Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Ja stenene var trælse.. Men så var der til gengæld tomt for solbadere af den menneskelige karakter;-):-D

 

De var nemlig trælse, men hvis den havde været en fin sandstrand, kunne vi ikke have brudt loven ved at have løse hunde på stranden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

De var nemlig trælse, men hvis den havde været en fin sandstrand, kunne vi ikke have brudt loven ved at have løse hunde på stranden :genert:

 

Det har du fuldstændig ret i - og hvis det ikke havde været for stranden og badning af hunde havde vi da slet ikke fået noget ud af træningen :blink: så pest eller kolera :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde fulgt med i tråden om nul klager, men jeg skulle jo lige ha' den ind med Houdini :drille: og for at fiske om hvorfor vi ikke skulle holde det på Grønnehave igen næste år.

 

Jeg er ikke den store campist, så hvis Nyborg camping er bedre end Grønnehave, så er det da bare sagen.

 

Men uanset hvor ( PÅ FYN!), så er det klart en fordel at der er strand især nu hvor Nana kan svømme :mrgreen:, også selvom det ikke skulle være så varmt.

 

Og ja, det var skønt at der ikke var så mange der lå på stranden, så vi kunne bryde "loven" - ellers havde der nok været en snerpe eller to der havde brokket sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes sådan set også Grønnehave var et dejligt sted - og nogle rigtige gode arealer vi fik lov at bruge.

 

Meeeen - ingen strøm - trækkes gennem buske, brændnælder og flåter :evil:

Ingen vand på pladsen - 100 % mere arbejde/kørsel til os i heden

ingen "overvågning" - alt skulle pakkes hver aften og sættes op næste mogen = meeeeget tidligt op og meget sent i seng :oops:

 

Men hvis jeg selv skal sige det syntes jeg vi klarede det ok - der var da vand til hundene og blev hentet flere gange om dagen til snoreholderen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis det blev på Fyn så var der en riiimelig chance for, at jeg også kunne komme med Misja.

 

Men da hun ikke kan slappe af, overhovedet, under transport er det begrænset hvor lang en transport jeg selv orker med hende :oops:...... Hun ender nemlig altid med at ryste og hakke i hele kroppen som et espeløv efter nogle timer og det gør mig så træls og ked af at se på, at jeg undgår det på forhånd (det har ikke noget med frygt at gøre, men stress og for mange sanseindtryk i for lang tid) :cry:

 

Men Fyn kunne være en mulighed for os (tror jeg), for det lyder som en både hyggelig, sjov og lærerig tur i alle har haft og det kunne være fedt at opleve :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes sådan set også Grønnehave var et dejligt sted - og nogle rigtige gode arealer vi fik lov at bruge.

 

Meeeen - ingen strøm - trækkes gennem buske, brændnælder og flåter :evil:

Ingen vand på pladsen - 100 % mere arbejde/kørsel til os i heden

ingen "overvågning" - alt skulle pakkes hver aften og sættes op næste mogen = meeeeget tidligt op og meget sent i seng :oops:

 

Men hvis jeg selv skal sige det syntes jeg vi klarede det ok - der var da vand til hundene og blev hentet flere gange om dagen til snoreholderen :mrgreen:

 

I klarede det bestem til UG ikke noget at klage over, :5up:endnu engang TAK

det kunne da også være fint med en dog camp i jylland, :banan: hi hi

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes sådan set også Grønnehave var et dejligt sted - og nogle rigtige gode arealer vi fik lov at bruge.

 

Meeeen - ingen strøm - trækkes gennem buske, brændnælder og flåter :evil:

Ingen vand på pladsen - 100 % mere arbejde/kørsel til os i heden

ingen "overvågning" - alt skulle pakkes hver aften og sættes op næste mogen = meeeeget tidligt op og meget sent i seng :oops:

 

Men hvis jeg selv skal sige det syntes jeg vi klarede det ok - der var da vand til hundene og blev hentet flere gange om dagen til snoreholderen :mrgreen:

 

Det kan jeg MEGET godt forstå. I så også meget trætte ud den sidste dag :ae:

 

I klarede det dog super :5up:. Total go' service at der hele tiden var vand til os og hundene :-D

 

Mon der ikke findes et sted på Fyn, der har lidt bedre faciliteter. Nogle har nævnt Nyborg camping - det var måske en mulighed :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Er der ikke nogle, der kan lægge nogle flere billeder ind :-) please ?? Jeg kan ikk selv få mine lagt ind på computeren lige pt.

 

Bantus

 

Jeg har oprettet et album, dog er der vist ikke rigtig nogen af jer.

Jeg har flere billeder, som jeg lige vil tjekke igennem igen.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Jeg har oprettet et album, dog er der vist ikke rigtig nogen af jer.

Jeg har flere billeder, som jeg lige vil tjekke igennem igen.:-)

 

Desværre.... Vi var vist heller ikke rigtig på samme hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Vi var da på agility sammen og¨på forsjov kursus sammen, var vi ikke??

 

BAntus

 

Gud jo, det var vi sku da også!

