Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er der mange af aktiviteterne, som er "uden hund"?

 

Jeg er alene afsted med Liva og er derfor lidt bundet af, at hun skal være med mig det meste af tiden.

 

Jeg er også alene afsted med Luna. Men hvis tøserne ellers kommer fint ud af det, kan vi jo måske hjælpe hinanden lidt :-D

 

Jeg er blevet lokket til at skulle hjælpe med maden (God help us all:mrgreen:), så der ville jeg nok skulle bruge lidt hjælp til min lille mor-syge vapper:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også alene afsted med Luna. Men hvis tøserne ellers kommer fint ud af det, kan vi jo måske hjælpe hinanden lidt :-D

 

Jeg er blevet lokket til at skulle hjælpe med maden (God help us all:mrgreen:), så der ville jeg nok skulle bruge lidt hjælp til min lille mor-syge vapper:lol:

 

Det kan vi nok sagtens finde ud af.

 

Liva kommer som udgangspunkt fint ud af det med de fleste hunde - selv pudler, som render lige i r.... på hende i 1 times tid på Klostermarken i Viborg. Unge hanhunde, der forsøger at humpe hende inde i bilen, bliver dog lige sat på plads :mrgreen:

 

Som sidste løsning har jeg også bilen med og har også tænkt mig at tage spyddet med, så kan hun blive bundet til det og ikke teltet - kan lige se Liva render tværs over campingpladsen med et telt efter sig :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan vi nok sagtens finde ud af.

 

Liva kommer som udgangspunkt fint ud af det med de fleste hunde - selv pudler, som render lige i r.... på hende i 1 times tid på Klostermarken i Viborg. Unge hanhunde, der forsøger at humpe hende inde i bilen, bliver dog lige sat på plads :mrgreen:

 

Som sidste løsning har jeg også bilen med og har også tænkt mig at tage spyddet med, så kan hun blive bundet til det og ikke teltet - kan lige se Liva render tværs over campingpladsen med et telt efter sig :shock::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

Jeg ved ikke, om jeg har bil, før vi er meget tættere på datoen.. Min far er nok ikke så glad for at skulle undvære den i heeeele 4 dage:mrgreen::lol: Men det ville bare være SÅ meget nemmere end med tog. Især når man skal have mad med til madammen (hvilket minder mig om at jeg skal finde en fryser eller et supermarked :lol:), sovepose, pude osv osv osv

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol::lol:

 

Jeg ved ikke, om jeg har bil, før vi er meget tættere på datoen.. Min far er nok ikke så glad for at skulle undvære den i heeeele 4 dage:mrgreen::lol: Men det ville bare være SÅ meget nemmere end med tog. Især når man skal have mad med til madammen (hvilket minder mig om at jeg skal finde en fryser eller et supermarked :lol:), sovepose, pude osv osv osv

 

Hvis der er noget, der er nemmere for dig, at jeg slæber med i bilen siger du bare til.

 

Jeg drømte forleden, at jeg gik og pakkede bil til Dog Camp. Da jeg så bad Liva om at hoppe op i bilen, stod hun bare og gloede på mig - der var slet ikke plads til hende i bilen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget, der er nemmere for dig, at jeg slæber med i bilen siger du bare til.

 

Jeg drømte forleden, at jeg gik og pakkede bil til Dog Camp. Da jeg så bad Liva om at hoppe op i bilen, stod hun bare og gloede på mig - der var slet ikke plads til hende i bilen :???:

 

Hahahahaha, stakkels Liva:mrgreen:

 

Tusind tak, det skal jeg huske :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv - jeg tror måske også godt jeg kan :banan::banan::banan:

 

Satser på, at jeg bliver tvunget til at dele telt med Bamseida eller noget :mrgreen: Og at hun stiller det op... til gengæld må hun ligge i ske med 3 border collier :mrgreen::mrgreen:

 

 

Årh, ja........:banan::banan::banan::banan::banan:

 

Bor set fra at jeg alligevel ikke skal ligge i telt. Har lige fået tilbudt en af de billige hytter og den har jeg selvfølgelig sagt ja til :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, ja........:banan::banan::banan::banan::banan:

 

Bor set fra at jeg alligevel ikke skal ligge i telt. Har lige fået tilbudt en af de billige hytter og den har jeg selvfølgelig sagt ja til :5up:

 

Det forstår jeg egentlig godt ;o) Tror også jeg prøver at finde en campingvogn - 3 hunde i telt.... nej, vel!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forstår jeg egentlig godt ;o) Tror også jeg prøver at finde en campingvogn - 3 hunde i telt.... nej, vel!

