mærkeligt, at den ikke har fået et hjem endnu, for den er da charmerende at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan hvalpe fra Grækenland ikke importeres til DK før de er blevet rabiesvaccineret? Ved at hvalpe fra mange andre lande i hvert fald godt må, hvis man blot søger om dispensation.

 

Og jeg synes da inde på GF's side, at jeg nogle gange har læst, at der er hvalpe, som får familier i DK uden at de endda blevet annonceret på hjemmesiden, men ja, som du siger så burde nogle fra GF jo genkende denne mystiske blanding :) Det er mærkeligt, at den ikke har fået et hjem endnu, for den er da charmerende at se på.

Hvalpe fra EU kan få dispensation fra rabiesvaccination hvis de er under 3 måneder og opdrætter er godkendt til det... SÅ jeg tror næppe at græske hvalpe kan komme ind i danmark uden rabies vaccinat, desværre.. En af de ting der skal være i orden for at opdrætter bliver godkendt er at hvalpene ikke må have kunne være i kontakt med dyr der kan have rabies.. Bla skal man have en hvalpegård indeni en anden gård så der er dobbelt hegn..Fødevare halløjet kommer og godkender det..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Hun kan jo også være hvalp af en herboende græker. Eller som der var en anden der nævnte, kan hun jo være bragt til Danmark med en hvilken som helst familie der har forbarmet sig over hende på deres ferie på Kreta.

 

Uanset ser er hun totalt for lækker, jeg har også savlet over hende et stykke tid nu. Håber det bedste for den unikke skønhed, græker eller ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig set et pas fra GH , hvor der ikke var noteret dato for også rabiesvaccination. Jeg mener ikke det er tilrådeligt f.eks at vaccinerer 6-8 ugers hvalpe med rabies, så de er vel normalt over 10 uger og så tager det lidt tid med analyse af blodprøver for leismania og flåtfeber og så kan rejsen først arrangeres.

Det er korrekt at der kommer få stk hunde hjem der ikke har været på siden til adoption.

Jeg har selv een af disse. Han blev spottet af en af de danske plejemødre på et lille privat internat dernede, og da min hanhund var død, mente hun , at han var noget for mig. Så hans liv blev forandret da han landede i Kastrup. Noget bedre end burlivet dernede. Han er netop blevet 2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...