Hop til indhold

nær Fredensborg - lege eller gå ture


sally
 Share

Recommended Posts

Er her nogen hos HF , der bor i nærheden af Fredensborg? - og gerne vil mødes så hundene kan lege og/eller gå ture sammen? Mødes med lidt forskellige, men alle noget ældre hunde end Sally - som ikke er så meget til at lege.

Sally er 15 mdr og stadig et stort "legebarn" :lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor stå er hun?

 

Jeg har en på et år og en på to år, som måske kunne være interesseret, men hun skal da helst være større end 15-20 kg.

 

Sally er en lille cairn/westi på 5 1/2 kg. Hun har intet problem med store hunde. Men selvfølgelig kan det blive for voldsomt. Når min søsters stor golden leger med, hunde i samme vægtklasse, så ser Sally imponeret på - men gå aldrig ind i "kampen".

Hvor bor du.

Hilsen Sarah

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella vil helt sikkert gerne. -Vi bor i 3390 Hundested, og tager gerne tog.

Vi går til agility i Hillerød om søndagen..:-)

 

Hvor går I til agillity i Hillerød? Eller bliver det for meget med to aktiviter på en dag for Bella.:blink: Jeg har bil, og kan også nemt komme til Hundested:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

vi vel osse godt med. vi kan stort set alle dage lige bordset fra på mandag.

 

vad dag og tid er det der holles traf,??

 

Jeg skal nok skrive så snart der kommer noget i stand. Kan du bedst formiddag/eftermiddag til hverdag? eller passer det bedst i weekenden? hvor bor du?

Hilsen Sarah

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være super hyggeligt:banan:! Hvilken terrier har du?

Hilsen Sarah

 

Jeg har en Norfolk terrier. Hun er ikke den mest socialt anlagte hund og nogle gange ignorerer hun bare andre hunde, men vi kan da gøre forsøget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en Norfolk terrier. Hun er ikke den mest socialt anlagte hund og nogle gange ignorerer hun bare andre hunde, men vi kan da gøre forsøget :-D

 

Sally plejer at være meget god til at forstå hundesprog. Og synes også at det er hyggeligt at være/gå sammen. Vi går også tur med en cairn på 13år - hun er jo ikke til leg, men når vi skilles, sætter Sally bremsen i - hun vil ikke gå videre kun med sin mor :fornaermet:.

Sender mit nr i morgen, er lige nu på en pc uden min mail.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok skrive så snart der kommer noget i stand. Kan du bedst formiddag/eftermiddag til hverdag? eller passer det bedst i weekenden? hvor bor du?

Hilsen Sarah

 

jeg er ved at flytte til fredensborg men jeg bord stadig i helsingør

så jeg kommer med lillenord.

 

jeg har tid fra klokken 10 til 23.00 alle dage bordset fra nu på mandag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Hvor går I til agillity i Hillerød? Eller bliver det for meget med to aktiviter på en dag for Bella.:blink: Jeg har bil, og kan også nemt komme til Hundested:-D.

 

Tænkte på om vi kunne mødes på Liseleje strand en dag snart?

For Bella er blanding af hønsehuund og labrador og har en h_lveds masse jagtinstinkter og på Liseleje strand helt nede ved vandet, er der ingen dyrelugte, udover frra hundee, så der smutter hun ikke.

Tror skam ikke det bliver for meget for hende, men hun har aldrig før været vant til, at lege, så hun giver ikke udtrryk for leg med det samme, men nogengange vil huhun godt, mest med små hunde..

Men ja, på Liseleje strand...:-)

Hillerød Agilityklub, trror jeg den hedder?

Husker deet ikke, men vi træner ved Frederiksborg centeret, eller hvad det hedder og træneren hedder Anne... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...