Hop til indhold

Lille svin


Nollike
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Noomi er et lille svin, hun er (i en alder af 16 uger) stadig ikke begyndt at gøre sig selv ren... :scared: Ved I om det er noget der kommer? Og i så fald hvornår? Hun burde vel have gjort det allerede nu???

 

Hvad mener du med at gøre sig ren?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du mener hun tisser og laver inde ??? så kan jeg fortælle at Bella som er 13 uger nu er renlig, jeg havde en avis til at være lige inden for døren de første par dage,og rykkede den stille og rolig ud,og hun syntes hurtigt det var bedre ude, jeg gik og går stadig ud med hende lige når hun har sovet, spist og leget, og selvfølgelig med godbider og megen ros, hun går nu til døren og piver, Men jeg skal se/høre det med det samme, hellere en gang for meget,og hun er stol t og glad,og ved hvor godbiderne står,:-D men hun vil kun i haven, der er hun tryg, når vi går tur holder hun sig til vi er hjemme igen.

håber for dig du kan bruge lidt af dette. Held og lykke:-P

Redigeret af bellas mor
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nå, jeg kan se at jeg ikke fik forklaret mig ordentlig, det er ikke renlighedstræning jeg mener, men at hun ikke vasker sig selv forneden.

 

Altså tissekonen?

 

For hun vil ikke holde sig ren ved anus :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, både sheila og vores gamle hund er/var gode til at holde sig selv rene både her og der.. Sheila har storvask et par gange om ugen, lyder ikke særligt lækkert..

Men hun har så heller aldrig afføring sidende af nogen art. Mysla har aldrig slikket sig bagi. ganke kortvarrigt kan hun slikke sig under løbetid men det er stort set også det og hun slikker aldrig ved anus..

 

Så faktisk så tror jeg ikke Noomi begynder, hvis hun ikke allerede gør det.. Altså udover ved løbetid;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...