Hop til indhold

Speciel Pels??


Gæst Lirianna
 Share

Recommended Posts

Gæst Lirianna

Hej alle.

 

Jeg er på udkig efter en sød lille vovse til mit hjem. Jeg har haft Shih Tzu før og ved en del om racen, men jeg har alligevel et spørgsmål til en prof :slem:

 

Jeg har set en Shih Tzu der kommer fra USA som har en helt anden pels end almindelige Shih Tzuer. Hun havde meget mere fyldig og glat pels og lignede bare lige en bamse for mig. :D

 

Er der nogen, som kender denne "type" Shih Tzu og evt. ved hvor jeg kan finde sådan en bamse?

 

Jeg har nogle billeder hvis det hjælpe på besvarelse af mit spørgsmål :)

 

På forhånd tak.

 

Hilsen Michelle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Det ville hjælpe lidt på det i hvert fald, hvis du havde billeder :)

 

Den amerikanske kennelklub har andre kriterier til udseendet og avler derfor en anden type, men dog ikke mht. pels, såvidt jeg ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst snebold

hej

 

jeg har lige købt en shih tzu /shih mal

 

hans far kommer fra usa. min er lidt bamset i det nu du kan jo prøve at se i min profil der er billeder, måske er det sådanne en du søger ??:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lirianna
hej

 

jeg har lige købt en shih tzu /shih mal

 

hans far kommer fra usa. min er lidt bamset i det nu du kan jo prøve at se i min profil der er billeder, måske er det sådanne en du søger ??:-D

 

Ja jeg må sige at Snebold kunne godt være sådan en lille én jeg søger. Hvor er han sød! :lun:

 

Jeg har lige uploadet et billede at min farmors hund Penny på min profil. Det er præcis sådan en slags pels jeg søger... Nu kan jeg ikke huske hvordan hun så ud som hvalp, men jeg vil meget gerne vide hvor du har købt ham, så jeg kan undersøge det nærmere.. Tusind tak

 

Jeg har lige læst lidt om Shih mal og det er i hvert fald ikke sådan en Penny er, for min farmor har en kennel og hun går til udstilling med dem, så tror ikke det er sådan en. Men jeg ved ikke - Shih Mal er det en "rigtig" race, eller er det en blanding?

Redigeret af Lirianna
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snebold
Ja jeg må sige at Snebold kunne godt være sådan en lille én jeg søger. Hvor er han sød! :lun:

 

Jeg har lige uploadet et billede at min farmors hund Penny på min profil. Det er præcis sådan en slags pels jeg søger... Nu kan jeg ikke huske hvordan hun så ud som hvalp, men jeg vil meget gerne vide hvor du har købt ham, så jeg kan undersøge det nærmere.. Tusind tak

 

Jeg har lige læst lidt om Shih mal og det er i hvert fald ikke sådan en Penny er, for min farmor har en kennel og hun går til udstilling med dem, så tror ikke det er sådan en. Men jeg ved ikke - Shih Mal er det en "rigtig" race, eller er det en blanding?

 

 

Jeg fandt ham i den blå avis på nettet:-D han har 1 han tilbage, han bor i dianalund på sjælland jeg gav 5500 for ham jeg har :D

 

søg under shih tzu/ shih mal så skulle den dukke op.

 

held og lykke:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snebold
(og jeg som troede, det kun var mig forundt at have sådan nogle dyr...)

 

 

jeg troet heller ikke der var så mange andre der havde dem, men når folk ser en lille skøn hund ja så vil de jo også ha sådanne en, hvilket ikke undre mig for dejlig er de jo :lun: kan jo ikke andet en at elske den hund:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...