Hop til indhold

problemer med afføring


Gæst kentm
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

 

Tak for et godt forum, nu fik jeg mig endelig oprettet :-)

 

Min Tulle hund har problemer med at komme af med hendes skidt, og nu er der også begyndt at komme nogle små klumber afføring i hendes kurv.

 

jeg har prøvet at holde hende til ren tørkost, men det bliver ligesom ikke bedre... er der nogen der har et forslag ?

 

Det skal lige siges tulle er en frisk tæve på 10 år :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hejsa.

 

Tak for et godt forum, nu fik jeg mig endelig oprettet :-)

 

Min Tulle hund har problemer med at komme af med hendes skidt, og nu er der også begyndt at komme nogle små klumber afføring i hendes kurv.

 

jeg har prøvet at holde hende til ren tørkost, men det bliver ligesom ikke bedre... er der nogen der har et forslag ?

 

Det skal lige siges tulle er en frisk tæve på 10 år :)

 

Velkommen :-D

 

Har du været til dyrlæge med hende og i så fald hvad siger dyrlægen?

 

Jeg ved ikke hvor stor hun er Tulle pigen, men jeg kan fortælle dig at jeg har erfaring for at denne hjemmelavede mad, på fx kylling eller fisk har en god effekt ikke kun på mave og fordøjelse, men også på mange hundes trivsel generelt :)

 

Hvis du har mod på at forsøge er jeg dig gerne behjælpelig :-D

 

http://www.hunde-forum.dk/foder/453-hjemmelavede-madvarer-og-godbidder-til-hunden.html

Link til indlæg
Del på andre sites

...Det... lyder som en dyrlægesag.......

 

Du må lige fortælle lidt om, hvad Tulle er for en.. Hvis hun er en newfoundlænder, så er hun jo en rigtig gammel hund, men hvis hun er en mimipudel, så skulle hun gerne have mange gode år endnu..

 

---Når du skriver om små klumper af afføring, så tænker jeg på, om hun er langhåret? Om afføringen måske bliver hængende i pelsen? For så kan det sikkert hjælpe at studse hende i rumpen. På grund af hendes alder er hun måske ikke rigtig i stand til at holde sig selv ren mere..

 

Hvis det IKKE er noget med at afføringen bliver hængende i pelsen, men du mener hun har rigtig forstoppelse, -og endda er utæt når hun ligger i sin kurv, SÅ synes jeg du skal snakke med dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.

 

Tak for jeres svar :-)

 

Tulle er en ren Labrador, så hun er da oppe i årene, men ikke noget med pels.

 

Og nej, har ikke haft hende ved dyrlæge, da jeg tænke det måske kunne være noget hun havde spist, eller bare havde brug for rigtig foder.

 

Men tror jeg giver hende weekenden over, og ellers må hun til doktoren

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hejsa.

 

Tak for jeres svar :-)

 

Tulle er en ren Labrador, så hun er da oppe i årene, men ikke noget med pels.

 

Og nej, har ikke haft hende ved dyrlæge, da jeg tænke det måske kunne være noget hun havde spist, eller bare havde brug for rigtig foder.

 

Men tror jeg giver hende weekenden over, og ellers må hun til doktoren

Ja, jeg tror du skal til dyrlæge med hende, hvilket foder får hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hejsa.

 

Tak for jeres svar :-)

 

Tulle er en ren Labrador, så hun er da oppe i årene, men ikke noget med pels.

 

Og nej, har ikke haft hende ved dyrlæge, da jeg tænke det måske kunne være noget hun havde spist, eller bare havde brug for rigtig foder.

 

Men tror jeg giver hende weekenden over, og ellers må hun til doktoren

 

Synes du skal snakke med doktor dyr. Måske skal du overveje at bøde hendes tørfoder op.

Jeg er for nyligt kommet af med min gamle hunde, hun havde også problemer med træg mave.

Først fik hun opbødet tørfoder, og senere gik jeg over til hjemmelavet. Efter det havde hun aldrig træg mave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hejsa.

 

Tak for jeres svar :-)

 

Tulle er en ren Labrador, så hun er da oppe i årene, men ikke noget med pels.

 

Og nej, har ikke haft hende ved dyrlæge, da jeg tænke det måske kunne være noget hun havde spist, eller bare havde brug for rigtig foder.

 

Men tror jeg giver hende weekenden over, og ellers må hun til doktoren

 

Hvordan går det med hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...