Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Jeg har også tænkt mig at komme - jeg tilmelder mig imorgen.:banan:

 

 

MEN jeg er kommet til at tænke på noget:

 

Jeg skal ligge i telt, men hvad skal jeg tage med til trænings guffer??

 

Jeg har jo ikke noget køleskab og det bliver forhåbentligt 25 grader, der i juli måned :x2:

 

Kan sådan nogle træning bites, man køber, holde sig?? Hva' gør i andre.

 

Frolic e.l.? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Frolic e.l.? :vedikke:

 

 

Ja, Frolic ville nok kunne tåle varmen, men dem bruger jeg til at "gå tur med" og er derfor "ikke noget særligt":lol:

 

Jeg er overhoved ikke camping vant, men kunne man forestille sig at man kunne leje sig en hylde i et køleskab ved receptionen. Jeg spørger lige når jeg reserverer plads.

 

Nana arbejder bedst/mest på ost, pølser og tunguf og den holder jo nok ikke i sommervarmen.

 

Man vil jo gerne vise sig, når man skal møde rigtige hundefolk = HF'er :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også tænkt mig at komme - jeg tilmelder mig imorgen.:banan:

 

 

MEN jeg er kommet til at tænke på noget:

 

Jeg skal ligge i telt, men hvad skal jeg tage med til trænings guffer??

 

Jeg har jo ikke noget køleskab og det bliver forhåbentligt 25 grader, der i juli måned :x2:

 

Kan sådan nogle træning bites, man køber, holde sig?? Hva' gør i andre.

 

mon ikke man kan tigge sig til at låne plads i køleskabet hos nogle af de andre eller camping pladsen..ellers køleboks vis man kan låne lidt fryser plads et stedet så kan man selv styre sine kød guffer:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Ja, Frolic ville nok kunne tåle varmen, men dem bruger jeg til at "gå tur med" og er derfor "ikke noget særligt":lol:

 

Jeg er overhoved ikke camping vant, men kunne man forestille sig at man kunne leje sig en hylde i et køleskab ved receptionen. Jeg spørger lige når jeg reserverer plads.

 

Nana arbejder bedst/mest på ost, pølser og tunguf og den holder jo nok ikke i sommervarmen.

 

Man vil jo gerne vise sig, når man skal møde rigtige hundefolk = HF'er :mrgreen:

 

Altså hvis der er køleskab i hytten, så må du gerne få det til at ligge hos os :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Først :klap::banan: fordi i kommer med :5up:

 

Og jeg skal ud til Olivers imorgen - så kan jeg prøve at hører dem om, hva man gør i "hedebølge" :mrgreen:

 

DEJLIGT :5up: at se nogle tænker på "hedebølge" :klap:i disse "sure" dage:damn: jeg ved nu heller ikke om der er køleskab i Hytterne

men til

Bamseida Hvis der er køleskab hjælper vi da gerne hinanden går jeg da ud fra

Jeg har også en LILLE køletaske til bilen så bare få varmen frem ,så klarer vi når det med godbider ellers må vi bruge slagteren og købe frisk skinketern:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg officielt tilmeldt :banan:Glæder mig - det bliver skide skægt:5up:

 

Jeg ringede til campingpladsen og spurgte omkring leje af køleskabs plads - det kan man IKKE.:cry:

 

Man kan så få en teltplads med strøm og jeg har et køleskab der kun er 50x50 cm. stort, så hvis jeg har plads i bilen tager jeg nok det med.

Så er der også plads til en kølig cola - and i like alot :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

øv alle hytter er udlejet.. nåh så må man jo tage insekt spray med og campere ;b

 

Prøv evt. at snakke med Aina om det, næste gang I går tur... hun har reserveret en hytte. Hvis Tyson og jeg skal med, skal vi også være i hytten, men under alle omstændigheder er der nok plads til en til. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv evt. at snakke med Aina om det, næste gang I går tur... hun har reserveret en hytte. Hvis Tyson og jeg skal med, skal vi også være i hytten, men under alle omstændigheder er der nok plads til en til. :-)

 

Det ville havde være fedt :lun: men jeg slæber nemlig også min mor med da jeg ikke har kørekort endnu så det kan være det bliver lidt trangt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte lidt på noget i forhold til dog camp. Jeg har jo en hund som ikke kan tåle andre godbidder særlig godt, og jeg vil helst være fri for at andre folk fodre min hund med godbidder. Hvordan undgår jeg bedst det på dog camp, eller tror i at folk er så meget hundemennesker, at de godt ved at man ikke giver andre hunde godbidder.