 

Præcis :-)

 

Prøv bare at forestille dig - helt gul i øjnene om morgenen og så slæbe 3 hunde med på et "offentligt" toilet :shock:

Man må jo nok ikke holde sin bil lige ved siden af teltet - for så kunne man jo bare smide dem ind der.

 

For slet ikke at tale om vejret - gud forbyde det - men tænk hvis det bliver regn. Det er måske OK med én hund, men 3, no way, Jose.........:mrsgreen:

 

Men super fedt hvis du kommer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold
Præcis :-)

 

Prøv bare at forestille dig - helt gul i øjnene om morgenen og så slæbe 3 hunde med på et "offentligt" toilet :shock:

Man må jo nok ikke holde sin bil lige ved siden af teltet - for så kunne man jo bare smide dem ind der.

 

For slet ikke at tale om vejret - gud forbyde det - men tænk hvis det bliver regn. Det er måske OK med én hund, men 3, no way, Jose.........:mrsgreen:

 

Men super fedt hvis du kommer :5up:

 

Alle de steder jeg har været på camping med ungerne i telt har man da bare kørt bilen ned på telt pladsen og pareret ved siden af der hvor man slå sit telt op.

 

Er selv alene afsted. Har bur, bil og jordspyd med.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:jeg har lige hørt en lille status fra campingpladsen :blink: ALLE hytterne er udlejet kun til Dog Camp :mrgreen::mrgreen: :5up: - der er stadigvæk telt- og campingvognspladser tilbage - og vi har fået lovning på fra camping-fatter, at de kommer til at ligge i nærheden, bare man oplyser ved bestilling, at man er deltager i Dog Camp :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du om, der er el på telt-pladserne?

 

 

Det er der, men kun ved visse teltpladser :5up:

 

De sagde at det ikke var nødvendigt at bestille plads, men jeg ville lige ringe hvis jeg var dig - så er du sikker på at få strøm.

 

Jeg spurgte nemlig, da jeg ringede om at leje en køleskabsplads, men det kan man ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe sad med samme tanke:lol:

 

Oprindeligt skrevet af Dorte viewpost.gif

Jeg drømte forleden, at jeg gik og pakkede bil til Dog Camp. Da jeg så bad Liva om at hoppe op i bilen, stod hun bare og gloede på mig - der var slet ikke plads til hende i bilen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oprindeligt skrevet af Dorte viewpost.gif

 

Jeg drømte forleden, at jeg gik og pakkede bil til Dog Camp. Da jeg så bad Liva om at hoppe op i bilen, stod hun bare og gloede på mig - der var slet ikke plads til hende i bilen :???:

 

Nååh på den facon, ja det er ikke sårn når Dorte pakker bilen med liiidt for mange ting:lol::lol: Så er der ikke plads til det allervigtigste:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der vil hjælpe med at hænge flyers/reklame op ? - det kan være i det område, hvor du bor - på træningspladsen eller evt. hos den lokale dyrlæge ??

 

Hvis du vil hjælpe så send mig en pb med navn og adresse og ca. hvor mange du kan hænge op, så sender jeg :mrgreen: (vil gerne spare lidt på printeren :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva gør man egentligt hvis ens hund kommer i løbetid lige op til campen???

Må man så godt komme alligevel ??

Bantus

 

Ja, man må gerne komme alligevel :mrgreen: Hvis det var mig, ville jeg give hende klofyl-tabletter. Det har jeg selv med held brugt til Sookie til træning :5up:(både af hensyn til hende selv og så også han-hundenes koncentration :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...