Hop til indhold

Hyrdebold - stærk bold!


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Nu havde jeg lige fået tid til at køre til Harald Nyborg og købe en fitness bold så jeg kunne prøve hyrdebold med Bamse og Nana.:banan:

 

Jeg går over gårdspladsen og får den pustet op hos min bror, jubiii så er vi klar.:5up:

 

Hundene er med mig og de har fået øje på bolden, yes!!:mrgreen:

 

Jeg lægger bolde på jorden og Bamse går straks igang med at puffe til den - han løber efter den og gør det helt rigtigt, wauv!! Det er virkelig noget han kan lide :klap:. Nana løber bagefter.

 

Bamse og bolden suser over gårdepladsen indtil bolden rammer muren til mit hus. Så sker det:cry:. Bamse prøver at få bolden i spil igen ved at puffe til den med den ene pote og så høre jeg lyden: psssssssss.

 

Det var så den bold. Der er kommet et 5 cm. hul i den, øv,øv!!:stupid:

 

Så er det at jeg ville spørge, jer kloge hoveder:

 

Findes der ikke en stærkere bold end en alm. fitness bold?? Eller bare en fitness bold der er lavet i noget tykkere gummi, som kan tåle en klo i ny og næ. :hmm:Jeg har selvfølgelig Googlet det, men der står kun noget om hvor mange kg. den kan tåle - ikke om gummiet er kraftigt eller ej.

 

Jeg har nemlig ikke lyst/råd til at give 1400 kr. for den rigtige model.

 

 

Ps: Total OT - Jeg prøvede lige at vedhæfte et billede og nu kan jeg ikke finde ud af at fjerne det igen. Det har jo ikke ligefrem noget med hyrdebold at gøre. Nå, men jeg håber at i kan se det, for så kan i nemlig få flere.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi kan godt se billedet :klap: og selvom det ikke direkte er relateret til hyrdebold - så ser de søde ud - de små bold-mordere :lol:

 

Jeg aner desværre ikke om man kan få dem i stærkere materiale, men min umiddelbare erfaring er at Harald Nyborg nok ikke som sådan er synonym med kvalitet ;-)

 

I toys r us kan man købe sådan nogle store oppustelige basket / fodbolde - der er stof udenpå dem, så tænker de måske kan holde til kløer lidt bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, den har jeg set og den virker også ok.

 

Undskyld hvis jeg er lidt besværgelig.:oops:

 

Jeg er nok bare blevet lidt tilbageholdende, da 200 kr. jo også er mange penge hvis den går i stykker i løbet af 5 min.

 

Jeg håbede bare lige at en eller anden havde købt en bold der bare virkede og som h*n kunne angefale :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, den har jeg set og den virker også ok.

 

Undskyld hvis jeg er lidt besværgelig.:oops:

 

Jeg er nok bare blevet lidt tilbageholdende, da 200 kr. jo også er mange penge hvis den går i stykker i løbet af 5 min.

 

Jeg håbede bare lige at en eller anden havde købt en bold der bare virkede og som h*n kunne angefale :mrgreen:

 

Det er jo godt nok ikke så stort som sådan en fitnessbold, men måske det var noget?

http://www.*******.dk/aktivitetslegetoej-58/crazy-egg-stort-5737.html (*******)

det er d o g c i t y

- hvorfor er det navn egentligt forbudt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Linket virker ikke for mig, men jeg gik ind på d o g c i t y.dk og så under aktivitetslegetøj.

 

Det er da møg ærgeligt at den bold kun er 11 cm i diameter - den lyder ellers til at kunne holde. I den størrelse vil de jo bare tage den i munden og gnaske:cry:

 

Men tak for det, anyways ;-)

 

Ps: Jeg kan heller ikke skrive d o g c i t y uden mellemrum

Link til indlæg
Del på andre sites

Et ret tidskrævende arbejde, men... Kunne man overdynge sådan en fitnessbold med gaffatape?:genert: Eller et tilsvarende materiale? Det er jo ikke lige til at rive i stykker...

 

 

Min bror foreslog det samme :5up:

 

Det tror jeg bliver det næste, hvis den Malene anbefalede ikke funker.

 

Men gu' ved om den bliver for tung med al den tape :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den gule bold kommet fra P. Lindberg :banan:

 

Den er i hård plastic og har sådan noget rasle dims indeni. Heldigvis er der en bundprop, så jeg har hældt det der rasle dims ud - gad ikke at høre på det.

 

Men ihvertfald, den skal nok holde og er allerede blevet testet til stor fornøjelse for begge hunde.

 

Jeg har endelig fundet ud af det med at poste billeder, så der kommer snart nogle af bold monstrene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...