 

Jeg overvejer evt at lave et tørklæde til bananna hvor der står et eller andet på, som gør folk opmærksomme på at de ikke må give hende godbidder.

 

JEg ved slet ikke om det er noget jeg skal tænke på, eller om det bare er givet sådan et sted hvor folk går meget op i deres hunde, at man ikke giver andre hunde nogen godbidder uden at spørge først.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Ja, Frolic ville nok kunne tåle varmen, men dem bruger jeg til at "gå tur med" og er derfor "ikke noget særligt":lol:

 

Jeg er overhoved ikke camping vant, men kunne man forestille sig at man kunne leje sig en hylde i et køleskab ved receptionen. Jeg spørger lige når jeg reserverer plads.

 

Nana arbejder bedst/mest på ost, pølser og tunguf og den holder jo nok ikke i sommervarmen.

 

Man vil jo gerne vise sig, når man skal møde rigtige hundefolk = HF'er :mrgreen:

 

Hejsa!

Kommer i også til Dog Camp?

Og hvor skal i bo? Hytte eller telt?

Mig og Bella kommer også, vi har lejet en hytte. :-)

Det bliver i så fald dejligt, at se jer igen..;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte lidt på noget i forhold til dog camp. Jeg har jo en hund som ikke kan tåle andre godbidder særlig godt, og jeg vil helst være fri for at andre folk fodre min hund med godbidder. Hvordan undgår jeg bedst det på dog camp, eller tror i at folk er så meget hundemennesker, at de godt ved at man ikke giver andre hunde godbidder.

 

Jeg overvejer evt at lave et tørklæde til bananna hvor der står et eller andet på, som gør folk opmærksomme på at de ikke må give hende godbidder.

 

JEg ved slet ikke om det er noget jeg skal tænke på, eller om det bare er givet sådan et sted hvor folk går meget op i deres hunde, at man ikke giver andre hunde nogen godbidder uden at spørge først.

 

Bantus

 

Jeg håber at alle deltagere spørger om lov til at gi godbidder først - men jeg kan godt nævne det for formanden, så han tager det med til intro-aftenen. Jeg har også selv en hund, der ikke kan tåle alt - så det er godt at du tænkte på det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Mig og Bella vil muligvis gerne dele hytte med nogen, der ikke kan/vil benytte telt, hvis det er.. :-)

Bella er en sød hønsehund på 2 år, hun er ikke meget for store hunde, da hun har været overfaldet, men er helt vild med små hunde, så jeg foretrækker personer med små hunde..

Skriv privat ved interesse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at alle deltagere spørger om lov til at gi godbidder først - men jeg kan godt nævne det for formanden, så han tager det med til intro-aftenen. Jeg har også selv en hund, der ikke kan tåle alt - så det er godt at du tænkte på det :5up:

 

Åhh ja det synes jeg lyder som en god ide, bare lige som en lille reminder til folk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa!

Kommer i også til Dog Camp?

Og hvor skal i bo? Hytte eller telt?

Mig og Bella kommer også, vi har lejet en hytte. :-)

Det bliver i så fald dejligt, at se jer igen..;)

 

Ja, Nana og jeg kommer til dog camp :banan:

Vi skal bo i telt. Jeg har heldigvis et job hvor vi har alt udstyret, så jeg låner derfra. Jeg skal bare have et kursus i hvordan man stiller sådan et telt op, så jeg ikke bliver helt til grin og ligner en fra en fald-på-halen-komedie:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Ja, Nana og jeg kommer til dog camp :banan:

Vi skal bo i telt. Jeg har heldigvis et job hvor vi har alt udstyret, så jeg låner derfra. Jeg skal bare have et kursus i hvordan man stiller sådan et telt op, så jeg ikke bliver helt til grin og ligner en fra en fald-på-halen-komedie:mrgreen:

 

Hahahahaha, ja! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Nana og jeg kommer til dog camp :banan:

Vi skal bo i telt. Jeg har heldigvis et job hvor vi har alt udstyret, så jeg låner derfra. Jeg skal bare have et kursus i hvordan man stiller sådan et telt op, så jeg ikke bliver helt til grin og ligner en fra en fald-på-halen-komedie:mrgreen:

 

hehe Måske man skulle tage video kameraet med og filme det :mrgreen: tror jeg vil være underholdne:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...