Besvaret Februar 20, 201016 år comment_321251 Mine forældre er rejst en uge til Spanien - adderbadder:fornaermet: - men så har jeg heldigvis fornøjelsen af at passe Vita sammen med mine brødre:lun: Min ene lillebror og jeg sad og så Lord of the Rings igår mens sneen faldt og Vita ormede rundt i sin kurv med alle poterne i vejret - skøøønt. Efter filmen fik jeg lokket min lillebror med ud i sneen med Vita og jeg. Så klokken 24 drog vi ud - jeg med mit kamera. Vitas evige krise - hvem skal man følges med, når de nu ergo ikke følges ad som de nu bør:vedikke: [ATTACH]22005[/ATTACH] Altså ham her kaster med snebolde:klap:- dyyyygtiii fyr :banan: [ATTACH]22006[/ATTACH] Ja han er sjov - ham følger jeg - så kan hende den kedelige jo forsøge at følge med:rolleyes: [ATTACH]22007[/ATTACH] Ja jeg elsker natteture i sneen - på trods af snebolde i hovedet("La' vær - jeg tager billeder" *SMAACK* "IIIIHHH!" *knips knips knips*), er det skønt med en hund, der jagter bolde, der forsvinder ned i jorden og en verden, der ligger helt hvid og øde hen:lun: Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år Forfatter comment_321380 Herlige billeder, dejligt I hygger jer. Tak:-) ja vi nyder det - og Vita sover tungt og snorker lidt indimellem efter endnu en tur i sneen. Og så elsker jeg altså når Vita snorker:genert: (samt når hun hyler og fnyser:vuf:) Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år comment_321471 Det ser altså også rigtig hyggeligt ud, der er nærmest julestemning på dine billeder Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år Forfatter comment_321657 Det ser altså også rigtig hyggeligt ud, der er nærmest julestemning på dine billeder Ja jeg blev også helt glad - og påtænker samme tur i aften/nat:blink: Rapporter