Pinligt... Jeg har vist arvet min mors hukommelse..:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et par billeder af, hvordan vores lille Volvo så ud da den var pakket og klar til at køre afsted til campen - og det sidste billede er selvfølgelig Alto og Sookie der er gået lidt kolde efter at have spænet rundt og afprøvet alle banerne onsdag eftermiddag

Link til indlæg
Del på andre sites

og lige et par mere :blink:

 

Liva syntes altså det var dejligt, at næstformanden lige lå der - så Liva ville putte :lun:

Et af madteltet

 

formandens kone med de 2 sorte

 

og Alto og Sookie i aktivitetshjørnet

 

Det var desværre hvad der var på det ene kamera - måske er der nogle bedre på det andet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

og lige et par mere :blink:

 

Liva syntes altså det var dejligt, at næstformanden lige lå der - så Liva ville putte :lun:

Et af madteltet

 

formandens kone med de 2 sorte

 

og Alto og Sookie i aktivitetshjørnet

 

Det var desværre hvad der var på det ene kamera - måske er der nogle bedre på det andet :oops:

 

Livas mål var vist at putte med så mange som muligt - og sådan en næstformand, der i forvejen ligger i græsset, er da slet ikke til at modstå

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også sige tak for en rigtig god Camp

med dejlige mennesker og hunde ;)

det vil vi helt sikkert gerne være med til igen næste år vis der bliver det:x: :klap:

 

Så hun også lidt ældre så kan det være det bliver lidt mindre overvældende

selvom jeg syntes hun klarede det godt :lun:

og hun blev rigtig glad for Laki :hjerte:

 

Klikkertræning var bare super godt, Lilian er en rigtig god lære syntes jeg

nu underviser hun ikke langt fra os så kunne være man lige skulle undersøge det nærmer:mrgreen:

det var enlig rigtig godt ingen stress eller jag på holdene og var det for varmt eller for meget så satte man sig bare over i skyggen.

jeg lidt ked af vi aldrig nåede hundesprog men sådan kan det jo gå.

 

nu glæder jeg mig til vi kan bruge vores massage gavekort

og Zita har fattet der er godbider i den store spand fra olivers ;-)

 

også fik hun jo også svømmet i det store hav et par gange (mor meget stolt! )

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvordan foregik det? Jeg kan forstå der var en masse aktiviteter man kunne tage til med hunden, men hvordan sov I? og hvordan med når der ikke var aktiviteter? Fortæl fortæl! Kunne jo overveje at tage til det næste gang :lol:

 

 

Hundens tarv, som var arrangør af dog camp'en, havde lånt/lejet et stort græsareal af Grønnehave camping i Nyborg på Fyn. Der havde de sat et info telt, et telt til fotograf og hundeopdrætter og et telt til spisning.

 

Resten af græsarealet var delt op i 3 "ringe", hvor der så foregik undervisning i fx. agility, klikkertræning og rally samtidig (både før og efter frokost, så man kunne nå det hele).

 

Da det jo foregik på en campingplads, havde nogle lejet en lille hytte og andre lå i telt eller havde campingvogn med.

 

Med hensyn til aktiviteterne, var det lavet så fleksibelt, at hvis man havde meldt sig til en aktivitet og fortrød, kunne man bare strege sig ud og flytte over på et andet hold - bare holdet ikke var overtegnet. Der måtte feks. ikke være mere end 8 på klikkerholdet.

 

Jeg droppede et hold sidst på lørdag eftermiddag, da Nana var helt mast pga. varmen og alle de nye indtryk. Jeg havde lejet en hytte og vi gik så bare "hjem" og satte os på terassen og Nana sov lidt.

 

Om aftenen var der mulighed for at hygge i spiseteltet, men jeg brugte det ikke, da jeg synes at Nana skulle have lov til at få lidt ro.

Vi hyggede lidt senere på aftenen sammen med JeanetteH og Dorte her fra HF, på deres terasse.

Jeg tror faktisk ikke at der var så mange der var til så meget sjov om aftenen, for alle var død trætte og vi havde jo alle en hund at tage os af.

Varmen gjorde jo nok også sin del til at vi var så trætte, men heldigvis lå campingpladsen ud til vandet og Nana og jeg var nok ude og bade 2-3 gange hver dag.

 

Jeg kan kun varmt anbefale at i tager med næste gang - det var skide sjovt. Nana lærte også meget - bla. at man ikke behøver at forholde sig til alle hunde og mennesker.

Jeg havde taget en sporline med til at binde hende af, når vi sad på terassen og når nogle af de andre camp'ere gik forbi med deres hund, så lå hun ganske roligt og kiggede på dem :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krainer

Så fik jeg endelig tid til at kigge forbi tråden igen:)

Miko og jeg siger tak for en fantastisk weekend, han har bare været helt bombet siden vi kom hjem, men nu er han ved at vågne op igen.. Det var en rigtig lærerig weekend, men også varm! Miko nåede næsten at blive helt vandhund imens vi var der..:mrgreen: Og så faldt han jo om i skødet på mig hver aften!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg endelig tid til at kigge forbi tråden igen:)

Miko og jeg siger tak for en fantastisk weekend, han har bare været helt bombet siden vi kom hjem, men nu er han ved at vågne op igen.. Det var en rigtig lærerig weekend, men også varm! Miko nåede næsten at blive helt vandhund imens vi var der..:mrgreen: Og så faldt han jo om i skødet på mig hver aften!:lun:

 

Ja det var SÅ sødt:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...