Hop til indhold

Foredrag med Lone Greva


Recommended Posts

6. marts kl. 12.30

Til alle hundeinteresserede

Foredrag med hundepsykolog Lone Greva.

 

Lone Greva driver Hundecentret i Galten, hvor der bl.a. er mulighed for hvalpetræning, hjælp til problemhunde eller ønske om råd og vejledning i hundeopdragelse.

Centret tilbyder også hjælp med henblik på vejledning og støtte til kommende hundeejere vedrørende valg af race eller hvalp.

Lone Greva har skrevet bøgerne Familiehunden og Hvalpen.

Kom og bliv klogere på din hund.

 

Tilmelding på tlf. 8940 9540 eller [email protected].

Gratis adgang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig i mit liv hørt om Galten, men kan se du bor i Østjylland, så det er nok deromkring siden du poster det :mrgreen: Øv øv.

 

Lød ellers superspændende. Synes aldrig der er nogle foredrag i Odense. Her ved man vist bare alt hvad der er at vide om hunde, for man behøver ikke den slags åbenbart.

 

God fornøjelse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig i mit liv hørt om Galten, men kan se du bor i Østjylland, så det er nok deromkring siden du poster det :mrgreen: Øv øv.

 

Lød ellers superspændende. Synes aldrig der er nogle foredrag i Odense. Her ved man vist bare alt hvad der er at vide om hunde, for man behøver ikke den slags åbenbart.

 

God fornøjelse!

 

Ja, jeg bor i Århus og det er i Viby J og hun bor i Galten... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
6. marts kl. 12.30

 

Til alle hundeinteresserede

Foredrag med hundepsykolog Lone Greva.

 

Lone Greva driver Hundecentret i Galten, hvor der bl.a. er mulighed for hvalpetræning, hjælp til problemhunde eller ønske om råd og vejledning i hundeopdragelse.

Centret tilbyder også hjælp med henblik på vejledning og støtte til kommende hundeejere vedrørende valg af race eller hvalp.

Lone Greva har skrevet bøgerne Familiehunden og Hvalpen.

Kom og bliv klogere på din hund.

 

Tilmelding på tlf. 8940 9540 eller [email protected].

Gratis adgang.

 

Jeg synes ikke jeg kan se hvad emnet er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig i mit liv hørt om Galten, men kan se du bor i Østjylland, så det er nok deromkring siden du poster det :mrgreen: Øv øv.

 

Lød ellers superspændende. Synes aldrig der er nogle foredrag i Odense. Her ved man vist bare alt hvad der er at vide om hunde, for man behøver ikke den slags åbenbart.

 

God fornøjelse!

 

Lige præcis - også fra Odense og synes det kunne være spændende at komme til foredrag. Men som du siger, så må vi jo vide alt her på Fyn;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Er der egentlig nogen der har fundet ud af, hvad hun har tænkt sig at tale om? og hvem har meldt sig til?

Jeg har - og jeg kan se på viby biblioteks hjemmeside at der er alt udsolgt ...

 

Dejligt med udsolgt, Lone har forøvrigt boet i Viby, kommer jeg lige i tanker om, så der er sikkert mange hundeejere der glæder sig til et gensyn

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...